Wat een lekker ding baby! En ze hebben bij HEMA inderdaad weer veel teveel leuke dingen....was ik maar rijk *zucht*
Dankjewel Shaula!En als je heel rijk was zou je dan nog naar de Hema gaan hahaha dan zijn er veeeel leukere dingen
Hahaha ja dat is waar...dan zou ik de hele set van Vingino kopen voor Aïsha haha. Vind ik zo'n leuk merk, maar zoooooo duur helaas. Dus af en toe mag wel...maar ja, als je rijk bent blijft er zo weinig te wensen en dromen over he haha. Dus we blijven nu nog maar lekker doordromen
Wat een lieve foto's heb ik weer voorbij zien komen! Ik wil ook een leuke foto spammen maar het lukt niet...hij is te groot grrrr. Hier alles goed. We zijn even gestopt met groente en fruit geven. Ze heeft afgelopen weekend banaan gehad en daar kon ze niet tegen. Dus waren 4 gezellige nachten pff. Maar nu slaapt ze weer lekker dus ik ga volgende week weer beginnen (niet met banaan) Ik ga nog ff klooien met die foto...eerst ff sigaretje roken....tegen de stress
goedenavond. Nou eerste dagje op een van m'n nieuwe locaties. Weet nog niet wat ik ervan vind. Het is een klein dorpje en het is echt dorps en daar ben ik niet zo goed in dus zal moeten wennen. Met Fleur ging het helemaal goed op het kdv @Shaula: wat een lieve foto! @Odess: fijn dat de apk goed was @noa: ook erg lief @meetingtaart: hij wordt wel erg leuk heb al leuke ideeën in m'n hoofd! @baby: geweldig die staartjes! @sannie: balen dat ze niet tegen de banaan kon
Ze is 620 gram gegroeid in 7 weken, dat is nog geen 100 gram per week dus te weinig. (dame op cb zij 800 gram in 8 weken, hihi die stelde het nog te rooskleurig voor :+) Na ja, slow growing baby zullen we maar zeggen! Ze zit wat onder het gemiddelde maar wel in het groene. Qua lengte zit ze boven het gemiddelde, het zal wel goed komen Ze heeft gelukkig weinig last van de prikjes!! Baby, Dyoon moet haast wel een foto model worden Danjo, jups - ben op mn eten aan het letten maar die bossche bol gaat er wel in O: ) Aaah Wendelaa toe? Sannie ben benieuwd naar je meisje! Vervelend dat ze slecht tegen fuit kan :/ Maia even wennen komt goed Fijn dat Fleur het goed deed!
@Shaula;droomse hihih @Sannie;ach zielig dat ze zo'n last had!Hopelijk gaat het met ander eten beter! @maia;hihi een dorpse bieb!Lijkt me ook lastig...Ben benieuwd naar de meetingtaart!
Even snel gelezen Jaja sterkte ermee meid, het zit jullie ook niet mee zo Baby wat een leuke foto's van jullie knappe diva. Noa en Shaula wat een scheetjes Danjo wat een leuke foto's op hyves van je knapperd! Shaula leuk lerares maar wel vervelend dat je zo weinig kan invallen. Maia gefeliciteerd nog met je baan Hema: zeker leuke kleertjes daar. sorry niet op iedereen gereageerd. Alleen wat ik onthouden heb. @ Zaterdag yeaaahhh we hebben er zin in
Had net een hele lap met tekst drukt mijn lieve dochter op de uitknop.. Dus alles weg! Nu heb ik geen zin meer om het allemaal nog een keer te typen hoor. Dus reageer weer vanaf hier!
baby wat een leuke foto en zo'n lang haar al je kindje blij ei , ja kan er nu beter mee leven dat ik terug moet gaan werken , morgen nog een dagje genieten met mijn zoontje en dan werke fotoshoot was super, volgende week mag ik de foto's gaan halen dan laat ik ze wel even zien xxx
@Maia, welk dorp zit de bieb dan? @Baby.....had ze ook al bewonderd op je hyves, echt schattig hoe ze op de bank zit. @Odess, fijn dat ze geen last heeft van de prikjes. En zolang jij je geen zorgen maakt zal t vast allemaal in orde zijn met dat groeien. Dat is t mooie aan t moederinstinct. @Sigaret....moet zeggen dat sinds ik gestopt ben met bv weer meer moeite heb om t niet te doen. Maar ik doe het niet!! @Shaula....jeeeeeej goed van Senna!
