Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, ff wat voor jezelf is best fijn he? je hebt bijna weekend!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe leuk allemaal bekende koppies op hyves :D

Ik kan het niet laten hoor, even ons meisje spammen - vandaag 20 weken! Onze punker! Haar haar heeft echt maar 1 stand :D

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Odess, oo wat een lekker moppie hihi.
    En wat een haar! En wat lijkt ze al groooooot

4. YellowButterfly

Leonie, iew meid ik hoop dat het snel lekker gaat met Tara en zo niet, maar ze helemaal gek bij de HA en in het ziekenhuis!

Josien, beterschap met de kleine Sam! Ennuh, ik ben hier ook niet veel maar dat gaan we volgende week inhalen toch?

Baby, hier heeft die kleine slaapkop ook wel eens van die dagen hoor! Maar goed, er is ons vertelt dat 500 het absolute minimum is dus ik maak me dan maar niet druk! Elise slaapt sinds ze 2 weken oud is al niet meer bij ons (we hadden een half jaar voorgenomen maar dat is mislukt ;))

Knuffel voor Jaja!

Wendelaa, gatsie meid dat is schrikken, weet je al of je passen gebruikt zijn?

Ellen enjoy the spring!!

Maia, geniet van je werk en hopelijk heb je niet te veel last van je slechte nacht!

Wendelaa, thanks :D

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    odess, ik heb net gereageerd op je hyves. volgens mij is t de eerste keer dat je dr showt hier of niet? ik dacht dat Dyoni, Noa, Evi en Tess de enigen waren met zo`n bos haar, maar jouw meisje heeft nog meer! geweldig!!!

6. YellowButterfly

Nee hoor, ben alleen niet zo heel happig op foto's op het net! Ook zeker niet van mezelf maar vind het wel super leuk om iedereen volgende week irl te zien hoor! Ik duik alleen weg voor de foto's :p

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ff vlug hoor!

Slapen dat is bij ons op de kamer omdat het ff niet anders kan op het moment..We krijgen binnen 6 maanden een groter huis dus dan hebben we onze kamer weer voor onszelf! maar ik heb het bij de andere meiden ook wel lang bij ons gehouden.

Ellen hihi een antwoord op je vraag.. Wij laten Noa dan gewoon nog ff in de woonkamer want ze slaapt nog in de wieg op wielen!

Odess wat een schatje! leuke foto met dr haar!
    Idd ook al een flinke bos haar.

Josien beterschap met Sam! noa is hier ook in de lappenmand met verkoudheid enz..

Leonie hoe is het met Tara? jeetje wat een vent zeg die dokter! ik zou er echt geen genoegen mee genomen hebben en anders Dominique zeker niet.
    Mischien een andere dokter vragen?

Danjo dus Naomi is weer lekker verwent!
    Hier ook hoor kan zo een eigen speelgoed/kleding winkel beginnen!

Baby wat een slaapkoppie zeg!

Jaja wat erg dat je dylan alweer moest achterlaten!gelukkig is die in goede handen en vinden ze nu wel wat er met je mannetje aan de hand is. Sterkte ermee!

Nouja verder ben ik eht een beetje vergeten..
    Hier zijn we nu allemaal een beetje verkouden aan het worden dus dat is wel wat minder..
    Ga ff Noa een flesje geven.

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo de gordijnen zijn besteld! Ws in 3 weken worden ze geleverd!De nieuwe rolgordijnen hangen inmiddels..Oook hang er nu een superleuke meetlat sticker ding op haar deur!

@wendelaa;ja ik had dr om half 8 wakker gemaakt maar toen dronk ze ook maar 100 cc..Om 12 uur gelukkig met veel pijn en moeite 170 in kunnen krijgen..

@Sannie;hihi Tessa wilde mama gewoon zien vannacht!

@blijei; hier ook een mama die er nog niet echt aan toe is maar zich er toch overheen moet gaan zetten dat Dyoni dalijk in haar eigen kamer gaat slapen…hopelijk duren die gordijnen nog lang hihihi

@kitty;haaa gelukkig nog 1 beeb die bij hun ouders slaapt begon al te denken dat ik gek was hahaha

@Josien;gelukkig gaat het de goeie kant op met Sam!

@Danjo;ooh Naomi is een verwend meisje!(Hoor wie t zegt haha)

@ellen;nee als ik haar eerder voedt dan weigert ze..Daarom zit ik erg met wat ik nou moet doen.Ze drinkt het gewoon niet..enne als we romantisch zijn dan ligt Dyoni lekker te tukken in haar eigen kamer hahahaha.Leuk lente in je tuin!

@Maia;weer aan t werk!Manlief is weer goed bezig!

@Odess;wat een droppie!Lekkere punker!!Hier is het ook haast alleen maar standje punk!

@Sylvia;oooh nog zo’n beeb bij mama en papa!Leuk waar ga je wonen?

