@Kitty, wat vervelend zeg! Ik hoop dat je snel een oplossing vindt! @Natjes, die liga's zijn daar speciaal voor . @Babydream, ik vind het eigenlijk ook nog veel te vroeg en daarom blijf ik het maar rekken. Maar ja... als hij dan de hele hut op stelten zet als hij ons wel ziet eten, dan wordt het wel verleidelijk om er toch wat aan te gaan doen. Dus ik dacht... ah, dan doen we een papje. Maar helaas dus.... Ik ga het gewoon weer een weekje aankijken. Volgende week wagen we wel weer een nieuwe poging. We hebben hem nu op schoot ook wel al een lepeltje gegeven om mee te spelen, zodat het normaal wordt om die in zijn mond te hebben. Maar we zien wel. Eigenlijk hou ik hem ook nog liever klein. Het gaat toch allemaal al snel genoeg. @All, zijn jullie kindjes ook de rand van de box aan het opzoeken? Sam ligt continu met zijn hoofd tegen de spijlen. Het is een komisch gezicht om te zien hoe hij het doet. Zet zijn benen onder zijn kontje, duwt dan zijn kontje omhoog en schuift zo een heel eind naar achteren. Ik leg hem elke keer weer terug, maar meneer krijgt het voor elkaar om na vijf minuten weer een kopstoot te maken aan de boxrand. Tips? @Sannie, wat een lieve man zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je nek! @Wapa, van het ene zieke kindje naar het andere! Sterkte meid! Zo.... ik ga eens even op de chat spieken . Liefs, Josien
Josien, moet je gewoon even volhouden en niet gelijk uitloggen..dacht zal je gezelschap houden n.l, maar nu ben je weer weg haha
kitty sorry heb ook geen tips voor je helaas. josien: haha geweldig dat ie dat al doet. Tessa draait alleen een kwartslag. Maar daar doet ze wel een hele tijd over. En dan gaat ze naar de verwarming liggen staren...hihi
Hmm, bah wat een ziektekiemen allemaal! Danjo: Dikke knuffel voor je meisje! Wendelaa: Ook weer koorts? Hoeveelste dag is dit? Bij 3 dagen met een zuigeling moeten ze volgens mij wat doen! Baby: Zonde vd tafel joh! Jaja: Baker je hem ook in dan? Boaz was nl overdag ook alleen maar aan het gillen en sliep niet tot nauwelijks. Sinds we hem inbakerde kreeg hij meer rust en sloeg hij als een blad aan de boom om. Hij lacht nu enorm veel en is echt aan het ontwikkelen! Weet niet of dat wat is?? Suc6 van die 6 weken bij Boaz werd ik al stapelgek en kon ik echt niet genieten! Dus ik leef met je mee! tot zover, ga ff gauw eten!
Joenka, Tim kreeg gisteravond koorts 85.5 Heb m toen voor de nacht een zetpil gegeven, vanmorgen haalde ik m uit bed en was t 38. Weer zetpil en zakte terug naar 37. Om 16.00 haalde ik m uit bed en was t weer 38,1 en dus weer een pil Zo kijken hoe het er voor staat
@kitty, hoe lang ben je nu aan t proberen met flesje? Wij hebben er ongeveer 2 weken over gedaan voordat hij t echt goed ging doen. Nu geven we vaak bv in fles om te voorkomen dat hij t weer afleert. En wij hebben inmiddels 4 soorten flessen en tig soorten spenen geprobeerd. Ik ging de kamer uit, altijd op zelfde plek geven zonder afleiding en de vingers van papa tegen zn mond zodat hij contact heeft oja en de speen warm gemaakt.
Vandaag gaat t een stuk beterder met mn mannetje....en t is eindelijk gelukt om lachend op de foto te krijgen. Zodra hij de camera ziet is hij helemaal onder de indruk van dat ding.... Dus even een spam van een lachende nog beetje witjes Boaz in zn pyjama:
Ahhhh, blijei lekker ding! Heerlijk he! Zo'n lach op het gezicht! Wendelaa: 85,5??? denk dat je 38,5 bedoeld?? Dan geeft het lichaam toch aan dat er een ontsteking zit.... Hoop dat hij snel opknapt... Josien: Wat een geweldige foto van Sam!!! En hier is Boaz ook best sterk in zijn armen en benen, als hij op z'n buik ligt probeert hij gewoon z'n knieën eronder te gooien. dus denk dat hij niet zoveel moeite gaat krijgen straks om het kruipen onder de knie te krijgen.. Dus misschien kun je hem op zijn buik in de box proberen kan die de andere kant ook uitproberen. Wapa: pfff, nu de volgende ziek!! Beterschap.... Sannie: Ahh, lief van je mannetje zeg! fijn dat het iets beter gaat!
@Joenka, dat zijn we idd nu meer aan het proberen. Misschien dat het helpt als hij meer op zijn buik gaat liggen. Gooit zichzelf nu alleen naar links of naar rechts, dus ligt dan meteen op zijn zij te apegapen . Ik zag ook weer nieuwe foto's van Boaz op Hyves. Wat is het toch een heerlijk ventje zeg! Liefs, Josien
joenka de punten zijn mooi verdeeld he. hier druk naomi vraagt veel voeding omdat ze niet meer dan 80cc kan drinken we hebben het logeerbedje van zolder gehaald zodat ze ff een paar nachten bij ons kan liggen want elke keer het bed uit om te kijken hoe het gaat is zo vermoeiend. Heb vannacht bij haar gelegen maar is niet bevordelijk voor mn bekken.
Danjo: Dat kan ik me voorstellen dat het niet bevordelijk is voor je bekken.. Hoop dat Naomi gauw opknapt! En ja de punten zijn eerlijk verdeeld! Nou,ja de eagles schoten 3 x op de lat en eigenlijk speelde beide elftallen beroerd! Josien: Hihi, dus Sam is een echte wildebras!!! Thanx voor de complimenten op ons mannetje!
sorry hoor meiden maar heb het al een paar dagen erg druk gehad dus ga niet helemaal teruglezen @ blijei: wat een schattig manneke!! zo te lezen heel wat zieke kindjes .. hopelijk zijn ze snel weer de oude en veel sterkte aan de mama's!! met ons meisje gaat het goed, ze is weer vrolijk maar o zo zeveren!! elk uur zou ik haar weer een ander truike kunnen aan doen o en sinds een paar dagen tilt ze haar hoofdje op bij het buikliggen, mama is zooo trots op haar kleine meid!!!
Morgen ff uitgebreid bijlezen, zag wel een mooie foto voorbij komen en een vraag van maia over de fruithap. Toevallig dat ik die ook een dezer dagen wilde stellen want was er ook nieuwsgierig naar dus thx voor het stellen en de antwoorden Hier nog gewoon flessen voorlopig. Fijne avond en tot van de week!