Baby leuk nieuwe gordijnen! ben benieuwd naar de meetlatsticker.. We weten nog niet precies waar we gaan wonen iig rotterdam en omstreken. Dordrecht zouden we wel leuk vinden omdat er daar veel familie woont. Maar het kan ook gewoon rotterdam zijn. Mvj wat fijn dat het met Evi beter lijkt te gaan! maar dat je moet betalen voor de osteo! bij mij werd alles vergoed en ben niet zo heel top verzekerd.. Maar als het voor je meisje heelpt dan is dat het belangrijkste! Odess ga je ook toevoegen ben altijd nieuwsgierig! Luna haha ik ben ook wel erg benieuwd naar je (s) permanentje Haha ja ik vind het ook niet fijn als ik die kinderen hoor en we zijn bezig.. het moment is dan ook echt over! haha dat is idd not done je ouders horen.. Meeten ik heb er ook echt zin in! ben benieuwd naar iedereen in het echt!
curly uh luna, ik wil foto's zien van juulz zijn kuif en je curlies!! ellen, klopt is pas over 2 wkn. Ik dacht uit een reactie te begrijpen dat moor en leonie ook naar blij ei komen, dat wist ik niet.
@baby....hoop dat de levering van de gordijnen heeeel erg vertraagd wordt @ellen....hihi leuke vraag, maar ik vond t niet erg omdat we niet 'all the way' konden gaan. Dat kan sinds kort weer en nu slaapt hij niet meer bij ons, dat was trouwens niet de reden dat hij is verhuisd. @Odess, wat een heerlijk wijffie!! @Meeting bij mij is idd zondag de 21e. Leonie komt niet bij mij Moor wel, Moor, Wen en ik gaan naar beide meetings. @Luna, dat vind ik altijd zo knap iemand die echt een permanent durft te laten zetten.... zou t ook wel eens willen maar durf dat niet. Ben benieuwd! @Maia, wanneer heb je nou t gesprek of je mag blijven of niet?
@hier...vandaag echt een leuke dag gehad. We zijn met Boaz in de maxicosi gaan 'winkelen' nou ja niet echt winkelen maar gewoon lekker winkels kijken en blijven bewegen. Het ging hartstikke goed, officieel te lang in de mc maar voor een keer denk ik dat t niet zo erg is. Was voor t eerst dat we heel trots met zn 3en door de stad liepen zonder krijsende Boaz. Zelfs op een terrasje in de zon wat gedronken. En mooi niet dat ik met de wagen mocht lopen hoor, daar was papa een veel te trotse papa voor. Zo schattig!
@Sylvia, dat heb ik dus ook, ben super benieuwd naar iedereen in reallife! Maar kom jij ook naar de meeting in Apeldoorn? @Ei, jij dus ook lekker wezen winkelen? Leuk hé, papa zo trots. Wij lopen ook altijd te vechten wie erachter mag lopen. haha. Dan verzin ik altijd maar een smoes dat ik niet op mijn schoenen kan lopen zonder die wagen. Ik durf soms iets teveel met mijn haar en heb vaak zat spijt. Maar nu nog niet. @Curly, haha ga morgen eens vragen of Guus een beetje een leuke foto kan maken. Is echt heel moeilijk bij mij! Alles goed bij je?
Luna, hier wel oke hoor. probeer werk een beetje los te laten en te genieten. dames die vroegen wat ik gekocht had, heb voor britt wat dingetjes gekocht kniekousjes, legging, shirtjes e.d. Van mijn oma een heel leuk tuniek gekregen en Britt een jurkje van RL
@Luna, Sylvia komt naar de Spijkenisse-meeting. Haha dat is wel een goede smoes, moet ik alleen niet gympen net aanhebben en je haar zal vast heel mooi zijn... je bent sowieso een mooie meid vind ik. @Leo...waar ben je? Hoop dat alles goed is met Tara. @Joenka, lekker druk in je weekend? @iedereen.....lekker een sociaal leven hebben?
