Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, ben benieuwd.... Hier krijg ik wel biedingen, maar niet veel ofzo. Maar goed dat hoeft ook niet. Jij al reacties?

2. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Alloha,

Hier ben ik weer!

Heb wel weer alles gelezen!

Nathalie: Van het paard gevallen, beterschap!!

Maia: Fijn dat je al minder pijn hebt! En idd fruithap ff de kou eraf halen, doen wij idd ook op het kdv...

Danjo: Suc6 bij de ARBO

Luna: Ja, waar blijf je?? Je komt wel he???

Josien: Gefeliciteerd met je Mooie man! Gewonnen!!!

Rose: Fijn dat het "alleen" maar de hormonen zijn!

Odess: Zal je eens gaan opspeuren bij danjo haar hyves!

Shaula: Vervelend weer oorontsteking! Maar Bij Britt doen ze ook nieuwe buisjes als er 1 uit is hoor! Dan zetten ze gewoon 2 nieuwe..

Jaja: Hoe moeilijk ook, denk dat het wel goed is! Kunnen ze hem eens goed observeren! Dikke knuf

Ei: Schema vandaag al uitgeprobeerd??

Ellen: Hoe is het gegaan vd week s'ochtends nu je meer voorbereidt was?

Sannie: Jij vandaag weer oppassen? Alles goed??

Hier vanaf gisteren helemaal remy met de kids en de hond! Pff, ff wennen hoor! Boaz vannacht om 4:30/5:00/6:00 wakker....
    Komt volgens mij omdat hij niet meer ingebakerd wordt. Uiteindelijk om 6:45 Britt ook wakker, iedereen in de kleren gehesen en eten gegeven, Britt naar school, hond uitgelaten en Boaz weer in bed gelegd. Zo en nu rust!:D
    Morgen m'n schoonzusje die 36 weken zwanger is helpen met de babykamer in elkaar te zetten, zijn nog heel druk met verbouwen dus gaan we maar ff helpen!;)

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    even snel berichtje tussendoor, speciaal voor Joenka en Ei.
    Zit een foldertje door te kijken, wisten jullie dat Bopita een kinderkamer naar jullie mannen heeft genoemd;)

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    dames, fijne dag vandaag. wij gaan zo weg. vanmiddag voor het eerst zwemmen en vanavond verjaardag, dus zal er niet veel zijn vandaag.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Meiden, even een vraagje.
    Hebben jullie de spullen nog van het kraampakket?
    Ik zat nl wat te google en vond een site die restanten inzamelen en dan gaan ze naar 3e wereldlanden enzo.
    Gelijk even gebeld en dan breng ik t vanavond even naar iemand die t inzameld.
    Zonde om alles zomaar weg te gooien toch hih

6. Maia

Maia Niet meer actief

Stichting Baby Hope bedoel je?

moet het nog steeds langs brengen, maar kom er nooit in de buurt (ons verzamelpunt).

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, idd die bedoel ik hihi.
    Gelukkig zit het inzamelpunt hier in de buurt.
    Moet je ver rijden dan om t af te geven?

8. Maia

Maia Niet meer actief

nee het is niet echt ver, met de auto 20 minuten (bij mijn vk praktijk), maar ik kom er nooit echt in de buurt want het zit helemaal aan de andere kant van het dorp en nergens in de buurt waar ik moet zijn dus ik vergeet het steeds. Maar hij staat braaf op m'n kast te wachten tot ik er ooit aan denk :D

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    haha...ik gooi m denk vanavond gelijk maar af.
    T is ook iets waar ik speciaal heen moet rijden, maar ach anders blijft t idd maar staan he

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Wendelaa: Mmmm, ga ik maar eens opspeuren! hopelijk wel een hele leuke kamer;)!

Kraampakket heb ik bij de laatste controle meegegeven aan de vk, die doen dat ook.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Bopita : Boaz

Dit is ie haha....ik vind t een mooi kamertje!

12. Maia

Maia Niet meer actief

ja moet er ook gewoon een keer langsrijden, maar vergeet het meestal.

nou ik ga vanmiddag toch niet werken. M'n leidinggevende heeft liever dat ik vandaag nog een dagje thuisblijf en morgen aanwezig ben, want morgen zit ze te krap bezet en ze is bang dat als ik vandaag ga, het me morgen niet lekker lukt. Naja, prima. Ben wel weer bezig in m'n huis want het is wel een teringzooi na een week niets doen :(

13. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    goede morgen meiden
    even niet bijgelezen want zo druk druk niet normaal en nog steeds niet aan eht werken
    pas volgende week dus nog een weekje "rusten"
    xxx

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Remy jee wel weer vaak eruit dus zon inbakeren? morgen dus weer een druk dagje.

wendelaa en alles geblokeert etc wat een werk he.

curly veel plezier vandaag.

