@Luna, de HAP zegt dat het niet over het hele lichaam hoeft te zitten, maar het vermeerderd zich wel snel. Het zijn echt bultjes en op een gegeven moment komt er vocht uit. In die fase zit Sam nu. Hij is nu dus op zijn besmettelijkst. We houden er maar even goed rekening mee. Kan het bij Juulz geen tandje zijn? Als hij ook zo'n luieruitslag heeft? Liefs, Josien
Ik hoop het ook Ellen, maar goed... als het echt waterpokken zijn wil ik het ook even horen van de andere dames. Ik wil niet dat iemand zich ongemakkelijk voelt als ik met Sam zou komen. Calendula zalf adviseerden ze bij de HAP ook. Ze hadden ook speciale voor bij waterpokken hoorde ik. Het zou de jeuk verminderen en vooral ook de kans op littekentjes. Liefs, Josien
luna, wat josien zegt, denk niet dat t waterpokken zijn als de vlekken komen en gaan. t kan ook wat rood zijn van warmte, of als hij veel met zijn vingers in de mond zit, dan wil de kin wel eens rood worden door t speeksel.
hey dames. vanavond bij vrienden op visite geweest. was weer ouderwets gezellig!!! babyfoon bij de buren gelegd.. esmée is 1x wakker geweest.. buurvrouw erheen geweest, ff getroost en esmée sliep verder. maureen heeft heerlijk geslapen en slaapt gelukkig nog steeds (ach, die slaapt eigenlijk altijd wel door..) wel port gehad.. tikt aan zeg! (vooral als je tijdje niet gedronken hebt...)
Goede morgen allenmaal, Heb een drukke paar dagen gehad, zwemmen daarna nog verlaate kraamvisite'en 's avonds moest ik zingen. Gister kado uitgezocht voor mn verjaardag Ik heb een nieuwe TV voor de slaapkamer gekregen........die auto was een krijgertje en een paar zenders deden het niet eens meer al 2jr lang en ik was het nu zat. Daarna lekker uit eten geweest met ouders, schoonouders en zus. Megan heeft zich voorbeeldig gedragen en heeft de hele avond onder de tafel liggen slapen
@Leoniiee: Hoe is het nu met je meisje?? Ik vind bloedspugen ook niet normaal hoor! Ik hoop dat ze al opgeknapt is.....knufffff voor jullie @Josien: Wat! Watterpokken! Pffff arm mannetje! Heel veel sterkte ik hoop dat het snel over is.......knuffff @Jaja: Heel fijn gevoel lijkt mij dat er zoveel zusters zijn die hem nog kennen en dat er zo goed voor hem gezorgt word! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop echt dat ze iets vinden en dat ze hem kunnen helpen.........knuffff @op de kamer slapen: hier slaapt ze al vanaf 5wkn niet meer in onze slaap kamer. Na de operatie nog wel weer ongeveer een week maar daarna weer op haar eigenkamer. Ze maakt zoveel geluid bij het slapen dat wij zelf niet meer sliepen @Gandor: Lekker he dat baby zwemmen! Megan valt er alleen niet van in slaap hoor.........heel even onderweg naar huis maar daarna is ze gewoon weer wakker @ellen: Ja dat gevoel ken ik ook heel goed.........kan soms niet stoppen met kusjes geven @Odess: Wat een geweldige foto!! Mag ik vragen wat ze op d'r kin heeft? @MvJ: Fijn dat evi wat rustiger is, ik hoop zo dat het gaat helpen voor julie! @luna: Lekker ff iets helemaal voor je zelf! Zijn je krullen mooi geworden?
Goedemorgen! Gisteravond zijn we nog even naar een surpriseparty geweest een kennis van ons werd 50..Dyoni heeft zich weer super gedragen en zat lekker te bellen blazen en tja hoe leg ik dat uit van die scheetjes/pruttels met haar mond te maken..Zon geluid als je bv op haar buikje blaast geweldig!! @Curly;hihih weer geshopt zo komen je kasten nooit uitgemest hihihi @luna;fotooooo, die meetlatstickerding heb ik hier bij een winkeltje vandaan..hihih bloosje, je bent nu mama he dus netjesgeworden hahahahaha @Moor, Wen en Blijei; nieuwschierige aagjes! Naar 2 meetings!( t is dat ik die ene moet werken anders had ik dat ook gedaan ahahahahah) @Blijei;heerlijk dat het shoppen zo lekker ging!!Genieten dan he! @Ellen;dat programma heb ik gister ook een stuk gezien best funny! @Josien;wat een stoere bink is Sam zeg!!Hoe is het nu met hem?Toch de waterpokken!Beterschap binkie!
Sloppy, oh lekker uit eten geweest, heerlijk. Babyd, nee klopt zal weer ruimte moeten maken hier, vandaag gaat Britt voor het eerst logeren bij opa en oma. Ik zie er best tegenop, maar ja wij gaan uit eten met vrienden. Is tenslotte restaurant week....