Leo jammer dat je niet komt naar de meeting van blij ei! Luna nee ik kom niet naar joenka want apeldoorn is met het openbaarvervoer 2 uur reizen en heb geen rijbewijs alleen dominique.. echt jammer anders had ik zeker ook gekomen! maar waarom kom je niet naar ei dr meeting dan? Blij ei lekker gewandeld dus!Trotse papa! hier lopen we altijd beide achter de kinderwagen en ook altijd trots!
hier loopt de trotse papa altijd achter wagen. ik kan doordeweeks vaak genoeg, dus laat m altijd maar. hij vindt t zo leuk! curly, klinkt leuk, al die nieuwe kleertjes! ei, wat fijn dat boaz zo goed te pas was tijdens t shoppen! hihi ik ben sbs aan t kijken. over die buitenlandse prinsen die hier een vrouw zoeken. die kerel gebruikte snelfiltermaling als oploskoffie en zegt: good coffee here! hahahaha
leonie, je hebt wel meldplicht he? ik maak me een beetje zorgen... zoals meer hier geloof ik. hoe gaat t met tara???
@Curly, wat kan werk je toch in de weg zitten hé in je dagelijks leven. Tis dat het moet, maar anders... Fijn dat je je er een beetje vanaf kunt zetten. @Blijei, o wat lief dat je dat zegt, bedankt. Maar ik blijf toch echt niet plakken op foto's. probeer het morgen even en dan kun je zien of het je staat. Aangezien we allebei pindaeieren zijn. @Sylvia,dat is wel ver ja! is voor hetzelfde probleem naar spijk... wel jammer hé. Guus heeft de privé Jet die dag al nodig. @Ellen, ben je ook naar prins livio aan het kijken?!
luna, ik vind t hylarisch!!! zag je ze naar piet paulusma kijken? geweldig! livio is wel de knapste van t stel ja... met die pita zou ik niet in bed willen liggen hoor!
Volgens de HAP heeft Sam waterpokken! Ik hoop maar dat ze ongelijk hebben, want ik zie de meeting voor ons al in het water vallen als het echt zo is . Wil jullie kindjes er in ieder geval niet mee opzadelen. Zojuist viel het nogal mee met de uitslag/bultjes/blaasjes. Als het echt waterpokken zijn, wordt het de komende uren steeds erger zeggen ze. Fingers crossed dat ons mannetje dit bespaard blijft! Liefs, een bezorgde mamma Josien
ahhhhh josien, wat een mooi ventje!!! gaaf petje hoor! die pyama heeft tess ook. hoe is t nu met je ventje?
nee toch, dat is wel heel vroeg! ze hebben er niet zoveel last van op deze leeftijd, maar de kans is groot dat hij t nog n keer krijgt, omdat hij nog geen 1 is... weet je waar hij t zou hebben kunnen gekregen? hij gaat niet naar n kdv toch?
Nee, niet naar het KDV, maar we zijn afgelopen weekend wel in België op vakantie geweest met de familie. Zijn drie neefjes waren daar ook. Maar ik vrees eerder dat ik zelf de aanstichter ben aangezien ik zelf gigantisch verkouden ben geweest. Volgens de HAP beginnen waterpokken vaak met een fikse verkoudheid en op dit moment krijgt hij rode plekjes op zijn hoofd waar vocht uit komt . Hij heeft er vooralsnog weinig last van. Eet, drinkt, poept en plast goed. Hij blijft wel verhoging en koorts houden. Ik heb hem net met een molletje op bedje gelegd en hij lijkt goed te zijn gaan slapen. Ik hoop voor hem dat ie lekker kan slapen. Dan knapt hij het snelste op denk ik. Liefs, Josien
@Josien, wat een leuke foto! Echt een wijze man al. Waar kun je aan zien dat Sam waterpokken heeft? Juliën heeft wat rode vlekjes, de ene keer zijn ze weg en dna komen ze weer opzetten. Vooral op zijn kin en in zijn hals. Ook heeft hij erge last van luieruitslag, maar dat zal er niets mee te maken hebben. Ik hoop dat het met Sam snel goed gaat. @Ellen, ja echt ge-wel-dig. Die piet paulusma spoort ook niet dus dat hebben ze goed gezien. @Curly, inderdaad, vroeger ging het allemaal goed, rondkomen van 1 eenkomen, maar tegenwoordig echt niet meer.
heb je calendula o.i.d. in huis? als de blaasjes gaan jeuken schijnt dat heel goed te helpen! en waarschijnlijk drogen ze met zo`n 4 a 5 dagen in, dus kun je gewoon naar de meeting hoor. ik hoop t! beterschap!