Leo: Hihi, Britt moet naar school om 13:15 tot 15:15 dus in die tijd ga ik gauw de hond uitlaten en eten koken! Fijn dat het goed gaat met Tara!
leonie, oh dat ken ik zeker. heb 2x chips op, chocolade pfff maar ja eigen schuld. en wat je zelf zegt, het moet af en toe kunnen hoor anders hou je het ook niet vol en je bent toch supergoed bezig!!!
Zo, was er weer van de dokter.. Hij hoorde toch een piepje bij de longen, dus nu hebben we een pufje meegekregen met ventolin.. Als er koorts bij kwam, moesten we DIRECT bellen en dan weer langskomen..
@ knuffelkonijn; dat klinkt niet echt lekker. Hopelijk helpt het pufje en komt er geen koorts bij. Fysio bij Emma ging weer helemaal goed. Hij is zeer tevreden over haar nekje en hoofd. Hij vind haar super sterk geworden met haar nekje in de afgelopen weken. Hij verwacht dat ze over drie weken wel zou kunnen omdraaien. Emma ligt nu al vaak op haar zij, maar komt niet verder. Nu vanmiddag ikzelf weer even gemasseerd en gekraakt worden voor mijn rug. Jammer dat het niet dezelfde is, zou zo makkelijk zijn als Emma en ik achter elkaar zou kunnen worden behandeld. Voor mezelf moet ik er naar toe, voor Emma komt hij lekker naar huis. Wel lekker weer om een stukje te gaan lopen. Helaas lukt het me niet om ver te gaan, maar probeer vanmiddag toch een klein stukje naar buiten te gaan.
Joenka, haha ja dat gaat dan niet lukken he! Drukdruk. Curly, jij doet t ook superrr goed hoor, jeetje hoeveel jij al bent afgevallen!! :O Netjes hoor! Kk: Hopelijk helpt t pufje! Goed in de gaten houden dus!! Tralalaaa, Moest Tara vanmorgen om half 9 wakker maken, daarna weer in bed gelegt en ze slaapt nog steeds!! Even alle hoeken van de badkamer gepoetst en vanmiddag dan maar de rest van t huis! altijd leuk ,schoonmaken. BLEHH
@Nathalie, fijn dat t zo goed gaat met Emma. Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer goed. @Leo...ik hik nergens tegenaan. Heb juist weer zin om te gaan werken (alleen dat vroege opstaan....) @Kk, hoop dat t weer snel weg gaat.. ohhh denk dat de cv man eraan komt
Hoooooooooooooooooooi! Whoeeeeeehoeeeeeee de zon schijnt!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Ik weet het, het is nog koud maar hierbinnen is het nu 25 graden omdat de zon er vol opstaat. Heerlijk. Alsjeblieft de komende 48 maanden geen sneeuw meer.... Goed, nu maar even reageren. Ei, succes met de CV man Leo, lekker zo'n slaapkoppie! En wat goed zeg dat afvallen. Geldt ook voor Curly. Binnenkort toch ook maar eens beginnen. Ik moet er maar 20 kilo afkrijgen NatalieH, balen dat dat inderdaad niet tegelijk kan. Zou een hoop tijd schelen! Goed dat je kleintje zo vooruit is gegaan zeg! KK, ook al aan de ventolin. Hoop dat het helpt! Kitty, succes vrijdag! Joenka, lekker rustig aan doen vandaag. Tsja heb hier beide meiden gehad die me graag snachts ook nog zien Maar moet wel zeggen dat sinds Aïsha goed doorslaapt ze ook ECHT goed doorslaapt. Ik leg haar nu rond 19.45 op bed en als we haar niet wakker maken dan slaapt ze vaak tot 10.00 uur En dan 's middags ook nog eens 1.5 tot 2 uur. Dus als Senna dit nodig heeft om straks zo goed te gaan slapen dan mag ze dat van mij hahaha Ellen, veel plezier met de schoonzus! Wendelaa, nog gefeliciteerd met je oma! Hier; Senna heeft vannacht op haar eigen matrasje bij mij in bed geslapen. Michel mocht op de bank . Dit ging wel beter. Nu kon ik gewoon liggend de speen erin doen en dan sliepen we beide verder. Wel nog 1 fles gehad vannacht maar daarna geslapen tot 8 uur. Dit gaan we maar eens wat vaker doen tot ze gewoon wat lekkerder doorslaapt. Straks als de meiden weer wakker zijn gaan we maar even lekker buiten wandelen.