Maia fijn dat ze je vandaag ook nog ff thuis laten hopen dat je je morgen echt beter voelt meid.

kraampakket alles wat ik over had aan kv meegegeven en wel matjes zelf gehouden :D

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    aloha!

was ik weer eens... sorry hoor, heb op vrijdag geen puf om alles bij te lezen van 2 dagen... dus alleen van vandaag gelezen.

joenka, t gaat stukken beter nu ik alles klaar zet en me `s avonds douche! 1,5 uur en ik zit in de auto. (heb ik ook ff rustig ontbeten met t krantje erbij, wauw!) slaapt boaz nog steeds zo goed zonder pacco?

kdv, als ik t me kon veroorloven zou ik tess zeker naar t kdv brengen als ik niet werkte! maar je zou dan ook kunnen wachten tot ze 2 zijn en ze naar de psz doen. net wat je zelf wilt. ik vind t goed dat kinderen leren delen, samen spelen en hun ouders zien weggaan en weer komen. (heel belangrijk voor t besef dat papa en mama altijd weer terug komen!) ze leren ook ondersheid maken in regels: wat mag ik thuis wel en op t kdv niet, en andersom.

kraampakket: bijna alles is gebruikt, omdat ik behoorlijk lang nog urineverlies heb gehad. wat er over is staat op zolder, eventueel voor de volgende keer. al krijg je dan natuurlijk wel weer n nieuwe...

boaz-kamer: ik vind m supergaaf! lekker strak en mooie white-wash.

16. zo, was ik ook weer ff..

allemaal alvast bedankt voor jullie stemmen! we staan bijna op nummer 1, dus als jullie nog meer mensen kennen die hier op het forum zitten, willen jullie die dan ook vragen? zou het zooooo leuk vinden! en dan is het de 2e oktoberfoto!

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    toch nog ff een beetje bijgelezen,

wen, wat balen van die auto inbraak! lastig, alles blokkeren enzo... zat er ook veel geld in je portemonnee?

mvj, hoe is t nu met drinken van evi? knuffel voor jou! tess heeft ook een week ofzo heeeel slecht gedronken, toen maakte ik me heel veel zorgen. uiteindelijk bleek aan t de voeding te liggen, ze vond t gewoon echt niet lekker...

noa, mooie foto van yara!!!

baby, ook superfoto`s van je meissie!

hmmm tess huilt, ff kijken of ze nog wil slapen...

18. lavendelay

lavendelay Niet meer actief

hoi hoi allemaal
    heb het druk hier
    doeiiiiiiii

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk, heb gestemd, en je staat op 1 als ik t goed bekijk!

lavendelay, hahahah dus je hebt t druk??? succes!

20. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    dag allemaal!

daar was ik ook weer eens!
    nu ff geen tijd om alles bij te lezen dus alleen van vandaag ff bijgelezen..

@ baby hope, ik heb mijn kraampakket aan een vriendin gegeven die zelf geen kraampakket kreeg omdat ze te laag verzekerd was.. en ze zit er ook niet echt ruim bij, dus gun het haar wel:)

@ kdv: ik werk zelf alleen savonds en weekends, dus wij hebben geen kdv nodig, ben ook niet van plan om haar erheen te brengen zolang dat niet nodig is. heb hier ook vaak (oppas)kindertjes over de vloer dus dat mist ze niet echt...
    misschien wil ik in september weer gaan studeren(tenzij ik een andere leuke baan tegenkom) en dan gaat ze waarschijnlijk wel naar het kdv.

zijn er hier trouwens mama's die nog naar school gaan, en zo ja bevalt dat?

@ sloppy: hoe was het babyzwemmen?

ik heb gister een badbakje gekocht bij de h&m, t staat haar zo schattig!! eind deze maand gaan we een weekend naar landal, denken jullie dat ik wel met haar in een gewoon zwembad kan?

@ wendela: wat KUT van die autoinbraak!! wat een lef hebben die mensen gehad zeg!! is het nog gelukt met het blokeren van alles?

met mij gaat het wel ietsje beter, de race is over alleen mn darmen zijn nog wel echt van slag.. vannacht om 5 uur moest ik weer, eerst half uur gezeten met krampen voordat er eindelijk wat uit kwam.. als ik er maandag nog last van heb ga ik toch maar ff naar de ha..

hier is de kleine vandaag echt niet in der hum.. ze spuugt de hele dag onwijs veel slijm en melk uit en huilt ook erg veel voor haar doen..
    nu ligt ze ff lekker te slapen, en hoop dat ze nog wel ff doorslaapt!

moet straks ook werken maar erg weinig zin aangezien ze mn salaris van febr nog steeds niet betaald hebben... vind het sowieso een piep-baan eigenlijk maar zit nog een beetje te dubben wat ik er nou mee moet..

nou spreek jullie later! (lees trouwens af en toe wel bij op mob, maar reageren vind ik dan irritant en door mn zwangerschapsdementie;) vergeet ik 99%ook weer..)

Deel Deze Pagina