Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Luna, he bah zeg wat een verhaal. Arme Julien ook. Kan me voorstellen dat je daar bang van wordt. En helaas weet ik inderdaad uit ervaring dat de politie weinig (kan) doen. Ik heb een soortgelijk verhaal al was het wel wat minder heftig hoor en gelukkig had ik toen nog geen kinderen. Maar ik had in mijn vorige woning een bovenbuurvrouw met een alcohol-probleem. Op zich een zielig geval, uit de ouderlijke macht gezet en gescheiden. Zij ging elke dag van 19 uur tot 3 a 4 uur in de nacht tekeer in haar huis. Met dingen gooien, haar ex bellen en dan heel lang schreeuwen...uit het raarm gillen dat ze dood wilde etc. Ik heb toen een keer de politie gebeld. Daar kwam ze achter en ze was "not amused" zeg maar. Ik kreeg dreigbrieven en telefoontjes dat ze dr hond op me af zou sturen en dat ze ons (mijn ex en mij) zou vermoorden in onze slaap, ze zou ons ophangen etc etc. Nu was ik op zich niet zo bang voor haar maar was wel bang dat ze een keer in een vlaag wat zou doen. De politie is 29!!!!!! keer langsgeweest. Toen pas kwam ze naar buiten en hebben ze haar kunnen pakken op openbare dronkenschap. En dat terwijl ik wel elke keer van elke bedreiging aangifte heb gedaan etc. Ze is toen 16 weken opgenomen geweest enzo. Hond afgepakt omdat ze die verwaarloosde, daar is ze nog lang boos over geweest op mij.Ze kunnen dus erg weinig helaas hier. Het moet echt foutgaan voor ze echt iets doen jammer genoeg. En nu was dit 1 vrouwtje. Ik zou ook bang zijn dat die gasten dalijk moeilijk blijven doen hoor en je hebt wel Julien enzo... moeilijk hoor!

Overigens woont die buurvrouw nu weer schuinboven me...en nu doet ze altijd poeslief. Wel is ze nu weer aan de drank (ruik en zie je aan haar)...maar ik heb er geen last meer van gelukkig.

Sorry voor het lange verhaal. Sterkte met wat je ook mag besluiten...het blijft lastig meid!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Jaja wat dubbel zal het zijn dat de scopie geen uitsluitsel geeft van wat er aan de hand is met Dylan !!!
    Aan de ene kant ben je blij dat ze niets kunnen vinden, aan de andere kant de onzekerheid wat het dan wel is.

Gelukkig nemen de artsen en verpleegkundigen jullie en Dylan heel serieus, en zoeken ze verder. Ik hoop voor jullie en voor de kleine man dat ze er snel achter komen wat er met hem aan de hand is.

Is er ook getest op glutenallergie en ernstige koemelk allergie???

En hoe gaat het nu met jullie zelf? hebben jullie nu Dylan in het ziekenhuis ligt wel wat tijd om zelf wat bij te tanken?

Liefs

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mike slaapt in zijn ledikantje bij ons op de slaapkamer. Wij hebben een 3 kamer appartement en dus maar 1 kinderslaapkamer. Om ze bij elkaar te leggen gaat echt geen succes worden... Bovendien vind ik het ook een beetje eng omdat Laura zelf uit bed komt en dan misschien speelgoed en knuffels bij hem in bed gaat gooien..

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

luna: jeetje meid wat een verhaal ik hoop dat je er een beetje uit bent gekomen met wat je wil doen!

anas: bedankt hier kunnen we in iedergeval snachts slapen das al heel wat. en wat de koemelk en gluten betreft hij krijgt als speciale voeding daarvoor en het is bij dylan echt overduidelijk dat hij last van zn maagje heeft!

meeting: baal zo dat ik niet kom al was het nu al helemaal niet gegaan! maken jullie wel leuke fotos kan ik jullie vanuit hier efe bekijken!

Eergisteren gestart met nieuwe medicijnen bij dylan en gisteren ging het iets beter hij dronk zn flessen ook wat beter dus nu vandaag efe afwachten en maar hopen dat deze medicijnen effect hebben.

iedereen een fijne dag.

veel liefs jaja

5. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje Luna, wat heftig zeg :( weet niet wat ik moet zeggen. lekker idiote mensen zeg :( succes met beslissen over de aangifte

@sannie: superleuke foto

@shaula: leuk zo'n buurvrouw

@jaja: hopelijk slaan de medicijnen aan!

nou hier gezellig weer een dagje thuis. Ze zit nu heerlijk bij mij op schoot mijn vingers op te eten :D. vind het wel gezellig!