Hey ff vlug moet zo weg! ik heb de bonnen van lekker in het leven weer gekregen!!!! nu alleen nog de pampers aanbiedingen.. Luna hihi sta er wel ergens tussen al die foto's hoor maar ik vind dat ik ook nooit zo goed blijf plakken op een foto Nathalie kom je ook naar de meeting! gezellig en Hihi ik hoef het nog geen eens te vragen aan hem weet toch dat die niet meekomt.. Wendelaa ik neem de andere meiden niet mee, die blijven thuis. Ik wil er ook geen 1 maar meenemen omdat ik dat zielig vind voor de ander ze vinden het allebei even leuk om met me mee te gaan.. Nou ik reageer dalijk uitgebreider!
shaula, goed geregeld zo! leo, fijn dat t beter gaat met tara! wat een slaapkop zeg! blij ei, is t een leuke cv man??? kk, nogmaals beterschap, hopelijk komt er geen koorts bij! in t dorp was t heel gezellig! dit jaar gaan we maar es een paastak in huis hangen, nu is tess er, dus hebben we een goede reden! ik heb leuke dingetjes gekocht voor in de tak. ik ga nu ff stofzuigen en dan in de tuin zitten met n goed boek!
sylvia, hier de bonnen nog niet gehad...jammer! jammer dat je de meiden niet meeneemt naar de meeting! voor noa ook wel ff lekker, alleen de aandacht van mama!
ik heb hier de bonnen van pampers wel weer, dus als iemand er belang bij heeft? stuur me ff een pbtje
goedemiddag. heb even pauze van mijn werk.. maar ik mag blijven hoor en ik krijg nog een extra "vaste" dag op een locatie dus dat is wel prettig.
leonie oke jou meisje dus spugen das idd ook niet makkelijk dan. Joenka nou het lijkt alsof van binnen de hele boel gebroken is zeg maar druk en pijn in de liezen en schaambot en stuitje. maar goed de pijn komt en gaat Shoppen hier in een winkel geweest met merk kinderkleding (tweedehands en nieuw) en dan gaat van elk kledingsstuk 0,50 cent na zieke kindjes. je kan ook je eigen kleren daar verkopen dus wel makkelijk en super spul daar. Had vandaag voor 18 euro 2 blousjes bakkaboe en feetje 1 hello kitty spijkerbroek 3 shirtjes van bakkaboe 1 shirtje van lief 1 shirtje mexx 1 heel mooi jurkje van feetje echt onwijs gaaf een rokje en truitje zo cute en een paar rose gympies Dus veel merk voor weinig
Sylvia hier ook nog de bonnen niet maar hoorde idd dat ze deze week zouden komen alleen idd weinig aanbiedingen haha. Maar goed moet volgende week wel weer luiers hebben want heb nog maar 2 pakken maat 3 en nog 4 pakken maat 4 maar die zijn nog iets te groot
Zo flink gebept vanmorgen zeg! ff snel wat reageren dan maar.... @KK, duim voor je dat de koorts wegblijft! @Nathalie, super dat hij zo tevreden was over Emma. @Sylvia, ja met 3 meiden op stap is wel heel erg druk als je alleen bent natuurlijk. Eva moet wel mee, anders moet ik oppas zoeken. Ach, ze vind t ook altijd wel heel erg leuk om mee te gaan hihi @Danjo, jeetje ben jij ff goed geslaagd! Even klagen over Carglass...wat een PIEPbedrijf zeg! Vorige week donderdag de eerste x gebeld, zeiden ze dat die zelfde middag t goeie raam binnen was. Enfin, monteur kwam en was dus een vergissing blijkbaar. Vrijdag belede ze dat t raam binnen was en vanmorgen om 9.15 kon ik terecht om die te laten plaatsen. Zou een uur duren, na een uur komt de monteur binnen; ehm, mevrouw, ik heb een uur gezocht maar kan het goede raam niet vinden....aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh... Heb ik een uur voor jan lul zitten wachten! Nu komen ze als t goed is, dondermiddag thuis om m te maken
danjo, dat is altijd leuk shoppen zo! ben benieuwd naar de kleren, vooral naar t jurkje! wen, wat een k*tbedrijf... hopelijk klopt t donderdag wel!