@Danjo leuke foto op hyves!! All: dit verhaal wilde ik ook even met jullie delen. Afgelopen zondag liep ik met gezin en onze twee honden een blokje om. Als je bij ons de wijk uitloopt kom je bij een pleintje uit waar de Jumbo is en nog wat kleine winkeltjes. Voordat we bij dat plein uitkwamen, rende er ineens een agressieve hond op ons af. Het was een americaanse bulldog. Onze honden (engelse bulldog en vuilnisbakkie) waren aangelijnd. De hond viel onze engelse bulldog aan, waarop mijn man heel boos werd en de hond probeerde weg te sturen. De eigenaar kwam tevoorschijn gerend en begon heel hard tegen zijn hond te roepen dat hij moest komen. De hond luisterde niet en bleef onze hond aanvallen. Mijn man riep 'oprotten, oprotten...' tegen die hond.... Toen had die eigenaar zijn hond eindelijk vast weten te maken, maar werd vervolgens, zelf heel agressief. Hij begon mijn vriend uit te schelden en te bedreigen omdat hij naar zijn zeggen, oprotten had geroepen tegen hem en niet tegen zijn hond. Mijn vriend probeerde nog aan te geven dat het tegen zijn hond was en dat het van de schrik was. Ik probeerde dat ook, maar de eigenaar bleef schelden en tegen mijn vriend aan te duwen, waarbij de hond weer kans kreeg om onze hond aan te vallen, met als gevolg een hoofdwond. Mijn vriend heeft zich wijselijk ingehouden, terwijl hij normaal gesproken (militair en nu manager in de beveiliging) niet de meest geduldige persoon is in dergelijke situaties. Later kwamen de vriendjes van de hondeneigenaar (nogal een aso die erg in zijn jeugd is blijven hangen) ook erg bedreigend op ons afgelopen. Ik ken de jongen van vroeger en heb tegen hem gezegd dat hij zich in moest houden en gevraagd hoe hij zo heeft kunnen worden. Hij bleef echter heel erg boos schreeuwen en dreigen. we hebben geen aangifte gedaan en mijn vriend is niet meer op de jongen zijn uitnodiging in gegaan om alleen terug te komen. Dit omdat hij in de buurt woont en ik niet wil dat hij ons komt opzoeken met zijn vriendjes. Toch wil ik er iets mee.... Ik ben erg bang geworden door dit alles en durf eigenlijk niet meer alleen te gaan wandelen, ben zo bang dat ik hem tegenkom en dat hij misschien Juliën iets aandoet of zijn hond eropaf stuurt. Ik voelde me erg kwetsbaar met Juliën in de kinderwagen... Verder ben ik niet naief over hoever mensen kunnen gaan w.b. zinloos geweld i.v.m. mijn werk.
jeetje luna moeilijk zeg snap je gevoel wel maar goed dat je aangifte heb gedaan. Hm mischien een klein rondje maken of een andere weg nemen?
Danjo, we hebben juist geen aangifte gedaan, omdat ik bang ben dat hij anders juist iets flikt bij ons.... toch niet normaal dat je zo bang kan worden. Kijk, als ik hem allen tegenkom vind ik het prima, maar juist met Juliën....
@Luna, jeetje meid wat heftig zeg! Zou ook erg bang zijn door t voorval....ik vind eigenlijk dat je wle aangifte moet doen! Ten eerste mag hij zijn hond niet loslaten lopen, wat als zon agressief beest ooit een kind aanvalt! Ten tweede mag hij Guus niet zomaar aanvallen en bedreigen En ten derde, is wel jullie hond gewond! Ik zou het er echt niet bij laten zitten hoor..... Dit soort mensen profiteert van het feit dat ze andere angst aanjagen en daardoor er niets gedaan wordt tegen ze
@Wen, daar heb je helemaal gelijk in. Maar aangezien de politie even surveilleert en vervolgens lekker langs de weg fotootjes gaat maken, zijn we bang dat hij ruimbaan heeft om hier wraak te komen nemen. Ik weet dat het een figuur is met een verleden... Ik ken hem vanuit mijn jeugd en toen heeft hij weleens samen met iemand, iemand het ziekenhuis ingeslagen zonder reden. Alleen omdat hij dus buitenlands was. Sorry dames, maar ik ben er zo van geschrokken dat ik het even van me af wil schrijven. Guus wordt boos als ik erover begin want die zit nog vol woede.
@Sannie...whahahhaa...lig in een deuk om dat bekkie van dr! @Luna, ja maar wat kun je anders doen! Als je zo bang bent dat ie wraak zal nemen, dan sta je al machteloos ben ik bang. T is toch niet normaal dat er van die randdebiele zijn die denken dat ze zo met mensen om te kunnen gaan