@Curly;ooooh ik weet wat je voelt..Dyoni was vorige week voor het eerst gaan logeren!Komt goed!!Veel plezier iig vanavond! ga zo maar eens kijken of madame wakker wordt t is nog erg stil in de slaapkamer.Paps en dochterlief slapen moeders is allang wakker hihih
goedemorgen! @josien: agossie, beterschap voor Sam @baby: leuk is dat he, dat gepruttel! @curly: sterkte met het logeren ga even teruglezen verder. Hier weinig te melden, het gaat met mij weer een stuk beter, ben wel vannacht verbannen geweest naar de logeerkamer omdat manlief eindelijk een nacht weer wilde slapen (dat gehoest van mij de afgelopen nachten heeft hem flink wakker gehouden) en we hebben allemaal heerlijk geslapen. Op dit moment is hij Fleur aan het "opeten" en ze vindt het geweldig, dus ik ga straks naar de stad oordopjes kopen wat kan dat kind gillen zeg hihi...
Goeiemorgen allemaal! Hahaha Maia, geweldig! IK zie het al voor me... Beterschap hè? @Knuffelkonijn, fijn dat het goed gegaan is! Dat geeft vertrouwen, niet? @Sloppy, ook nog steeds kraamvisite? Herkenbaar . @Babydream, leuk hè dat bellenblazen? Ik vind dat ook zo grappig. Echt zo'n gekke geluidjes maken doet Sam nog niet echt. Hij vindt het volgens mij nog niet zo interessant om te gillen enzo . @All, nou... ze kunnen me wat op de HAP, maar dit zijn geen waterpokken. Het is helemaal niet erger geworden en lijkt eigenlijk gewoon een soort van exceem/uitslag/droge huid. Ook geen blaasjes meer. Ik geloof er niks van... En zo'n diagnose over de telefoon zegt me dan ook niet zoveel. Hij snottert gelukkig al een stukje minder (zielig hoor die zoutoplossing in zijn neusje spuiten, hij huilt dan echt zo zielig). Liefs, Josien
josien, wat gek! ja, over de telefoon kunnen ze toch geen diagnose stellen? waardeloos! ga je er nog naar toe met sam dan? tess vindt zoutoplossing ook niet leuk, ze wordt gewoon boos als ik dr gezicht vasthoud. sloppy, lekker zo`n makkelijk kind! ik weet niet hoe tess t zou doen in n restaurant... wij gaan in april n weekend naar landal en daar vast ook uit eten. maar op zo`n park zijn ze kinderen gewend, dus gaat vast goed. maia, gezellig dus bij jullie thuis! hihi oordopjes, ja die zou ik hier ook wel kunnen gebruiken! balen van je gehoest.... heb je al wel eens trachitol geprobeerd? ik neem er dan altijd 1 voor ik ga slapen, dat verdooft de keel en als ik eenmaal slaap hoest ik niet meer. mocht ik wakker worden, neem ik er gewoon weer 1 in. curly, nee niks meer van leonie gehoord. ik hoop maar dat alles goed is met tara! baby, dus paps en dochterlief slapen uit en mams is weer vroeg wakker? haha, beetje de omgekeerde wereld he?
@Luna, leuk een nieuw kapsel! Heb ooit een keer een permanent gehad, leek niet op Katja, wel op een schaap haha. Een goed idee om voortaan iets in de auto te laten, eens kijken of ik een boa ofzo op de kop kan tikken @Leonie, ben ook erg benieuwd hoe t met Tara is. @Josien, ja zeg hoe kunnen ze nu door de telefoon heen beoordelen of t waterpokken zijn! Eva heeft de waterpokken gehad en die was binnen 2 dagen een wandelende krentenbol! Die vlekken verspringen niet idd, komen er alleen steeds meer bij. Maar wat een stoere vent zeg met zn petje op, laat ie m goed op trouwens? @Maia, oordopjes voor je man of voor jou @KK, lekker zeg ff een avondje weg. Wel handig a;s de buren zo op kunnen passen @Curly, succes vanavond! @All, yeah nog minder als een weekje tot de 1e meeting hihi @Hier, gisteravond de kids naar mijn schoonouders gebracht. We hadden een verjaardag. Mama heeft nu hoofdpijn, want die moest zonodig een wijntje drinken. Ga zo ff douchen en dan ga ik ze weer lekker ophalen hoor
goeiemorgen Hier nog iemand met toch wel last van hoofd...gister laatste beetje safari gedronken. Was niet zo heel veel maar voel t wel hahaha. Tessa was er vannacht ook weer uit. Heb haar wel de fles gegeven, maar heb t idee dat ze geen honger heeft. Dus geen idee wat het is. Gelukkig ging dennis er vanochtend om 8 uur uit voor haar. Ik heb lekker uit kunnen slapen tot 10 uur! Wat een luxe!!! Leonie: kom je je nog even melden hier? Ik begin me nu ook wel beetje zorgen te maken hoor. Hoe gaat t met tara? Josien: geen waterpokken dus, wel vervelend dat sam niet lekker is. Wat een geweldige foto van sam. Lekker stoer met zijn pet! Luna: leuk dat je dast durft emt je haar! Ik ben wat dat betreft echt een schijtert hahaha. ( kan ook niks met mijn haar) odess: weet niet meer wat je had geschreven gister, kan alleen de foto van eline nog herinneren. Met haar lekkere bos haar! Geweldig! Hier nog steeds een redelijk kale baby, maar er beginnen nu wat haartjes te komen (of dat hoop ik alleen maar hahahaha) Ik ga maar eens douchen enzo. Kan de dag beginnen!
