Jeeej we hebben een nwe CV-ketel.... Haha Ellen, t was een beetje zoals die reklame...1 was best leuk maar de ander totaal niet. Eten kipfilet, stoomgroente en rijst Rollen.....een beetje van rug naar buik maar wel met veel aanmoedigingen. Dat is lekker thuiskomen Luna...
@Danjo, o lig je lekker te weken in bad? Ga ik zo ook doen heerlijk! Ik heb nu voor het eerst die lekker in het leven bonnen gehad. Wel fijn zeg, veel aanbiedingen en vaak bij de Jumbo dus ideaal. Hele goede tip. Lekker poppie zeg op de foto. @shaula, lekker zonnetje vandaag hé! @sylvia, aaaah dus jij bent ook al zo fotogeniek. Nou dan ga ik toch eens tussen je fotootjes kijken zo. @Ellen, hier ook iedere jaar een gezellige paastak. Vind ik altijd wel leuk. @Knuffel, hoe ging het bij de huisarts? @Draaien, Juliën draaide vrij vroeg van rug naar buik en andersom, weet niet meer precies hoe oud hij was. @Wat een leuke foto van Tara, dat eigenwijze koppie erbij. @Maia, fijn dat het zo goed is afgelopen op je werk. Al had ik niet anders verwacht aangezien de baan een beetje onder je niveau is. Maar dat maakt niks uit, als je er maar plezier in hebt en het goed te combineren is toch? Zo denk ik er in ieder geval over nu. @Wendelaa, nou, lekker dan. En maar zeggen dat ze het allemaal zo goed doen op tv.
@Curly, o gefeliciteerd met Britts nieuwe kunstje. Ja echt heerlijk zo thuiskomen. @Blijei, was de cv kapot? lekker hé alls alles het gewoon doet?
ik doe Senne al drie dagen per week een halve dag naar kdv voor het mij gemakkelijker te maken als ik moet gaan werken dan ben ik het al gewoon dat hij niet een hele dag bij mij is maar vanaf vrijdag moet hij hele dagen gaan ben hem gaan halen om 13.00 en heeft geslapen tot 16.56 ben er helemaal trots op xxx
HAllo Ff snel, alles wel bijgelezen maar er is weinig blijven hangen. Zijn weekendje weg geweest, erg leuk, jammer dat het zwembadje koud was. En lekkere limburgse vlaai gehad....... @ Buggy, nog niet in verdiept, zag vanmiddag bij iemand een mutsy, wel duur en je kunt hem niet meenemen op de fiets. Zag van t weekend in venlo veel quinnys vlgs mij maar die leken zo laag, er liepen een aantal papa's achter en niet echt lekker rechtop. @ Kinderwagen, hier ligt Tijn nog in de bak, vind het vlgs mij nog wel goed zo @ Draaien, doet hij nog niet echt. Wel billen optillen met verschonen en nu wel heupen enzo bewegen dus denk dat het eraan komt @ Eten, Worteltjes zijn goedg ekeurd, bloemkool niet zo en vanavond sperziebonen, ook goed gekeurd. Wel allemaal vers dat vind ie ooke. Van t weekend potje worteltjes gehad die zat in een of ander pakket maar dat wilde hij niet echt en hij had mega krampen. Dat potje vond ik ook stinken. Nu doe ik gewoon wanneer wij eten wat groente voor hem koken, met staafmixer erdoor en een zooi in kleine bakjes van xenos.
Hier ben ik meiden Ben de laatste dagen druk druk druk Luna ik had je nog pb gestuurd over de meeting, maar nog geen reactie terug? Heb zin in zaterdag gezellie!!
@Rose, ik weet niet hoe het steeds komt, maar soms komen mijn reacties dus niet aan op PB's. Ik had je wel een reactie gestuurd dat ik je kom halen in ieder geval. Gezellig! @Rins, Julien eet ook alleen als het vers is..
@danjo: maakt niet uit hoor @rest: thanks! @meeting: heb er veel zin in. Ondanks dat het op de verjaardag van m'n schoonmoeder is (maar die vieren het nooit echt). @rins: lekker een weekendje weg. Maar op zich, dat billen optillen enz. wat je beschrijft doet Fleur ook al heeel lang maar ze draait net pas echt op d'r zij en al helemaal niet op d'r buik dus het hoeft er niet aan te komen @kitty: succes met de hele dagen kdv @luna: dat vind ik dus ook. Voor zolang ik het leuk vind is het prima, het is makkelijk te combineren met Fleur en dat is voor mij het allerbelangrijkst en dan maakt het zogenaamde "niveau" niets uit wat mij betreft. @ei: lekker hoor, een nieuwe cv. Lekker warm bijna jammer dat de lente eraan komt! heb al een leuk idee voor de meetingstaart
@ Maia, we zullen zien. Ach ieder kind ontwikkeld zich op zijn/haar eigen manier dus we wachten wel af. Hij ligt genoeg op de grond en op zijn buik enzo en het zal er vast een keer van komen. Hij raakt een beetje gefrustreerd als hij op zijn rug ligt en dan gaan de heupen enzo opzij maar die arm zit hem dwars vlgs mij Las op hyves een kruipend kindje? :O Van leonie ofzo? of van wie was het
hier inderdaad ook een arm die in de weg ligt als ze om wil draaien, dat frusteerd haar behoorlijk. draaien lukt haar ook nog net niet dus...
