Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Heb ik trouwens iets gemist over een meeting?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh wat erg zeg!

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @All, thanks voor jullie lieve beterschapswensen. Had net een heel bericht getypt toen mijn laptop besloot zichzelf opnieuw op te starten :(... Lekker...

Nu dus heel ff ego. Ik ben net nog met Sam naar de HAP geweest. Het was toch maar goed dat ik nog een keer gebeld had. Zonder medicijnen had het herstel waarschijnlijk nog wel ff geduurd voordat hij zich beter zou voelen. Nu heeft ie Ventolin gekregen en een hormoonzalf voor zijn huidje. Dat moet het allemaal wat rustiger maken. Maar geen waterpokken dus (ik wist het wel...). Nu maar hopen dat ie snel uitziekt.

Liefs,
    Josien

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Phoe ik weet niet wat het is de laatste dagen maar ben alweer sinds 5 uur klaarwakker…En Dyoni en papa maar slapen hahaha

@Joenka;Hier ook zo 1 die alleen maar wilt staan dat doet ze trouwens al vanaf dat ze een week of 8 was die kleine eigenwijs…..

@Sannie;hopelijk heeft ze vannacht weer goed geslapen!

@Wapa;dankjewel hihih

@Josien;hopelijk slaan de medicijnen snel aan!

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    morgen dames.

heb efe snel wat teruggelezen gelukkig gaat het goed met de meeste.

hehe het is eindelijk maandag zo weer naar men ventje toe en dan horen we als het goed is vanmorgen van de ka wat zij denkt/vindt ben benieuwd!

iedereen een fijne dag

veel liefs jaja

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ligt hier een pak sneeuw pff.

7. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hier ook weer danjo bah het houd maar niet op we willen ZONNETJE!!!!!!!

8. 0babydream0

Hier is het ook weer aan het sneeuwen bleg..............

@jaja;veel succes vandaag!Ben benieuwd wat de ka te zeggen heeft

9. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@jaja: succes vandaag!

@sneeuw: lag hier ook maar was zo minimaal dat het inmiddels alweer bijna weg is. Gelukkig!

@kitty: jeetje wat erg zeg, sterkte!

@nathalie: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s.html hier is de club en we hebben er wat meetings topics

Nou hier wel een goede nacht gehad. Gisteren een onverwachts druk dagje, wezen winkelen in Amstelveen (Villa Happ had 5 halen en dan 20% korting op het totaalbedrag dus tja.... ;) manlief keek heel beteuterd toen hij het hoorde hihi... maar paar leuke lenteshirtjes e.d. voor Fleur gekocht in maatje 74). Daarna naar de verjaardag van een nicht van me, werd 19 en daar heb ik Fleur uit handen gegeven en zag haar toen we weggingen weer terug zo ongeveer hihi ;) was wel gezellig verder. En vannacht werd ik weer verbannen naar de logeerkamer (vind ik niet erg want het matras van het logeerbed is heerlijk!!!) dus we hebben allemaal heerlijk geslapen begreep ik. Net wezen douchen met Fleur, die ligt nu te slapen en ik ga zo even m'n huis opruimen want krijg straks nog laat kraambezoek!

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    goede morgen! heb niet gerug gelezen want was een beetje veel..

Zag wel dat Het met Tara iets beter ging iig geen bloed spugen meer! maar wat die arst zei klopt wel een beetje als je meisje veel spuugt dan word de keel schaal en dan kan het weleens een beetje beschadigen en daarvan komt dan het bloed.
    Maar dan vind ik het nog absurt dat die je niet even laat komen want dat neemt niet weg dat dat vele spugen maar normaal is!

Tara had toch reflux? kan het niet zijn dat ze daar nog steeds last van heeft?

Bah hier ook weer sneeuw.. ben het slechte weer echt zat! wil hier ook lekker een zonnetje!!

Jaja succes vandaag in het ziekenhuis! ben benieuwd naar de uitslag!

pff baby 5 uur wat een tijd en dat geheel vrijwillig!Snap wel dat Dyoni nog lekker aan het slapen is hoor!veel te vroeg!

Hier begon de dag vandaag om 8 uur, heerlijk! verkoudheid is een beetje aan het overwaaien gelukkig alleen papa is nu aan het beginnen maar dat hoesten is nog niet over..Wat een naar geluid als dat uit zo'n kleintje komt zeg! zo zielig!

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ojeetje kitty wat heftig zeg van je nichtje! sterkte!!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hai dames,

gister lekker gegeten, super! Zijn bij Fifteen in Amsterdam geweest (voor de kenners onder ons). Maar nu is me meisje nog bij opa en oma.... mis haar wel hoor....

