Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Sannie, die is schattig zeg!

@Wen, ik kreeg net de tip om anoniem melding te maken. daar gaan we morgen maar eerst eens mee beginnen...

2. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    :Dluna: He bah wat een shit verhaal zeg! Ik zou er ook wel een angstig gevoel aan overhouden... Hoop dat het hierbij blijft!!!

Jaja: Balen dat ze niks gevonden hebben! nou ja, hoop dat je snapt wat ik bedoel! Wel goed dat ze het in ieder geval heel serieus nemen!

Baby: Weer stoere pica's van je meissie hoor!

Shaula: Heerlijk he, al die nieuwe dingen kopen! Alleen jammer dat je geld niet gestort wordt....

Odess: dus weer een apk-tje achter de rug! Niet goed gegroeid??? Boaz was de vorige keer maar 100gram aangekomen! Nou hoop dat ze verder vandaag geen last heeft gehad vd prikjes!

Noa: Leuke foto, hoor!

Leonie: 1 April de eerste kinderbijslag!!!!!;)

Mvj: Pff, dat is ook lekkere communicatie!!! En ben benieuwd wat het op Evi haar hoofd dan kan zijn!

Berg: Idd met wat olie en een kaartje kun je het wel grotendeels weg krijgen! Hier (nog) geen last van, bij Britt ook niet!

Eten: Hier vandaag dus ook SPRUITJES gegeten:p

Maia: Geweldige foto zeg!!!

Hier weer lekker daggie gewerkt, nog 1 daggie en dan geestelijk voorbereiden op een hele hoop kwekkende mama's met hun oh zo lieve beebjes!

3. Momfulness

:p bereid je maar goed voor ;)
    Voordeel is dat ik zaterdag zo ver uit de buurt ben, dat ik ze in ieder geval niet tegenkom. :)

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Sannie: Wat een geweldige foto! Wat een blij hoofd zeg!!!

Luna: Suc6, blijft idd moeilijk!

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Luna ben het wel eens met wendela hoor!
    Wat een engerds zeg! snap echt dat je ervan geschokken ben!

Sannie wat een heerlijke foto!! lief hoor! nu al zo'n ondeugend gezichtje!

6. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Als ze maar niet achter je aankomen!;)

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, is een goeie tip...maar ik wil je niet alsnog bang maken, het schijnt weleens te gebeuren dat ondanks je het anoniem meld, je naam alsnog naar voren komt!

8. Momfulness

Whahaha Joenka, dan komt er zo'n delegatie 'jeugd van tegenwoordig' achter me aan gesjeesd.

@Sylvia, ik ben het ook eens met Danjo en Wendelaa. Morgen ga ik melding maken. Moest het even laten bezinken.

9. Momfulness

@Wendelaa, echt waar? Hé shit... dan twijfel ik toch. kan er gewoon niet tegen als ze aan mijn gezin en mijn dieren komen. Casper heeft een flinke hoofdwond.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    luna suc6 met je keuze meid

san leuke foto zeg boef

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ach die arme hond ook nog! het is eigenlijk toch te belachelijk voor woorden dat je zo 'bang' oet zijn voor die stelletje aso's! maar ik snap je helemaal hoor! en ja als je een melding maak dan weten diegene toch gelijk dat jullie het waren of ze moeten vaker doen..
    Het is echt dubbel he! wat vind Guus ervan? buiten dat die enorm kwaad is.

12. Momfulness

@Sylvia, Guus leek het ook beter om er niets mee te doen. Dat komt omdat hij geen vertrouwen heeft in de politie en denkt dat het verder alleen maar ellende kan brengen, zo'n aangifte. Omdat de politie er, buiten een waarschuwing, verder niets mee doet. ik twijfel wel, omdat ik eigenlijk ook vind dat zo'n eikel er niet mee weg moet komen.

13. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: Deventer heeft ff wat noodverorderingen uitgezet he!!! Ben blij dat de meeting niet bij jullie is, kwamen Wapa en ik er vast niet in:D!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Joenka klopt tis maar goed ook hoor die gekke ollenaren ook :D

Luna tis ook een beetje dubbel maar jullie moeten er wel beide achterstaan, knap dat guus zo cool bleef ik had hem al een ram op zn gezichtje gegeven denk ik

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ja moeilijk is dat dan he! Hij heeft ergens wel gelijk maar het lijkt me ook moeilijk te verkroppen dat je dat maar gewoon moet laten gebeuren en er niks mee kan doen. Zo blijven zulke mensen altijd zo doen omdat er niks aan gedaan word..( dan bedoel ik niet jullie he!)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    helaas zijn er veel van die mensen en vaak staan ze ook nog eens bekend bij de politie en doen die er dus idd weinig aan.
    maar luna ga dit niet alleen doen en bespreek het wel ff met je mannetje

17. Momfulness

@Danjo, het was maar goed dat Guus beide honden vasthad en erg veel moeite deed om ze allebei in bedwang te houden en die americaanse bull eraf te duwen, dit terwijl die gast zo bezig was. Hij wilde voorkomen dat het uit de hand liep. Ook voor julien, want die zat al te huilen door al dat geschreeuw. Hij kan het ook niet maken i.v.m. zijn werk. Maar anders... als ik het er nu nog over heb, wordt hij laaiend!!

@Sylvia, is ook van de gekke dat die figuren hiermee wegkomen. Maar dat is nou juist het probleem hier in nederland... In de tbs kliniek moeten ze ook eerst iemand meerdere malen hebben geterroriseerd voordat ze eens worden opgepakt. Dat zegt Guus dus, ze doen toch niks.

All: kunnen we niet hier meeten? Kunnen we ze even met zijn allen gaan opzoeken. haha.

maar goed, ik ga er nu over ophouden voordat mijn gemier het hele topic beheerst. ik heb er een apart topic over geopend in de lounge.

Nu weer over op de orde van de dag.... onze beebs enzo... ;)
    Bedankt voor jullie hulp.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    he, je mag hier best je frustraties kwijt hoor!
    En ja....gaan we bij jou meeten! lekker onze restanten hormonen op die rotkop uitvieren

19. Momfulness

haha, ik maak hem...kapooooot!!!!

@Danjo, nee ga het niet alleen doen hoor, heb het er nu toevallig met G over. ;) dank je.

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, misschien een idee om pepperspray mee te nemen in je jaszak ofzo. Dan voel je je misschien wat veiliger.

Deel Deze Pagina