Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa heb wel pijn maar het valt me mee gelukkig.Ik ga zo met vriendinnetje op stap die komt zo nadat ze de kinderen na school heeft gebracht

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Danjo veel plezier, het is een prachtige dag volgens mij!

@Nathalie...partners zijn zeker welkom er gaan volgens mij tot nu toe geen partners mee. (hihi die durven niet tussen zoveel vrouwelijke hormonen :D)

@Ellen, lekker naar buiten inderdaad. Veel wandelplezier. Fijn dat je een betere nacht hebt gehad.

@Maia...werkse

@Danjo & Joenka.... "mijn clubje" heel veel punten :p...

@Curly....een dametje met smaak dus, heel goed! Ik hoop dat Boaz later ook uiteenlopende smaken lekker gaat vinden.

Hier komt de CV-man vanaf 12 uur...onze ketel is bijna overleden dus er komt een nieuwe...

De laatste dagen van mn verlof zijn nu echt in gegaan, best gek idee.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, gelukkig is t nog te doen.
    Veel plezier vandaag!!!

@Blij-ei, ook jij moet er nu dus aan gaan geloven.
    Zal idd wennen zijn.

@Hier, zo even naar de carglass om t originele raam in de auto te laten zetten en dan door naar mijn oma, die was gisteren jarig

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa veel plezier

eitje das mooi balen van de cv grrrr, en dus bijna weer aan het werk heb je er zin aan?

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ei, dat hoop ik bij Britt ook. Niet zo'n kind dat niks lekker vindt hoor.... Succes met je CV. Wanneer moet je weer werken?

Jaja, sterkte vandaag!! Ik denk aan je.

Hier, Britt was om 7.00 al wakker, speen gegeven en kwam gelukkig pas weer om 8.15, dat is d'r normale tijd.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly heerlijk he van die langslapers , hier pakt Naomi dr duim en moet zeggen ben ik wel heel blij mee geen gezeur met bed uit voor een speen:D.
    Hier eet ze tot nu toe bijna alles alleen sperziebonen vind ze niet lekker van de week weer even proberen ( maar ik vond die sperziebonen ook echt ranzig)

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, haha geen sperziebonen, misschien komt het nog. Ik las in het boek dat kinderen soms wel 10 tot 12x iets moeten proeven voordat ze iets lekker vinden, maar ik vraag me af of ik dat zou kunnen.....

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Straks fysio voor Emma thuis. Ben benieuwd, ze is momenteel erg eenkennig aan het doen en wil niet meer bij andere op schoot, dan is het gelijk huilen. Maar ja, hij moet haar toch echt wel even behandelen.

@ meeting; als er nog geen andere mannen mee komen, dan krijg ik die van mij ook echt niet mee :).

@ jaja; een spannende dag voor jullie. Heel veel sterkte en hopen dat ze iets te weten komen. We duimen en denken aan jullie

9. zo, was ik weer ff.

@ellen: hij was gelukkig in de buurt, 10 min. rijden van huis af.. volgende keer bel ik hem gewoon ff op en laat esmée ff met hem kletsen, dat helpt meestal ook wel.. maar hij zei nu dat ie er wel ff aan kwam.. en waarempel, ze heeft tot half 8 geslapen!

@iedereen die moet werken: werk ze!

@iedereen die leuke dingen gaat doen: veel plezier!

@jaja, dikke knuf!

10. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @werken...dinsdag de 16e is mn 1e werkdag (spannend) en dan begin ik met 3 dagen. Voorlopig nog de vrijdag vrij met ouderschapsverlof en ik ga dan kijken of ik mn werk in 3 dagen zou kunnen doen. Ben bang van niet maar dat zien we later wel.

Soms heb ik ook 's avonds bezwaarcommissie...dat zijn dan lange dagen maar goed, dat is niet zo vaak.

Heb er best zin in, maar ook pas sinds kort dus is t goed getimed.

@Nathalie....dus mama&dochter allebei aan de fysio.. Succes. Ik zal eens vragen wat mijn mannetje van plan is, denk dat hij ook hormoon-vlucht in gedachten had.

@Wen, gefeliciteerd met je oma.

11. Straks met maureen naar de huisarts.. het hoesten wordt steeds erger helaas..
    mijn moeder komt hier om bij esmée te blijven..

hier goede nacht.. maureen heeft van 4 - half 5 heerlijk liggen kletsen in bedje.. rond 20 over 4 muziekje aangezet, heeft ze nog 10 min. liggen teuten en toen sliep ze weer tot half 9!

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ei, hoop voor je dat het in 3 dgn kan. Geniet van je laatste weekje.

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    kk, succes bij de huisarts, zo zielig als zo'n kleintje zo moet hoesten....

