Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@wendelaa;zooow lekkere nacht zeg!!

@danjo;wat een droppie!!Ze veranderd wel he?

@curly; je bent vast weer lekker met je meisje aan het knuffelen!

@luna;fijn dat Juulz weer lekker doorslaapt!hopelijk pakt je permanentje nu wel!Enne zwanger ben ik niet hoor heb een spiraal en vloei nu al 8 weken hahahaha
    Enne foto showen van Juulz in zn ‘grote’wagen!

@blijei;dankjewel!Ben blij dat het zo goed met de miniman gaat!

@leonie;hopelijk gaat het nu met de motilium weer goed!Hoeveel moet je geven?ook nog zantac?

2. 0babydream0

@ellen;phoe wat een nacht heb jij achter de rug zeg!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, succes! hier nog heel lang urineverlies gehad, maar dat is nu over gelukkig, bah dat vond ik echt t grootste nadeel van de hele bevalling! (van de knip weinig last gehad)

leo, wat een snelle meid, dat ze nu al vooruit komt! berg je maar, want als ze dat eenmaal helemaal onder de knie heeft is niks meer veilig! ook jip en joep niet! hahaha

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, gelukkig hoefden we alleen maar t speentje erin te doen en ze sliep weer verder. om en om, dus nog aardig wat slaap gehad hoor! :D

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ellen: Zo, dat is een zware nacht! :(
    Kan best zijn dat ze last van t sprongetje heeft, hopelijk slaapt ze vannacht wat beter!
    Haha, nu lijkt t leuk totdat ze straks overal bij komt! ;)
    Wat leuk dat je weet hoe de katten heten! :D

Baby: ze mag nu 4 ml zantac per dag, maar we geven 3x 1 ml. En motilium max 3x 1ml per dag, dus ik ga proberen er eerst met 2x 1ml te komen!
    Hoeveel krijgt Dyoni nu?

Slop: Zo, dat zijn heel wat scheppen! Zit ze ook aan de speciale voeding dan? Of meng je dit met de standaard?
    En succes!

6. 0babydream0

@Ellen;gelukkig toch een beetje geslapen maar toch

@Leonie;Dyoni heeft 4x pd 1,5 ml Motilium en 2x pd 1,5 ml Zantac

7. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha dames.

efe een update.

vanmorgen overleg gehad met de ka en ze zagen toch wel in dat het heel extreem is dat dylan zoveel last heeft van zijn voeding!
    zoals ze het zo mooi zegt: we zijn nu echt op het punt gekomen om verder te zoeken.
    dus morgen gaat het gebeuren dylan heeft nu een infuus en morgen krijgt hij een roesje en dan gaan ze met een camera naar de maag en slokdarm kijken ook nemen ze een paar hapjes van het maagslijmvlies om te onderzoeken. de arts dacht zelf dat het mis wel wat anders was dan de reflux evt een ontsteking of dat de slokdarm niet goed op de maagaansluit enz dus nu efe afwachten vind et echt heel erg maar gelukkig merkt dylan er weinig van.

veel liefs jaja

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag! Nou het kraambezoek was weer gezellig, leuk om (oud studiegenootje) weer even te zien.

@slaapzak: Fleur ligt altijd in slaapzak. Ze slaapt ook prima onder gewoon een dekentje hoor, maar dat vind ik niet prettig met dat "gewandel" van haar door het bed heen.

@MvJ: geen idee, ben nog niet into the buggy's

@luna: leuk he zo wandelen, wij hebben de wandelwageninzet er ook op en ze vindt het leuk om rond te kijken.

@ei: morgen om 11 uur. Zal wel goedkomen denk ik.

@Leonie: oooooo wat een snelle dame! Goed zeg van haar :D knap!

@ellen: pfff wat een nacht heb je achter de rug zeg! Hopelijk slaapt ze morgen wat beter.

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jaja, heftig meid! heel veel sterkte morgen, hopelijk komt er wat uit, wat makkelijk te behandelen is! straks had dit veel eerder ontdekt kunnen worden... dan was jullie heel veel ellende bespaard gebleven! knuffel!