Hey dames, sorry dat ik niet eerder wat gepost heb! We hebben gisteren een heel druk dagje gehad en Tara was ver van vrolijk. Denk dat ze in een sprongetje zit ofzo?? Huilen huilen.... Heb wel een paar keer gekeken maar verder niet.. solly! Nadat ze bloed heeft gespuugt hebben we haar een hele tijd bij ons gehouden. daarna kreeg ze de laatste fles en kon ze eindelijk wel slapen. Vaak kijken, en gelukkig heeft ze geen bloed meer gespuugt. Gisteravond heeft ze wel de hele avond gehuilt, en dan echt zooo zielig huilen! Zo goed als ze laatst sliep, zon drama is het nu. Maargoed. Gisteravond was haar temp 37.8, ze had t zweet op dr voorhoofdje staan.. Nu gaat t wel weer goed, ze slaapt nog.. Dus hopelijk gaat t vanaf nu weer wat beter.. De huisarts zei dat het wel normaal was als een babytje bloed spuugt , wanneer een baby veel spuugt.. En het was de huisarts die dienst had op de hapost. Ik bel morgen mijn eigen huisarts om te vragen wat hij ervan vind!! En moet morgen naar het cb.. Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik ga nu even alles teruglezen!
Luna: Ik ben benieuwd naar je kapsel meid! Denk idd dat het je gaaf staat! Ellen: K moest wel lachen om jou vraag! Ik vroeg me precies hetzelfde af! Blij ei: Zo hebben wij het ook opgelost! Gewoon in de maxi, en dat hielp het beste. Wel af en toe mopperen maar ze viel gewoon in slaap!!!! :O Oh iemand vroeg trouwens wat we hadden gedaan vrijdag.. Naar de ikea, de grote prenatal, daar heeft Tara nog even in de box gespeelt, daarna naar hengelo centrum, wat gegeten en daarna shoppen! Sylv: Ja dat vind ik ook! Ik moet alleen 2 uur reisen daarheen.. En alleen vind ik dat niet echt fijn. Ik ben al 3 weken in de stress om naar Apeldoorn te rijden! Heb mn rijbewijs nog niet zo lang en eigenlijk rij ik nooit een eind. Josien: Aaah wat een droppige foto zeg! K hoop dattie geen waterpokjes krijgt meid! Kk: Fijn dat je een leuke avond heb gehad! Sloppy: onder de tafel?? Hahah! Daar had ik nog nooit van gehoord, en ze werd helemaal niet wakker? Wat grappig zeg! Leuuk, je hebt dus een leuke verjaardad gehad!! Baby: Leukk! Schattig he al die geluidjes. Curly: Spannend!!! Veel plezier vanavond!! Maia: haha! Aaah, verbannen naar de logeerkamer! Wel lekker geslapen, dat scheelt een hoop! Naar de stad? is het open daar? JOsien, gelukkig maar, geen waterpokken! Wen: Veel plezier met je kids ophalen! Sannie: wat leuk dat je ook weer meekletst!
ellen op je vraagje van romantisch zijn wij hebben in de salon een babyhangmat dan kunnen we een uurtje doen wat we willen en effe slecht nieuws ook mijn nichtje heeft gisteren een abortus moeten doen na 17 weken omdat bij het kindje een open ruggetje is ontdekt, heel jammer want nu wist ze dat ze mama ging worden van een jongetje en nog effe een vraagje wie geeft er nog bv ? en wie komt er allemaal naar de meeting van blij ei? xxx
@josien: geen waterpokken gelukkig dus, maar wel apart allemaal zeg. Lekker zo'n hap! @Leonie: fijn dat ze geen bloed meer gespuugd heeft maar wel zielig allemaal voor zo'n kleintje @wendelaa: voor beide is misschien handig @sannie: gek dat ze 's nachts komt. Is dat opeens weer of nog steeds? @ellen: ja hoor, ik heb alles aan keeltabletten, hoestdranken/siropen/pillen enzovoorts enzovoorts in huis.. dit is gewoon nog een eindje van m'n keelontsteking @Leonie: ja hier de grote stad he ons dorp was vorige week open (laatste zondag van de maand) en de eerste zondag van de maand kunnen we naar Haarlem of Amstelveen en anders kunnen we nog elke zondag lekker naar A'dam maar dat doe ik liever niet met Fleur.