Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, wij zijn van een andere dieetvoeding ( tegen krampen, voor betere ontlasting) weer naar standaard over gegaan door steeds n schepje minder extra care en een schepje meer standaard te doen. dus niet 1 fles per dag, maar langzaam afbouwen. we hebben er geloof ik 5 weken over gedaan. eerst helemaal extra care, toen een week lang 5 schepjes extra care en 1 schepje standaard, toen 4 om 2, toen 3 om 3 enz. steeds 1 week dezelfde samenstelling. dan kun je heel goed zien of je kindje erop reageert. misschien is dat wat voor megan?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ellen: dat is wel een goed idee, dat gaan we proberen :D

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    graag gedaan! :) daar is dit forum zo handig voor he? haha

4. zo, was ik ook weer ff..

jaja, sterkte met dylan! ik hoop zo voor jullie dat er wat uitkomt!

leuke foto gezien van emma en fenna.. vooral de 2e.. haha, lachen!

hier liggen beide meiden op bed.. maureen moet straks nog een fles, maar die was zo moe omdat we vanmiddag lekker de stad in zijn geweest, dus die ligt nu te slapen..
    christian is vanavond weer weg, dus heb de bank voor mezelf :D

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Knuffel voor alle moeders van moeilijk slapende babies!!

Jaja, meid wat vervelend, ik hoop echt dat ze wat vinden! Ook een dikke knuf voor jou!

Lieve foto's Nathalie!

Fijne avond allemaal!

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    zoheee....gewoon op de 2e pagina!

@Ellen, dat klinkt als een goed idee! Niet aan gedacht, gaan we proberen met minder in de fles.

@Nathalie....en? kom je ook naar een meeting? of gaat dat niet met je rug?

@Leo, wow én 'kruipen' én tandjes poetsen!

@Shaula, pfff ik dacht dat ik de enige was met nog een nachtelijke acties.... Dat is zeker slopend om een paar keer per nacht speen te moeten doen.

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ allemaal die nog 's nachts wakker worden gemaakt door hun kleintjes; sterkte daarmee.
    Ik ben zo blij dat Emma al door sliep voordat ik moest gaan werken. Ik kan me voorstellen dat het nachtbraken slopend voor je kan zijn.

@ Blij ei; het lijkt me erg leuk en gezellig om bij de meeting erbij te zijn. Morgen komt de fysio en dan wil ik even overleggen of ik al een afstand in de auto mag rijden. Dit was nog niet toegestaan. Als ik dat mag dan wil ik zeker komen.
    Zijn de partners trouwens ook toegestaan? Of is het alleen moeder met kind(eren)?

@knuffelkonijn; lekker genieten van de bank voor jezelf.

Hier is paps Emma op de bank aan het vermaken. Ze heeft net haar melk op. We hebben nog wel geprobeerd of ze nog wat van de fruithapje wilde eten, maar dat was ze weer niet echt van plan.

8. Zo, Esmée wou niet zo goed slapen, en ze vroeg om papa, dus is Christian even thuis gekomen om bij haar te zitten.. En nu slaapt ze wel gewoon!

In de tijd dat Christian thuis was, heb ik Maureen wakker gemaakt en toen hij wegging heeft hij ff de fles voor haar gemaakt en die heeft ze leeggedronken. Al tijdens het boertje doen viel ze weer tegen me aan in slaap, dus die ligt weer lekker in bed...

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zo, weer terug van de kapper en vrijdag over 2 weken wordt het opnieuw gedaan. Ze vonden het zelf ook niet zo goed gelukt. Alleen moesten er andere papilotten gebruikt worden en dat was bewerkelijker dus 40 euro duurder. Ik moest er maar over nadenken of ik dat wilde. Ik heb gezegd dat ik gewoon wil dat ze doen wat ik gevraagd heb en als daarvoor een duurdere behandeling nodig is, ik nu niet meer ga bijbetalen. Dan hadden ze het maar meteen goed moeten doen. Zo ga je nietmet vaste klanten om vind ik.

Net was de makelaar hier waar we ons huis in de verkoop gaan doen. Juliën wilde er de hele tijd bij zijn en als de makelaar ging praten ging Juliën keiharde boeren laten en zo he he he, huh huh huh doen. Haha En ik in een deuk…

@blijei, hier nog geen foto’s gemaakt. Moet nog gebeuren. ;) Gaat Boaz gewoon slapen na zijn flesje s’nachts? Hoeveel voeding krijgt hij nu? Hoop voor jullie dat ook hij snel doorslaapt, maar hier dus ook zo af en toe nog een periode dat Juliën s’nachts wakker wordt hoor.

@Sylvia, wat lief zeg, dat je dat zegt. Ik kan nooit zo goed tegen complimentjes. Haha. Maar, ik ben niet super onzeker, denk een gezonde onzekerheid die we allemaal weleens zullen hebben…(okee, misschien iets erger, maar goed)… haha. Ik had bij jou gezocht maar kon geen foto van je vinden!