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    #4170 NathalieH, 8 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
    Emma is vandaag weer helemaal goed bevonden bij het ctb. Voorlopig haar laatste prikjes gehad. Met de prikjes geven was het brullen, maar na het troosten heeft ze er gelukkig weer geen last van gehad.

@ reiswagen; als ik van huis af ga lopen dan doe ik Emma nog in de bak van de kinderwagen. Maar ik ben bang dat deze snel te klein zal zijn en ze daar niet meer in zal passen. Wanneer ik met de auto en Emma op stap ga, dan doe ik de maxi-cosi op het onderstel.

Hier nog even een foto van Emma met haar achternichtje die precies 6 weken ouder is.
    Het is het dochtertje Fenna van de nicht van m'n vriend.
    Zij zijn vorige week vrijdag bij ons op bezoek geweest.
    Links is Fenna en rechts is Emma. Dan zie je toch al wel dat 6 weken echt een verschil maakt met stevigheid.

11. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    En dan er nog eentje die ik ontzettend lief vind.

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Jaja, pfff heftig hoor, hoop voor je dat er iets uit die onderzoeken komt en dat het meevalt.

babyd, idd lekker geknuffeld en nu ligt ze lekker te slapen.

Leonie, wat een snelle meid heb je!!

Buggy, wij moeten er wel een 1 aanschaffen voor de vakantie, kinderwagen mag niet mee in het vliegtuig. Zoals eerder geschreven wij gaan voor de titanium breeze.

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    nathalie, wat een lieve foto's, vooral die 2de!!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Daar was ze weer :D

@Ellen: Ik heb last van littekenweefsel :( De knip is goed genezen gelukkig. Maar ik was ook uitgeschuurd en dat is niet goed genezen...
    Pffff lekker nachtje! hihi wel grappig dat ze nu net 19wkn is :D
    Dat inpakken in het dekentje deden we een paar wkn terug ook nog maar ze schopt ze allemaal af. Bij het CD zeiden ze dat als ze er toch niet onder wil slapen dan is het veiliger om de dekentjes dan maar weg te halen, en dat hebben we toen maar gedaan.

@Buggy: Geen idee, we hebben naar Barcelona gewoon de wagen met maxicosie mee genomen. En voor het afwisselen de babybjorn draagzak....
    Dat ging makkelijk omdat ze nog zo klein was.

@NathalieH: wat een leuke foto's!

@Leoniiee: Ze krijgt nu 2keer fles met Forte en 3keer een fles standaard, en ik denk echt dat Megan wel erg veel JBPM krijgt maar het gaat goed zo dus we laten het zo.

@jaja: ik hoop dat ze Dylan goed gaan na kijken! Sterkte de komende tijd en ik hoop dat ze hem kunnen helpen.........dikke knuffff voor jullie.

15. Maia

Maia Niet meer actief

@jaja: las het op hyves idd. sterkte en succes morgen en hopelijk vinden ze iets waar wat aan gedaan kan worden.

@nathalie: lieve foto's

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sloppy, balen dat je nog zoveel last hebt! Ik heb bij Aïsha ook ruim 5 maanden erg last gehad. Bij mij was de knip juist niet zo goed genezen en ontstoken. Maar het komt uiteindelijk gelukkig allemaal goed. :)

NatalieH, wat een poepies! Vooral die 2e foto is zo lief!

Maia, leuk nu nog kraambezoek haha.

Jaja, jeetje zeg. Nou ja, wel goed dat ze nu eens echt iets gaan onderzoeken. En het is misschien niet prettig maar als dat helpt zal het allemaal snel vergeten zijn! Sterkte morgen!

Leo, vlugge meid!!! Wow zeg!

Baby, zag nog een hele lieve foto voorbij komen!

Danjo, jij had ook al zo'n schattige foto geplaatst!

Ellen, wat een nacht. En wat herkenbaar. Ik lees hier over babies die 1 keer per nacht wakker worden of al helemaal doorslapen. Ik heb geen slaap-kindjes helaas. Ik moet er zeker zo'n 5 a 6 keer uit voor de speen en ze wil sinds een week of 5 weer een fles snachts helaas... Ik ben ook niet zo van de sprongetjes haha. Had het boek wel gekocht en heb het net doorverkocht aan Sannie hahahaha. Heb er 3 keer in gekeken en kreeg het gevoel dat mijn kind een halve debiel was omdat ze nog niet alles kon wat er beschreven stond. Er staat wel bij dat ze het niet MOETEN kunnen, maar toch... vond het niks :D. Hoe is ie verder nu met je? En hoe gaat de combi van werk en kind?