9. natjes

natjes Niet meer actief

@baby: kleine man ligt ook nog bij ons in kamer in ledikant..kan het nog niet over mijn hart verkrijgen hem helemaal alleen in z'n kamertje te leggen! :p

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Heb niet veel terug gelezen.

Ff wat reacties.

Odess: wat een schitterend moppie heb je. Die ogen geweldig.

Jaja: voor jou een dikke knuf. Wilde dat ik meer voor je kon doen. Wat verschrikkelijk om je mannetje weer daar achter te laten. Hopelijk kunnen ze nu blijvend een oplossing vinden.

Baby: onze Evi slaapt op haar eigen kamertje sinds ze door ging slapen. En dat was ongeveer met 4 a 5 weken.

Josien: beterschap met Sam. Zo zielig om je mannetje zo ziek te zien.

Leonie: jeetje zeg wat een reactie van die hap zeg. Als je het niet vertrouwd gewoon gaan hoor. Ik vind het ook niet normaal.
    Ze krijgt geen bv of wel? Anders zou het kunnen dat ze bijv. door een kloofje wat bloed mee gezogen had. Was het veel bloed?

Hier is Evi gelukkig weer beter gaan drinken. Wat het nu was?

Gisteren met Evi naar de osteopaat geweest en die wist ons te vertellen dat ze last van haar buik had en dat dit van haar nek vandaan komt. Die is erg gespannen (merkte we ook wel aan haar zo vond ze truitjes over haar hoofd doen helemaal not done). Tijdens de behandeling wilde ze ook niet ontspannen maar aan het einde viel ze half in slaap maar schoot weer wakker.

Het kan toeval zijn of niet maar sinds we daar geweest zijn is ze een stuk ontspannender en krijst ze niet meer zo. Ja, ze heeft nog wel haar huilmomenten maar het is niet meer oorverdovend en we kunnen nu haar redelijk troosten wat voorheen helemaal niet lukte. Komende vrijdag moeten we weer. Ben heel benieuwd of het nu echt gaat uithalen. Stond er zelf een beetje skeptisch tegenover hoewel ik wel veel posi verhalen heb gehoord. Het is echt apart werk, je ziet niet echt dat ze iets doen. Ja vast houden met de handen maar verder niks.
    Ook wel prijzig trouwens, 90 euro per behandeling. Gelukkig krijg ik 40 euro per behandeling vergoed. Je hebt het over voor je meisje maar toch wel lekker dat je iets terug krijgt hoor.

Verder kan ze sinds woensdag ineens zelf grijpen naar bijv. haar speelboog.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @MvJ, ja wazig om te zien he wat zon osteopaat doet!
    Had soms ook t idee dat ie alleen wat zat te schudden met Tim.
    Hoop dat je na vrijdag nog meer verandering ziet!

12. he odess, wat is je hyves eigenlijk?

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Odess, ik heb je ook toegevoegd, zag je naam bij de anderen ertussen staan ;). Wat een heerlijk meissie zeg!

@MvJ, fijn dat Evi een stukje meer ontspannen is. Dat moet je toch wel een goed gevoel geven, ook al vind je het een beetje wazig wat ze doen. Als het maar werkt, toch?

@Babydream, fijn dat de gordijnen in bestelling zijn. Ik hoop voor jou dat het nog lang duurt voordat ze er zijn ;).

@Sylvia, ook beterschap met Noa! Ja... heel zielig hè?

@Sam... hier nog steeds een snotverkouden ventje. Zielig om zijn neusje schoon te maken. Hij gilt dan echt alles bij elkaar. En dan ook nog die zoutoplossing er achteraan. Zielig! Net had hij wel weer wat dreigende koorts (38,4 graden) dus toch maar even nog een molletje gedaan. De HAP zei dat hij er drie op een dag mocht en hij heeft er nu nog maar een gehad. Denk dat we er voor het slapen gaan nog maar eentje geven. Misschien wel beter voor de nacht.

Straks eens even kijken voor een recente pica van Sam. Heb er net een paar gemaakt omdat ik een pet voor hem had gekocht voor de zomer. Echt grappig :D...

Liefs,
    Josien

14. Maia

Maia Niet meer actief

@slapen: hier slaapt meisjelief al sinds een paar dagen nadat de kraamhulp weg was al niet meer bij ons. Ik werd gek van haar :D allemaal geluidjes enz. waardoor ik niet meer kon slapen. En dat pikte ze heel makkelijk.

@Odess: wat een lekker koppie heeft je meisje zeg! En wat een punk hihi!

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi, kom even zeggen dat ik nog leef en vanavond kom reageren. ;)

Net naar de kapper geweest voor een (s)permanentje.

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ellen, toen Britt bij ons op de kamer sliep, deden we gewoon sluier van de wieg ervoor, uiteraard moest ze wel eerst slapen....

odess, leuke foto!!

leonie, hoe is het nu? Begrijp ik nou goed dat jij ook naar de meeting bij blij ei bent??

hier, vandaag geshopt met me moeder en oma en Britt. Uiteraard weer verwend!!