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Curly ow lekker uiteten geweest! moet ik ook gauw weer eens doen!

fifteen is van jaimy olliver(hihi weet niet hoe je het schrijft) toch? Dan zal het zeker wel gesmaakt hebben!!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Baby: Ja ik denk het wel!
    Ik ben nog niet begonnen met de motilium omdat er op de fles staat dattie 3 maand na openen niet goed meer is.
    Dus als ik zo ga bellen, vraag ik meteen om n nieuw recept..
    Wat een schattige foto!!

Sannie: Hoe is het vannacht gegaanmet Tessa?

Wapa werkze!

Josien: NOu jeetje, is maar goed dat je er achteraan bent gegaan zeg!
    Gelukkig geen waterpokken!

Baby: 5 uur.... wat vroeggg !

Jaja, succes meid!

Maia: ooh dat is altijd leuk 20% korting op t eind bedrag!
    Veel plezier met t kraambezoek!

Sylvia: Ja daar heeft ze waarsch ook last van, en ik snap ook wel wat die arts zegt. Maar ik vind t toch wel heftig!!
    Helemaal omdat we 2/3 weken geleden naar de kinderarts in t ziekenhuis zijn geweest, en die verttelde doodleuk dat we maar moesten stoppen met de zantac, want volgens hem had een baby nog niet eens zoveel maagzuur dat het de slokdarm kon aantasten.
    Daar kan ik dan nu heel pissig om worden..
    Het lijkt mij toch niet goed dat ze vlak voor de fles ( wat dus 4 uur na de vorige fles is ) er nog met kracht een golf melk/zuur uit komt gevlogen! Terwijl ze aan de comfort voeding zit, tegen spugen, en er ook nog extra jhbpm doorheen zit.
    Maargoed, ik bel mn eigen ha zo. En dan maar afwachten wat hij zegt!

Curly: lekker zeg!! Kan me voorstellen dat je je moppie mist!

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, was voor ons ook een tijd geleden dat we uiteten waren geweest. Maar eten was idd erg goed en klopt is het concept van Jamie Oliver.

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Leon ja tuurlijk snap ik je bezorgdheid en dat zou ik ook precies hetzelfde hebben hoor! ik bedoelde het eigenlijk ook niet om die dokter goed te praten alleen dat ik weet dat dat kan gebeuren.
    Maar dat maakt de schik er niet minder op! ben benieuwd wat je eigen dokter erop te zeggen heeft en dat je snel weer aan de refluxmedicijnen kan beginnen! arme Tara:(, hoe is het nu met haar?

Curly ja die Jamie bedoel ik;)

17. 0babydream0

@maia;leuk weer lekker geshopt!En weer in de logeerkamer geslapen hihi!Das laat kraambezoek zeg!

@Sylvia;ja erg he zo vroeg wakker maar ben blij dat Dyoni lekker slaapt hihih

@Curly;Leuk bij Fiftheen!Hoe laat ga je je meisje halen?

@Leonie;ze zal indd weer last hebben van de reflux meid!Ben benieuwd wat de ha zegt

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, eigenwijze Boaz! En wat is Tim dan een lui ding hihi
    Al wil die t liefste zitten op t moment en dan wel rechtop!

@Nathalie, succec vandaag bij t cb

@Josien, Sam tobt dus ook nog steeds met zijn huidje?

@Jaja, dikke knuffel voor Dylan....en we duimen voor morgen.

@Sneeuw, hier ook en ik WIL DAT NIET!!!!!!!!!

@Maia, drukke dag dan idd gisteren.
    Fleur er geen last van als ze steeds bij een ander zit?
    Tim is daar niet zo van gecharmeerd(nou ja, vooral mama niet)

@Sylvia, lekker uitgeslapen dus ;)

@Curly, lekker zeg. Zijn jullie met zn 2tjes geweest?

Nou gistermiddag naar mijn zwager en schoonzus geweest.
    Waren pas om een uur of 20.00 thuis.
    Tim had daar om 18.00 een fles op en ik legde m thuis gelijk in bed, hij werd pas om 7.30 wakker!
    Lag er zelf ook al om 21.30 in....vanmorgen hadden we alle 4 moeite om uit bed te komen.
    Was dan ook ff haasten met t naar school brengen en moest om 9.00 ook nog bij de fysio zijn.
    Net pas mijn ontbijt op dus;)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mijn schoonpaps heeft weer een hele zooi fotos gestuurd zo leuk

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008