Ik doe het om de dag wat olie leonie en het is hier echt minimaal als ik er niks aan doe word het wel erger
Zo de maxi cosi drager is in huis. Ziet er ingewikkeld uit om het op de bagagedrager te plaatsen. Gelukkig staat op de zijkant een plaatje van hoe het moet en heb ik een handige vent. Dus heeft die wat uit te zoeken op papadag overmorgen. Nou meiden, ik ben ook van de party op de meeting in Spijkenisse. Nu lees ik alleen van die heerlijke taart. Er moeten nog wat kilo's bij mij eraf, maar hier moet ik natuurlijk wel van proeven.
Hier ook berg hoor, niet zo erg gelukkig maar wel aanwezig... Fietsen met zitje doe ik pas na 9 mnd. Bij Aïsha ook zo gedaan. Werd al helemaal naar bij de gedachte dat ze haar nek kon breken Maar heb wel ook een maxi-cosidrager. Die heb ik straks als ik verhuisd ben wel nodig om de kinderen weg te brengen/halen van het kdv. Noa, wat een onwijs leuke en lieve foto! MvJ, lekker zeg dat heen en weer geren met je werk. Lijkt me spannend als je echt bij een bevalling aanwezig mag zijn! En mooi! natalie, gezellig dat je ook naar de meeting komt! Net even naar de HEMA geweest. Nieuwe luieremmer gekocht, + 2 truitjes + 2 maillots en een superleuke spijkerrokje voor Aïsha! Zucht...en eigenlijk hebben we het geld er niet voor nu (krijg al 1,5 maand niks binnen nu van mijn kant...beetje raar geregeld met loon en uwv etc). Oh ja en nieuwe schoenen voor Aïsha. Maar het is wel allemaal heel leuk hahaha . Komt volgende maand wel weer goed
Leuk idee Sylvia, maar moet je dan niet deze berichtjes weer even verwijderen zodat het nog een verrassing is voor haar?
Knuffel, wat een leuke fotos! Taart: wat lekker zeg, ben best jaloers dat jullie die taart van Maia gaan proeven. O ik las ergens dat een kindje zijn nek kan breken als je hem op de fiets meeneemt te vroeg. Gatver, ik vond het echt eng. @Berg, hier nog niet gezien, maar kan dan nog komen? Ik heb het wel bij erg veel kindjes gezien al. @jaja, veel sterkte meis, wat ee nellende. Verder, even algemeen greageert want Guus zit aan mijn kop te zeuren. Haha. Hier alles goed hoor met Juulz. Die ligt op bed, want is moe.
Baby....jij ook @.... goede gesprekken zeg @ja gezellig Nathalie dan zijn we met: Baby, Sannie, Shaula, Maia, Wendelaa, Curly, Blij ei, Moor, Sylvia, Kitty en Nathalie. Volle bak met 11 dames en 12 kids! LEUK! Boaz was vandaag wakker van 10uur tot 15 minuten geleden dat was een beetje té veel van het goede.... dus ik ben een beetje moe...
Ik kan het niet meer wijzigen volgens mij... nou ja ik heb gelukkig geen namen genoemd Enne....jeeeeeeeeeeej Senna heeft net voor het eerst eindelijk een heel potje fruit op!
@blijei; zoo die was veel wakker!Hier juist een dame die alleen maar slaapt vandaag!hahahaha..Net om 16.45 uit bed gehaald, ze sliep al vanaf 12.30 toen medicijnen en daarna een flesje en om 17,30 was ze wel al weer heel moe...