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wou deze ook nog efe laten zien.

samen met papa slapen in het ziekenhuis het is ook zooooooo vermoeiend hihi.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@curly, goed idee om hem in mijn jaszak te doen. Het zit normaal altijd in mijn tas maar die heb ik dan niet bij me.

@Shaula, dat is ook wat zeg, met die buuf! Drank kan veel kapot maken. Goed dat het uiteindelijk is opgelost, maar zo gaat dat helaas met de aangiftes. Hier in nl zijn ze erg zacht in de aanpak. Als ik nu in Korea had gewoond had ik de politie wel gebeld, hadden ze even met de knuppel gekregen.

@Jaja, ik duim heel heel heel hard voor jullie dat deze medicijnen aanslaan en Dylan weer goed in zijn velletje komt te zitten. Ook hoop ik dat jullie er samen goed uit komen en snel kunnen gaan genieten. Lieve foto van je mannen!!

8. Maia

Maia Niet meer actief

ben m'n snel reageren ding kwijt :(

in elk geval: jaja, wat een ontzettend lieve foto van je 2 mannen zeg!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Jaja duim voor je dat deze medicijnen helpen, dat zou toch geweldig zijn.!!

@ Luna wat n verhaal....
    Zou eerder als ik m weer tegen zou komen zeggen, joh jammer van dat misverstand van de week.. was jij ook geschrokken...?
    Dan ga je toch t gesprek aan en laat je zien dat je niet bang bent.
    Klinkt beetje dom, maar dit werkt vaak veel beter.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja hoop dat de medicatie zn werk gaat doen en wat een lieve foto meid , in het zh zijn is idd heel vermoeiend bah.

Maia heerlijk saampies dagje thuis :D

Hier breng ik naomi zo na het kdv en dan weer na huis mannetje is ook vrij vandaag dus zal dr wat minder zijn :D

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Danjo, fijne dag vandaag met je kerel. ;)

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    jaja, lieve foto hoor. nogmaals sterkte meid.

Luna, ja meestal heb je geen tijd om even je tas te openen, opzoeken enz..... Wel een rotsituatie hoor.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sylvia: Haha, schattig van dochterlief! :D

Luna: pfff, ik schrik echt van je verhaal!
    Wat ontzettend belachelijk dat ze zowiezo dreigen terwijl je een kindje bij je hebt :$.. Waar gaat dit naar toe joh!
    Aangifte doen meid, echt waar!
    Hoe is het nu met de hond trouwens?
    Hahaha: ik maak hem... kapoooot. Dan doe je me echt denken aan een new kid! :D
    jaa, pepperspray! Goed idee curly.

Sannie: Haha schattige foto!! :D

JOenka: Hahah, maandag krijgen we al wat! ;)
    Ik tank gewoon voor 10 euro zaterdag!

Jaja: ooh ik hoop dat de medicijnen werken meid!!!
    Ach gossie wat een onwijs lieve foto!

14. Maia

Maia Niet meer actief

zo, meisjelief ligt inmiddels in bed!
    @Danjo: heb je massage eindelijk uit kunnen proberen! Ze vond het een erg leuk spelletje ;) steeds mijn handen proberen te pakken! Maar ze vond het volgens mij wel lekker!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia ik vind het zo heerlijk vaak doe ik dat als mannetje met haar in bad is geweest savonds , dan pak ik haar over droog ik dr af op bed en dan zet ik dr in de olie, hier word ze dan ook helemaal rustig :D

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Danjo, had je een pdf bestandje van die massagetechnieken? Zo ja wil je die naar me mailen??

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heb hem nog wel van maia die ik verzonden heb dus zal hem jou via de hyves ook ff zenden :D

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Luna jeetje wat een verhaal. :(

Danjo veel plezier met je mannetje vandaag!

Jaja Sterkte meis! Hoop dat de medicijnen snel aan gaan slaan.

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, thnx heb hem ontvangen! Je bent een schat!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Niets te danken :D

Deel Deze Pagina