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    de meeting bij ei is toch pas over 2 weken? de 21ste? of heb ik t mis?

baby, fijn dat alles hangt, nu dus nog ff wachten op de gordijnen!

curly, lekker geshopt, voor jezelf of voor britt?

luna, is je coupe erg verandred?

josien, goed dat je toch ff n molletje hebt gegeven, voelen ze zich vaak net wat beter door! beterschap nog!

ik heb net wat patatjes gegeten, slecht, maar heeeeerlijk!
    tess ligt wat te miemelen in bed, ik ga ff was opvouwen, en dan move like michael jackson kijken. ben benieuwd of t n leuk programma is.

18. Momfulness

@jaja, hoe is het nu met jou en het gezin? Ik hoop dat je je heel snel betervoelt. Ik lees dat je niet naar de meeting kunt komen. Jammer dat ik je niet kan zien, maar iedereen begrijpt dat in jou situatie. O ik lees nu dat Dylan opgenomen is, veel sterkte en een dikke knuffel.

@josien, hoe is het met Sam? Is de koorts al wat gezakt? Wat kun je je een zorgen maken om zo’n hummel hé!

@Leonie, ik schrik een beetje van je bericht. Als Tara bloed spuugt zou ik het inderdaad in de gaten houden. Vervelend voor dr zeg. Hopelijk gaat het vandaag wat beter, want ik las dat het berichtje van gisteren was.

@Baby, haha kun je nog geen afscheid nemen van Dyoontje in je kamer? Als het zo gezellig is dan laat je haar toch nog lekker even bij je liggen? Gewoon doen wanneer het jou uitkomt. O haha, ben benieuwd of ze vanaaf wakker wordt voor dr flesje?! Als ze ook al een heel hapje krijgt dan maakt het niet uit dat ze wat minder drinkt hé! O hoe kom je aan het meetlatstickerding?

@MvJ, fijn da Evi zich wat beter voelt zeg. Ja je weet het natuurlijk nooit, maar wel fijn dat het even geholpen heeft.

@Curly, nog leuke dingetjes gekocht? Hoezo nieuwsgierig. Ik ben nu ook een Curly! haha

@Wen, ingebroken in je auto?? Wat een klootzakken. De volgende keer die reptielen erin zetten, dan denken ze wel 2 keer na! Of een hele grote krokodil. Nee, maar bedoel het niet flauw hoor. Super vervelend.

@sannie, Juliën was vorige week ook ineens s’nachts wakker, dit heeft een paar nachten geduurt en nu is het weer goed. Hopelijk is het een fase bij jou.

@Blijei, wow spannnend, bijna weer aant werk. Dan ben je hier volgens mij de laatse van de werkende moeders? Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Ik ben er nu wel een beetje aan gewend weer.

@Kitty, ook wel handig, nu je nog bv geeft om Senne op je kamer te hebben!

@Danjo, wat lief van die kennissen, heeft ze dan ook echt bosnische kadeautjes gekregen? Hahah nu zie ik weer een berichtje over wa ze allemala gekregen heeft. De buit weer binnen. ;)

@Ellen, kunnen viooltjes al in de tuin nu? Gaat het niet meer vriezen? O en over dat intiem zijn. Ik heb daar zelfs moeite mee nu Juulz niet op onze kamer ligt. Hopelijk kom ik daar vanaf hoor…Als Guus nu (schunigge) taal uit begint te slaan wordt ik knalrood en begin ik te blozen, terwijl ik voorheen meteen wilde ‘stokken’. Snap het niet…

@Maia, lekker hé even werken. Heerlijk vind ik ook die afwisseling. Heeft de antibiotica geholpen?

@odess, wat schattig zeg!! Die foto. Leuke haartjes.

@haren, Juliën heeft een kuif jeeeeeeeeeeeej

@Sylvia, o getver verkouden! Niet leuk…. Beterschap voor jou en gezinnetje.

Hier: Ik ben bij de kapper geweest en heb mijn haren laten permanenten. Ik wilde eens wat anders en ben er super blij mee. Vind het wel leuk, heb nu een hele dikke bos krullen! Zo’n Katja Schuurmans kapsel (natuurlijk is zij knapper ;) ) Maar goed, de haren zijn nu hetzelfde. hahaha

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, viooltjes kunnen tegen vorst. t ziet er wel weer fleurig uit nu!

hihi moet wel lachen om je verhaal, wij waren een keer net lekker in 'the mood', begint tess te huilen... dan lig ik niet meer lekker hoor!

misschien ff foto van je katja kapsel? ach, ik zie je volgende week!

ik heb echt zin in de meeting!

20. Momfulness

@Ellen, haha zo is hier dus ook! Hoop dat dat gaat wennen. Misschien komt het ook omdat ik zelf een afkeer heb gekregen van mijn ouders omdat ik ze weleens hoorde. bah bah bah.

k heb ook zin in de meeting! Ben niet zo goed in foto's van mezelf laten maken. Misschien kan Guusdat morgen even doen. ;)

Deel Deze Pagina