@leoniiee: Wat zij de HA? Hoeveel JBPM doe je door de fles heen? Ik vind die uitspraak van de KA ook wel raar hoor! Wij moeten voorlopig gewoon door gaan met de medicijnen en pas als ze echt vast voedsel gaan eten kunnen we proberen te stoppen maar niet eerder. Megan heeft Losec, de pil heet anders maar dat is de werkende stof, dit neutraliseerd de maagzuur. Dit werkt wel heel goed. @Curly: lekker he ff uit eten gaan @Sylvia: Nog steeds een beetje verkoudheid in huis dus.....pfff Megan hoest ook nog steeds regelmatig en het blijft heer zielig. Het is gelukkig niet meer zo heel erg dat ze er bijna in stikt maar het is nog wel elke dag. Hier een meisje wat heel slecht slaapt 's nachts....... Ze word minimaal 2keer per nacht wakker en dan geeft ik haar een speentje en dan slaapt ze wel weer verder.. Vanmorgen was het weer 6uur de eerste fles en daarna wilde ze niet meer slapen Maar goed zal wel weer een vase zijn waar ze doorheen moet Ze slaapt ook erg onrustig, gebruikt het hele bed
@curly: kan me voorstellen dat je je meisje mist! Maar fifteen is leuk. @kraambezoek: tja, studievriendinnetje en die heeft het altijd druk, zit ook vaak in het buitenland enz.. @bij anderen zitten: Fleur vindt alles best. Ik blijf altijd wel een beetje in de buurt, maar ik kan haar aan anderen geven, dan kijkt ze even, komt er een grote glimlach en is het goed lekker makkelijk @wen: druk ochtendje dus @leonie: leuke ka zeg @danjo: wat een schatje!!!1
Babyd, ze wordt thuisgebracht rond 1 uur.... Ben aan het aftellen. Wendelaa, we zijn met vrienden gegaan die hebben 2 kids waarvan 1 10 dagen jonger dan Britt. Was erg gezellig
Goedemorgen allemaal, sorry nog steeds geen foto's van mijn haar. Ik blijf gewoon echt niet plakken. haha. Ik ga vandaag ook even terug want sommige stukken hebben niet goed gepakt en zijn gewoon nog stijl. Wat een weer! Het heeft gewoon f*&^**Y^Ykin veel gesneeuwd hier. Met Juliën is alles goed. Hij heeft lekker tot 8 geslapen, 4 flessen gaat weer goed en hij ligt nu ook weer lekker te ronken. Als hij overdag naar bed gaat stop ik hem ook lekker in zijn slaapzak, merk dat hij dan toch beter slaapt en niet met zijn benen boven de dekens gaat liggen. Zo, ff teruglezen
hey luna, hier net zo 1.. als ik maureen overdag zonder slaapzakje in bed leg, slaapt ze toch minder vast.. ze slaapt nu alweer vanaf half 10! was half 8 dan ook wakker met een dikke poepluier.. danjo: leuke foto van naomi! curly, fijn dat je meissie straks weer komt!
@Luna, Tim kan ook echt niet zonder slaapzak! Dan ligt ie binnen now time boven in t bedje en heeft ie t koud. De slaapzak lijkt m toch wat geborgenheid te geven ofzo
@Curly, lekker evne ene avondje voor jezelf gehad? Lekker zeg. Wij waren gisteren ook uit eten omdat mijn oma 80 is geworden. Juliën was thuis bij guus zijn moeder en dat was best even lekker. Even je handen vrij @Leonie, veel sterkte met Tara meid. Klinkt allemaal niet fijn. @Wen, al een drukke ochtend gehad zo te lezen. Haha op een schaap. Dat zal wel meevallen toch? @Danjo, aaaaaaaaaaah schattig die foto zeg @kitty, vreselijk voor je nichtje! @Josien, ook van hieruit beterschap voor Sam en een dikke knuffel voor hem van Juliën. Julien heeft inderdaad 2 tandjes, kunnen ze daar ook uitslag van krijgen? Dat wist ik niet. @Babydream, dat om 5.00 uur wakker worden had ik toen ik zwanger was @Jaja, succes in het ziekenhuis met Dylan. @Maia, succes met het kraambezoek! @Sylvia, kloteverkoudheid inderdaad. Fijn dat het bi jou al minder is. @Babydream, wat een mooie foto van Juulz vriendin! @Joenka, wow probeert boaz al te staan? Haha. Snel kereltje zeg. Nou alleen het kapsel alla katja hoor, verder niks. @Sannie, dat wakker worden snachts heb ik hier ook gehad laatst. Is nu weer over.Hopelijk maar een fase. O hier geen rugklachten o.i.d.. Ook wel ervaring met tillen van zwaar spul i.v.m. mijn paard, veel tuig dragen etc. @Wapa, kom je ook naar apeldoorn ? Leuk! @Nathalieh, hier ook niet echt een fruit/groentehapjes fan @odess, hier ook fan van de ouderwetse talkpoeder! @Kk, aaaah veel sterkte met Maureentje. Ook al weer verkouden. O ik stem zo even! @Blijei, leuke verjaardag gehad? Nou ik heb mijn best weer gedaan..