@Leonie, hopelijk helpt de molitium zeg. Wat een zorgen allemaal weer. Hij tilt gewoon zijn benen over de dekens heen zonder slaapzak en ligt dan meestal helemaal schuin in bed. Juliën zal nu ongeveer 7,5 kg zijn en 70 cm lang.

@MvJ, zover ik weet is een buggy vanaf 1 jaar pas aan te raden vanwege de mindere steun en stevigheid. Maar, ik weet niet ofer ook buggys zijn die wel voor de kleintjes kunnen hoor?! Zou best kunnen.

@Ellen, dus Tess is een beetje enkennig? Maar dat hoor ik vaker rond deze leeftijd.

@Baby, pica komt nog. En, hier nog steeds geen goed permanentje. Over 2 weken krijg ik hem opnieuw.

@Jaja, HEEL VEEL STERKTE MORGEN MEID. Wat een ellende.

@Natalieh, wat een lieve foto’s zeg!

@Shaula, haha Senna is idd ene lekkere bollie! Hoop dat je snel kunt bijslapen.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ellen poeh wat een nacht en jaaaaaaaa onze meisjes kunnen alvast warm draaien in de auto :D

Shaula ook al een brakke nacht poeh balen hopen dat ze vannacht wel lekker slaapt en mama ook.

leonie stoere meid hier probeerd Naomi het ook druk aan het spartelen met dr benen alleen het nadeel is dat ze het haat op dr buik haha. en weer lekker gegroeit super.

Luna idd groot gelijk niets extra betalen ben wel benieuwd hoor en stoer dat je het durft ( nadeel is als je het eruit laat groeien blijft je haar zo pluizig).

Curly wij hebben dezelfde buggy in gedachten zou graag de buzz willen maar nadeel is kan niet in ligstand.

jaja hele dikke knuffel voor jou meid

Joenka zag dat je clubje achter stond hier ook gaat niet zo geweldig :D

Hier de hele dag gewerkt en het ging eigenlijk aardig goed gelukkig. Morgen ochtend ff met een vriendin weg dus ff gezellig :D

Jiska hoe is het met jou

11. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Danjo, fijn dat t goed is gegaan met werken en dat je dus geen (of haast geen) pijn hebt. Veel plezier morgen.

Dames alvast slaap lekker...

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ei wel pijn hoor maar te doen zal morgen wel erger zijn maar kan weer 3 dagen bijkomen. Trusten

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Danjo, sterkte morgen!!

Luna, zou idd ook niet bijbetalen. Zij horen in te schatten of de behandeling geschikt is voor je haar of niet...

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hier, ben zo blij dat me meisje er weer is!! Ze heeft vandaag voor het eerst mango gegeten en ze vond het lekker!! Tot nu toe vind ze alles lekker.

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: ff snel! Toch nog een puntje!!:D wordt nog spannend tussen Zwolle,Deventer,Apeldoorn!!!

Dames, morgen kom ik weer reageren!

trusten

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

manlief en ik gaan nu naar ons ventje toe ik vindt het allemaal erg spannend.
    als ik thuis ben laat ik weten wat ik weet

iedereen een fijne dag en iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes!

veel liefs jaja

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja knuf

joenka hier olle volgende week arrdsrivalen he haha

18. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen!

@jaja: sterkte straks

@Luna: groot gelijk dat je zo reageerde. Hun probleem toch!?!

Hier goede nacht gehad. Fleur was om 6 uur al wakker maar dat negeren we altijd tot rond 7 en dat gaat prima en nu is ze lekker bij manlief. Ik ga zo douchen en naar mijn werk.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!

kk, moest wel lachen om die actie van esmee! ze vroeg om papa en die kwam er dus aan, terwijl hij niet eens thuis was? ik hoop voor hem dat hij niet heel ver weg was! maar als t nog een keer voorkomt en christian niet in de buurt is? wat doe je dan?

luna, groot gelijk dat je niet gaat bijbetalen bij de kapper! belachelijk! hahaha juliën wordt vast ook makelaar. hij heeft er nu al verstand van!

jaja, succes vandaag!

maia, werkse!

tess is vannacht wel weer wakker geweest, maar nu gelukkig maar 2 x. hopelijk slaapt ze dan komende nacht weer helemaal door. ik ga dr nu aankleden en dr eerste flesje geven.
    van de honger wordt ze in ieder geval niet wakker, want ze ligt nu nog te spelen in bed.

het wordt mooi weer vandaag! wel koud. ik denk dat ik maar lekker naar t dorp wandel straks.

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @KK, meiden krijgen alles voor elkaar bij papas ;)

@Nathalie, leuke fotos!
    En zou leuk zijn als je ook naar de meeting kon komen.
    En partners zijn altijd welkom toch?
    Alleen gaat die van mij nooit mee haha, die zit trouwens die dagen ook in Schotland

@Danjo en hoe is t nu met je bekken?

@Luna, goed gezegd meid! Zou wat zijn zeg dat je nu weer extra moet betalen.

@Ellen, lekker he dat zonnetje weer. Ik heb dan ook gelijk zin om te gaan wandelen

@Jaja, heel veel succes en denk aan je!

Deel Deze Pagina