Hier dus een moeilijk slapende Senna. Zat er vanochtend echt even doorheen....pffff. Ze heeft de vorige nacht bij mn ouders geslapen. Moet er zo vaak uit. Vind het niet erg om af en toe dr speentje terug te stoppen maar vaak is ze om 5 uur klaarwakker. Dat breekt me echt op. Bij Aïsha was het net zo...die sliep pas door met ruim 1 jaar. Verder is Senna supervrolijk. Ze lacht naar iedereen en is heel makkelijk en niet eenkennig. Maar dat slapen...aargh. Wel zijn we vandaag weer begonnen met de Zantac omdat het CB dacht dat het ook nog wel de reflux kon zijn. Ik hoop het! Ze is nu 65cm en weegt 7,320 kilo. Lekkere bollie dus :D Ze ontwikkelde zich uitstekend en Aïsha hebben we ook maar even gewogen en gemeten. 91 cm en 11.8 kilo. Ben trots op mn dametjes!! (Alleen dat slapen nog ;) )

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    shaula, jeetje, moet er niet aan denken er elke nacht zo vaak uit te moeten! ik vond 1 nacht al erg...

wie weet helpt de zantac, ik hoop t voor je! hier duurde het voor mijn gevoel al erg lang voor tess ging doorslapen hoor! wat hier heel goed helpt, is tess voor de laatste fles niet meer naar bed doen. ze blijft `s avonds bij ons beneden. slaapt dan soms een uurtje in de box, en speelt verder lekker op schoot, in de wipstoel, op de bank (naast ons) of in de box. dat gaat heel goed. na de laatste fles knuffelen we nog even en dan gaat ze naar bed. ze is dan goed moe en slaapt de hele nacht door!

sinds vorige week krijgt ze nog maar 4 flessen, de laatste rond 20.00/20.30 uur. ze heeft daarstraks om 16 uur gehad en nu ligt ze wel gewoon in bed. ben heel benieuwd hoe t gaat, ik laat haar in ieder geval niet tot 20.00 uur liggen.

nathalie, wat een lieve foto`s! erg leuk!

curly, waar gaan jullie ook alweer naar toe op vakantie? ver weg toch?

buggy, ik vind de buggy`s van x-adventure ook heel fijn. (moet je wel de 5-standen buggy hebben, die kan helemaal plat) wij hebben deze op t werk, bevallen goed!

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hey!
    Hier terug van het cb!
    Ze was goed gegroeit!
    Ze is nu 64 cm lang en weegt 6490 gram.
    We mogen beginnen met groentehapjes zodat ze hopelijk wat minder spuugt, en we hebben net voor t eerst haar tandjes gepoetst! :D Ze vond t nog lekker ook!
    Toen maurice net terug kwam heeft ze weer 1 kruipje (haha) vooruit gedaan!
    Je moet wel even geduld hebben, maar ze doet goed dr best!! :D

Zoo nu even reageren!

Jaja: Wat fijn dat ze nu toch wat gaan doen!
    Ik hoop dat er iets uitkomt wat simpel opgelost kan worden en Dylan eindelijk lekker in zn velletje komt te zitten!!
    Succes meid!! Dikke knffl!

Natalieh: Wat een lieve foto's!!

Slop: En forte is tegen spugen? Waarom stap je niet helemaal over als ik vragen mag? :)
    Vind je jhbpm makkelijker?'

Shaula: Pff dat is vermoeiend zeg!!
    Kan me voorstellen dat je er even doorheen zat!
    Hopelijk helpt de zantac en is dat het.
    Trots op je mooie meisjes! :D

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, fijn dat alles goed was met je meissie. de prikjes overleefd? wat goed dat ze weer iets vooruit kwam, dat betekent toch dat t niet per ongeluk was vanmorgen! wil t wel ff zien he? zaterdag!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leoniiee: Nee de forte is voor hongerige baby's. We zijn nu aan het kijken of we naar standaart over kunnen stappen.

Deel Deze Pagina