@Wendelaa en KK, dus wel herkenbaar! Ik legde hem eerst steeds gewoon zonder de slaapzak in bed. Nu slaapt hij heerlijk. Nog steeds trouwens al 2 uur....
O ja en hij is gisteren voor het eerst in de wandelwagen geweest (jaja). Het beviel hem super. Heb hem heel evne rechtop gezet en verder lekker laten liggen. Hij kan zijn beentjes tenminste kwijt en het viel me 100% mee hoe goed hij erin paste.
Luna, zo 80!! dat is wel een etentje waard. Idd wel even lekker om je handen vrij te hebben. Hopelijk lukt het met je haar.
@Danjo....wat een poepiee!!! heerlijke foto zeg. Maar een hele zooi??? ik zie er maar 1 @Luna, heb je wel foto's gemaakt van de 1e keer in de wandelwagen? Grote man wordt het dan opeens he. Fijn dat hij weer lekker slaapt. @Mmmmh lekker eten in fifteen! Nog een uurtje en dan is je meisje er weer. @KK, Wen & Baby, lekkere slaapkoppies hoor. En baby wat een lieve foto van jullie samen op Hyves. Hihi Wen, dankje @Maia...wanneer heb je je gesprek op t werk of je mag blijven? @jaja, hoop dat ze vandaag al een antwoord hebben. @hier...ging ook weer hartstikke goed gisteren. Boaz kijkt echt zn ogen uit als er veel mensen zijn, flesje ging goed en hij heeft in de kinderwagen geslapen...Ben zoooo trots op hem!!! Alleen 'snachts is nog wel gewoon wakker worden voor fles maar goed maakt me niets uit, hij doet t zo goed
Wendelaa ja ik ben nier verwent hoor want meestal komen ze nog iets later Maar heerlijk ook voor jou een lekker lang nachtje! Hoe was t bij de fysio? Danjo leuke foto! lief hoor! Maia gezellig nog late kraamvisite! beter laat dan nooit! Anderen zitten heeft Noa ook nooit zo'n probleem mee en als ze het zat is laat ze het goed merken Curly o je meisje voor het eerst uit logeren! leeg is het dan he! maar wel ff lekker dagje met z'n tweetjes toch en opa en oma vinden het altijd erg leuk! hier nog niet gedaan..maar het is ook nog niet voorgekomen dat het nodig was. Nog geen foto's luna! jammer dat het niet in 1 keer gelukt is.. Vind het jammer dat je ze onzeker bent over jezelf.. want heb ff gespiekt op je hyves maar je bent een mooie meid hoor! natuurlijk lijk je niet op Katja! vind je er veel knapper en leuker Slaapzakje Noa slaapt nooit met een slaapzakje.. ze blijft ook altijd netjes onder de dekens. Luna ik heb noa van de week ook een keer in de wandelwagenzit gedaan want ik was de adapter kwijt voor de reiswieG (quinny) en moest echt weg. Maar heb t op de ligstand gezet en ze vond eht echt geweldig! ze kon ook veel meer zien dan alleen de binnenkant van de reiswieg.
@Slaapzakje: Megan slaapt in een slaapzakje met mouwen of in een puckababy. De dekentjes hebben we voorlopig voor niks gekocht want daar bleef ze echt niet onder liggen
Sylvia, ja wel even lekker hoor met z'n 2tjes. Hoorde van me moeder dat ze zooooooooooooo lief was, dat ze er van overtuigd is dat als we nog een 2de kindje krijgen het moet tegenvallen. haha. Slaapzak, Britt slaap nu nog in de Puckababy en van de zomer hebben wel een hele leuke met d'r naam erop (was kraamcadeautje van vriendinnetje). Bij andere zitten, meestal heeft Britt er geen problemen mee. Kijkt rustig rond en zoekt wel een bekend gezicht, maar vindt alles goed.
Meiden, Even een vraagje: ben wat aan het rond kijken voor een andere buggy straks. Niet de gewone buggy maar van zo eentje zonder de reiswieg en maxicosi. Wie weet er een goede/fijne zonder al teveel geld kwijt te zijn. Ben al aan het kijken voor tweederhands. De quinny speedi die wij hebben is het buggy gedeelte best breed van en zitten ze in het begin nog zo verloren in. Heb al gekeken voor een zitverkleiner. Daar denken we nog over. Ook de zapp vind ik mooi en handig (lekker compact) maar die kan weer niet in ligstand.
