goedemorgen dames. jeetje wat een dag gisteren sorry heb niks teruggelezen. nou endoscopie gedaan en er is gewoon niks uitgekomen tot verbazing van de dokters en zusters niemand had dit verwacht. aan de ene kand heel fijn natuurlijk maar aan de andere kant zooooo vrustrerend nog geen zekerheid. Maar toch laten ze dylan niet naar huis gaan ze willen echt alles proberen want ze zien daar toch wel in dat het heel zwaar is om voor hem te zorgen alle zusters roepen ik zou na een week gillend gek worden. Nu denken ze dat evt dylan maagje zn melk niet snel genoeg afvoert waardoor hij slecht drinkt veel spuugt omdat zn maag steeds vol zit enz. hij heeft nu weer andere medicijnen en dat duurt ong 3 dagen als er verbetering in komt dus weer afwachten en ook hebben ze hapjes van het maagslijmvlies genomen die uitslag krijgen we ook nog. oja ook alle huilmomenten en flesmomenten moeten nu gefilmd worden zodat de dokters er naar kunnen kijken! was echt flink heftig gisteren met het roesje enz maar we blijven positief hopen dat dit helpt. veel liefs jaja
hihi de verwachtingen voor de taart liggen dus hooggespannen goedemorgen trouwens. Hier was meisjelief al om 5 uur wakker, flinke volle luier en daarna was het gewoon feestje vieren. Erg gezellig dus zij gaat zo richting kdv (over een half uurtje pas, ze ligt nu lekker in de box te spelen) en ik daarna naar m'n werk. Moet er om 10 uur zijn dus kan rustig aan doen. Even nog snel een boodschap halen straks denk ik voor vanavond. @jaja: jeetje wat heftig allemaal zeg. Toch wel "jammer" dat er niets is gevonden, omdat jullie het nu nog niet weten. Arm klein jongetje van jullie. Wel fijn dat ze nu toch echt goed gaan onderzoeken! Sterkte en een knuffel.
@Jaja, jeetje zeg...nog niets bekends. Snap dat jullie zo gehoopt hadden dat er iets zou komen, nu is t nog steeds allemaal een groot vraagteken. Wel fijn dat de arsten alles op alles zetten om iets te vinden en je niet zomaar weer met Dylan naar huis sturen @Maia, wat een prachtige foto! En ben erg benieuwd naar je taartje hihi @Sylvia, snap dat je idd met al die beebs, 2 grote meiden een beetje te vind haha. Ik heb er maar 1 om op te letten
maia mooie foto. sylvia heerlijk he die beentjes, en euh de luiers zijn op 2 pakken maat 3 op en mt 4 is nog wat te groot. En 2,5 jaar zwanger pfffffff haha zo ik heb net de fles gegeven en lig nog ff lekker in bed en ga zo nog een uurtje luieren, niet slim maar ja.
jaja wat balen zeg dat ze niets konden vinden nu de biopsie ff afwachten, iig fijn dat ze er alles aan gaan doen. Knuffel eitje je zult nu wel besparen met een nieuwe cv, alleen zo duur in aanschaf pffff
jaja, wat balen dat ze nog niet weten wat het is... hopelijk helpen die medicijnen. Sylvia, oh lekker spruitjes, heb ik al in eeuwen niet gegeten.
jammie spruiten en wil je ze nog eten wel snel doe want straks zijn ze er niet meer, de lekkerste zijn de kleintjes jammie. zo was staat aan en nu nog ff een uurtje hangen in bed denk ik
goede morgen! Jaja "jammer" dat er niks uit is gekomen.. nu weten jullie nog niks.. maar gelukkig houd het hier niet op en blijven ze verder onderzoeken! Maia werkse vandaag! Danjo ik zie het ja ben soms ook een beetje suf dacht dat er nog 2 pakken van maat2 stond en dan nog maat 3 en 4.. het was laat zal ik maar zeggen En luierse! Zo ik ga ook ff t huisje poetsen! en vanmiddag ff naar de speeltuin.