.....spannend Maia...heel nieuwsgierig wat t wordt! @cv...haha ja zou bijna weer sneeuw willen (NEEEEEE!) @Rins...mmmh lekker Limbo-vlaai, daar kan geen multivlaai tegenop. @Kitty, je klinkt in ieder geval een stuk beterder, ga je nu met een gerust gevoel werken? @Rose...daar ben je dan @Wapa, was je 1e vrije weekend met een baan leuk?
ik denk dat het aan everyoneweb zelf ligt, want ik kan uberhaupt niet op de site, maar als ik naar de homepage van everyoneweb ga geeft hij foutmeldingen dus het heeft met de server te maken! nou ik ga zo een flesje maken en meisjelief knuffelen!
maia, wat een geweldige foto!!! Ben ook erg benieuwd naar je meetingtaartje, daarvoor schuif ik me dieet wel even aan de kant!!
Ellen leuk een paastak! wij gaan het dit jaar ook doen netals eieren versieren en dan voor de meiden verstoppen! heb er al helemaal zin vooral omdat die meiden zo lekker enthousiast zijn als we zulke dingen doen. Ja Noa vind die aandacht wel lekker ff mama voor dr zelf en ik moet anders nog 2 kleine moedertjes in de gaten houden dat ze niet te worden met al die baby's.. Maia gefeliciteerd met je baan! gelukkig mag je blijven! Ben ook benieuwd naar je meetingtaart! Danjo zo dat is nog eens leuk shoppen! leuk jurkje ook! en wat een draaikont is Naomi haha! en wat schattig die spekbeentjes! heeft noa ook Haha je heb nog een aardig voorraadje toch!maar je kan er niet genoeg van hebben. Wendelaa ja het is altijd wel een geregel met al die meiden opstap te gaan. Normaal doe ik het wel hoor en ze luisteren ook wel goed maar met zoveel baby's vind ik het wel een beetje tricky om die 2 daar tussen te zetten hihi! Pff wat een stelletje sufferds daar joh! kan je nog tot donderdag wachten.. Spannend met de meting van Tim z'n hoofdje! want als dat verbeterd is hoeft die geen helmpje? Mvj heb geen ervaring met die kinderwagen.. het enigste waar ik wel ervaring mee heb is de zapp en die zou ik echt nooit meer nemen! wat een rotwagen is dat zeg! voor dat geld! rammelt binnen de kortste aan alle kanten.. en kan daarbij nog geen eens in ligstand. Maarja ben dus helemaal geen fan van Quinny meer want nu heb ik een buzz en precies tzelfde verhaal.. Leo ik zag alop je hyves de doto's hihi! leuk! jammer dat het geen succes was worteltjes! maar meestal moet je een paar keer proberen. In het begin moest Noa niks hebben van banaan maar nu begint ze het eindelijk lekker te vinden. Wat goed trouwens van Tara dat ze een stukkie heeft gekropen! vlotte tante! Kitty leuk een fotosessie! ben benieuwd naar de foto's! Ik wil er ook 1 laten maken maar dan als Noa al kan zitten en dan gelijk met alle meiden. Joenka heerlijk he niet meer zwanger zijn! ik mis er niks aan! Maarja wat wil ik na 2 en half jaar zwanger zijn.. Draaien nou Noa kan het wel maar heeft er niet vaak zin in hihi! Curly wat leuk dat Britt nu ook omrolt! haha ja dat is meestal zo he dan wil je er een foto van maken en dan houden ze ermee op.. Luna zo dat is lekker thuiskomen zeg! lief van je moeder! Nee ik ben niet echt fotogeniek.. sta er altijd wel met iets gek op Ei dus jullie zitten er weer lekker warmpjes bij! Maar aub geen sneeuw meer hoor! Zo nu ben ik wel een beetje bij toch? Vanavond weer na een veel te lange tijd gaan sporten. Pff dat was ff doorbijten zeg ben benieuwd of ik morgen nog kan opstaan! Verder bij mn schoonouders gegeten; spruitjes hmm! Kan ik thuis nooit eten want niemand lust het.. Nu ga ik lekker mn bedje opzoeken, slaap lekker!