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    meeting: bij mijn weten neemt iedereen alleen haar kindje mee toch? hihi denk niet dat teun er blij van wordt als ik m mee neem...

ik ga toch maar niet wandelen, ga ff samen met mijn schoonzusje en nichtje van drie naar t dorp met de auto. ik kan hier in de tuin al redelijk windvrij zitten in de zon, dan is t gewoon warm!!! dus dat ga ik vanmiddag maar es ff doen. 8)

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk, succes bij de dokter! hopelijk valt t mee allemaal.

danjo, veel plezier vandaag!gaan jullie shoppen?

ei, geniet nog maar ff extra van deze dagen, lekker erop uit met boaz in dit mooie weer! ik hoop dat t je straks weer bevalt om te werken. ik vond het wel lekker om weer wat voor mezelf te hebben.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

kk: Wat lief dat Christian daarvoor thuis komt! :)

Luna: Goed dat je dat niet pikt, vind ik echt belachelijk! Hun doen iets niet goed, dan is het hun probleem!
    Wat schattig van Julien, aandacht vragen van de makelaar! ;)

Danjo: Fijn dat t werken goed is gegaan!
    En heel veel plezier vandaag! Je hebt er koud, maar heel mooi weer bij!
    Vind Naomi op de buik niet leuk ? Dat is jammer..
    Vanmorgen nog even geprobeert met Tara, maar nu vertikt ze het! Kben benieuwd.. Ze begint altijd enorm te spugen op dr buik, dat is hier t nadeel..

Curly: Hoe is t met je dieet? Hou je het nog vol?

Jaja: Nogmaals heel veel sterkte meid!!

Maia, werkze!

Wendelaa, gefeliciteerd met je omaa, veel plezier.

Blij ei: Nou dat is balen met dit koude weer!
    Volgende week weer aan de slag dus? Lijkt me moeilijk om dr zo tegenaan te hikken!

Meeting: Als k het zou vragen zou maurice zo mee gaan :p.. Die is t wel gewent om onder vrouwen te zijn. Haha.

Kk: Succes bij de ha straks!!

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Jaja: Heel veel suc6, sterkte hoop dat ze iets kunnen vinden wat Dylan helpt!

Luna: Hoezo bijbetalen!! Had ze van te voren maar moeten bedenken!

KK: Oh, echt! Wauw, Rob die doet het echt niet! Sterker nog Britt heeft dan nog dikke, vette pech! Rob is me te vaak weg en onbereikbaar om daar aan te beginnen. Wel lief van papa Christian!
    Hmm, Maureen dus weer flink aan de hoest! Beterschap...

Leo: Hoe gaat het nu met Tara?

Shaula/Ei: Heb hier ook met vlagen een mannetje wat me s'nachts graag nog ff wil zien! Moet zeggen dat het sinds vrijdag weer super gaat * klopt dit heel hard af*....

Ellen: Fijn dat het zo goed gaat met je meissie en de beugel!

Wen: Jij moest toch nog voor een meting van Tim zijn hoofdje??? Wanneer was dat ook alweer??

Danjo: Yep, zondag best een spannende pot! Als Agovv de komende 2 potten wint komen we over Zwolle of Eagles heen!!!:p
    Ei: Jouw clubje??? Waar???? :p

Ellen: Lekker he, die zon! Werd gisteren spontaan depressief toen ik die vieze g*re sneeuw zag:x! Nu weer een lente dagje!

Danjo: Veel plezier met je vriendin!
    Wat voel je eigenlijk als je last hebt van je bekken???

Maia: Werkse!

Meeting: Rob gaat heel hard vluchten! Hij vroeg gisteren heel voorzichtig hoeveel baby's er kwamen:D!

Hier alles goed! Boaz laat me weer goed slapen. Ben zelf alleen ffkes heeeeel moe en heb een beetje last van me lichaam! Vandaag een rustig dagje en morgen weer aan de bak!

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    goeie morgen meiden
    ik moet vrijdag mijn eerste dag weer gaan werken
    onrechtstreeks heb ik nu wat meer stress dus wat minder melk vind ik wel jammer
    zoontje is heel erg verkouden , maar hopelijk gaat het wat beter als ik weer werken ben
    xxx

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, Ik ben vorige week niet afgevallen, had veel verjaardagen en een etentje.... Maar ben ook niet aangekomen. Ga nu weer door met dieet. Hoe gaat het bij jou? Je moest nog maar 4 kilo toch?

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Joenka, lief dat je t vraagt.
    Het gaat goed! Ze ligt nu lekker te slapen. Gisteravond wel behoorlijk last gehad van de prikjes, zetpilletje gegeven en toen sliep ze binnen een half uur!
    Fijn dat Boaz je weer heeft laten slapen!
    Kun je vanmiddag ook niet even naar bed als de kids slapen?

Curly: Nou stilstaan is iniedergeval beter dan aankomen he!! :) En af en toe zon weekje mag wel toch?
    T gaat door de weeks heel goed..... Alleen het weekend is echt dra-ma!!
    vrijdag heb ik voor het laatst gewogen en toen was ik maar 400 gram kwijt! Maar,.. dat weekend ervoor heb ik chocola,chips en toastjes lopen kanen als een gek!
    Dus heel gek is dat niet...
    Heb jij ook wel is dat je in het weekend denkt: ooh lekker, weekend! Maar dan krijg je ineens een domper als je denkt: shittt, ik mag geen chips.. niks!!
    Dan heb ik al helemaal geen zin meer ..
    Moet t toch leren.
    K weeg nu 76.4, en ik wil graag naar de 70 kilo.
    Dan heb ik altijd nog wat speling.

Deel Deze Pagina