Hier zijn we weer!Moeders had gister weer een partusdienst maar weer geen bevalling gehad Met Dyoni gaat alles goed.Behalve t feit dat ze niet van eten en drinken houdt doet ze het super hahaha! Veel teruggelezen . @eten;hier gaat Broccoli er echt NIET in of het nou vers of potje is ze wil het niet @Blijei;oow meis geniet van ej laatste vrije daagjes!! @Joenka;fijn dat Boaz weer beter slaapt!Nu jouw lijf nog! @kk;hopelijk gaat het nu beter met Maureen! @maia;wat fijn dat je mag blijven !!Wat een geweldige foto! @danjo;dacht dat jij niks mee ging kopen?oooh lekker wijffie is het toch!Leuk jurkje! @wendelaa;pffffffffff word je ook gek van vvan dat raam! @Leonie;achh t hapje zit zelfs op dr neus!! @Kitty;veel plezier met de fotosessie! @Curly;jeeeej wat goed van je meisje!!1 @jaja;wat dubbel he dat er niks uit het onderzoek is gekomen!Wel fijn dat ze wel door blijven zoeken!Hopelijk weten jullie snel wat er aan de hand is met dat mannetje!Sterkte en een dikke knuf!!
was ook de bedoeling baby haha maar ja voor dat geld laat je het niet hangen. Weet alleen echt niet waar ik ermee heen moet. Ga straks maar weer de kast doen hangt vast wel wat in dat ik niet meer leuk vind sylvia poetse , moet hier nu nog stofzuigen boven en dan is het weer klaar hahaha
Goedemorgen, Hmmm, ik was geloof ik bijna de enige die zo blij was met ons zonnetje gisteren Baby, fijn te lezen dat Dyoon het zo goed doet! Dat eten en drinken komt wel. Sylvia, poets ze. En leuk naar de speeltuin vanmiddag Hopelijk blijft het weer een beetje ok! En het zal inderdaad lekker druk zijn, 3 meiden. Ik vind het met 2 af en toe al zo heerlijk druk. Maar ook wel eeeeerg gezellig Danjo, even lekker luieren moet kunnen toch? Maia, oeeeeeh een meetingtaart! Ik ben benieuwd! Als ie net zo lekker is als met de verjaardag van Aïsha dan wordt ie geweldig! En wat een mooie foto! Jaja, wat balen dat er niks uit is gekomen. Natuurlijk ben je blij als de uitslag goed is maar als je weet dat er iets is, dan kun je tenminste iets doen. Sterkte! Hier; ik werk als inval in het onderwijs. Ze zeggen altijd dat ik tussen 7 en half 8 nog gebeld kan worden als ik niets van tevoren heb opgekregen. Dat was dus vanochtend zo. Ik zat netjes klaar, kindjes weggebracht....niks. Dus ik dacht om 7.45 uur; ik ga even lekker de was doen, schoonmaken etc etc. Hadden ze toch gebeld om 8 uur. Jammer want ik heb de telefoon niet gehoord. Nu baal ik wel want dat had toch weer een extra dagje (halve dag op woensdag) werk geweest. Maar ja, morgen weet ik zeker dat ik moet werken. Wel een rare dienst want het is montessori en dan van 8 tot 14 uur zonder pauze. Nou ja, werk is werk. Senna slaapt gelukkig weer wat beter! Verder geen bijzonderheden. Ben benieuwd naar de meeting!!
shaula, wat leuk dat je als lerares werkt. Moet je veel invallen? Sylvia, oh leuk de speeltuin, kan niet wachten tot ik er ook met Britt naar toe kan. Baby, en nu je geen bevalling hebt gehad wordt je dan gewoon bij een gezin geplaatst?
Hee Curly, Ik ben 4 dagen per week beschikbaar. En soms werk ik die ook allemaal. Maar meestal is het zo'n 3 dagen per week
@danjo;hihih je hebt ook elke keer een ander shopexcuus hahaha @Curly;nee ik heb 1x in de periode een wachtdienst buiten mijn vaste werkdagen om.Morgen begin ik weer met gewoon werken! @Shaula;wat een lekker poppie!
Babyd, kun je nu nog even lekker een dagje van je meisje genieten. Shaula, oke leuk hoor. Had niet verwacht dat er zoveel inval nodig is. Leuke foto trouwens!! Danjo, wat een vervelende verplichting
Shaula mooi foto hoor. Curly haha ja heeeeeel vervelend Zo meisje heeft dr fruit op en nu ff gek doen in de box