Nou, de dokter gebelt en we beginnen met de motilium, verder zei hij er niet zoveel over. Maar gebeurt het nog een keer, bell ik hem zo weer op, dat ze er maar is wat aan gaan doen! Hij vroeg wel naar de naam van de kinderarts, volgens mij vondtie niet zo leuk om te horen hoe hij had gereageert op Tara. Duss.. nu hopen dat t met motilium stukken beter gaat! En hier een heeeeeele trotse mama! Tara lag net op dr buikje op de grond en ze heeft 2 stappen/kruipjes (hoe noem je dat) vooruit gekropen!!!!! Jeeeejjj!! Ze wou het al zo lang, elke keer de beentjes optrekken en spartelen! Nu is het gelukt!! Ik ervoor met een beertje die ze maar al te graag wou hebben, en daar ging ze! Weet niet of het toeval was ja of nee, Maurice wil t vanavond heeel graag zien, dus ik ben benieuwd! Sylvia: Oh ik dacht ook niet dat je het goed wilde praten hoor! Kwam het zo over? Sorry! Is gewoon mn eigen frustratie! T gaat nu wel goed met dr! Vandaag nog niet zoveel gespuugt, gelukkig! Wendelaa: Netjes hoor zo lang slapen! Danjo: oooh wat een mooi moppie! Echt super cute die foto! Sloppy: ik doe er nu 1 schepje doorheen, omdat we ook al aan de speciale voeding zijn en ze harde poep heeft! Ik ga straks is met t cb overleggen of ik niet gewoon ech tmet potjesvoeding mag beginnen! Lekkere tijd 6 uur! :O Dan draai ik me nog lekker een keer om! Luna: achh we zien je zondag toch! Ben wel nieuwschierig. Met zn benen boven de dekens? haha kruiptie zo hoog? mooi dat de 4 flessen weer goed gaan! Wat goed in de wandelwagen!! Hoe lang / zwaar is Julien nu? Blij egg: Wat super goed, in de kinderwagen geslapen! Netjes hoor, en die nacht zal hij straks ook vast door slapen. Mvj: Ik heb geen idee! Sorry!
Hier voorlopig nog lekker de reiswieg erop. En bij een boodschap de maxi-cosi op t onderstel. @MvJ, voor Eva heb ik lang de Koelstra gebruikt, zijn geld dubbel en dwars waard. Maar zeker niet geschikt voor hele kleintje. Denk dat dat sowieso wat moeilijker wordt, omdat de meeste idd wat breed zijn. Zelf hebben we een wagen van de Bugaboo en t zit gedeelte kan helemaal achterover.
@leoniiee: Ik hoop dat de medicijnen snel helpen voor Tara! Volgens mij ben ik echt de enige die er 6 scheppen JBPM door de fles doet. Megan krijgt wel een beetje diaree er van en soms iets hardere poep maar niet echt heel erg. We hebben wel eens geprobeerd met 3scheppen maar dan komt werkelijk alles er weer uit.........pff Ik ga duimen voor je meisje hoor, ik vind het zo zielig. En: JOEHOE geweldig dat ze voor uit gekomen is! Gefeliciteerd Ik moet nu naar de bekkenbodem fysio....brrrrr tot laterzzzz
jeetje tess was vannacht om 12 uur, 1 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur en half 6 wakker. vervolgens slaapt ze door tot kwart voor 8, maat toen was ik al lang en breed de deur uit... nou ben ik helemaal niet van die sprongetjes, en heb t boek 'oei ik groei' niet eens in huis, maar ik hoorde hier iemand praten over slecht slapen tijdens t 19 weken sprongetje. laat tess nou gisteren precies 19 weken zijn!!! hoezo toevallig? leonie, fijn dat de huisarts je wat serieuzer neemt! gewoon weer aan de bel trekken als t weer gebeurt. buggy: geen idee, wij gaan straks eerst over op de wandelwagen van onze kinderwagen. gelukkig past tess nog prima in de kinderwagen, mede omdat ze door de beugel iets korter is... (wel wat breder natuurlijk, maar past perfect!) joenka: met de beugel gaat t prima! ze vind t wel lekker als hij even af is, gaat dan ff strekken en op dr zij liggen en lekker staan op schoot en in de tummy, maar als hij weer omgaat is t ook prima. hoe is t met boaz? drinkt hij alweer goed? trekt hij de nachten al iets langer door zonder pacco? blij ei, al eens geprobeerd om steeds iets minder te geven `s nachts? die tip kreeg ik toen. je gaat ook vaak meteen een fles klaar maken omdat je dat gewend bent, maar misschien wordt hij nu wakker uit gewoonte en niet meer omdat hij honger heeft? misschien kun je m even verschonen, evt. speentje geven en weer terug leggen? het is t proberen waard toch? sloppy, slaapt megan alleen in een slaapzak, zonder dekens? tess heeft allebei. ik leg haar lekker strak weg, en ze slaapt zo! balen dat ze zo slecht slaapt `s nachts... danjo, wat een lekker ding zeg! onze dames kunnen lekker alvast beppen in de auto zaterdag! baby, balen dat je steeds zo vroeg wakker bent... heb jij misschien last van een sprongetje? ik heb vanmiddag vrij genomen omdat mijn schoonmoeder een bijeenkomst had en ik verder geen oppas had. vanmorgen bij mijn moeder heeft tess aardig wat gehuild, toch een onbekend gezicht... (ziet ze zo`n 2x in de week) nu ligt ze alweer lekker te slapen.