haha....zie je al zitten Luna! de grootste lol alleen. Elf trouwens, geen engel hihi.....er hangt hier aan de kast dus weer zon uberrose jurkje met frustels
Hier een oud wijf denk ik...wat is new kids???....mmh denk niet dat ik dat wil weten @danjo...ja ik hou vol! ik kan niet soms roken...alles of niets dus helaas niets. @heb je lekker veel tijd voor gekregen Wen... @Baby.....
zo, geloof dat ik wat gemist heb. Snap er niets van! mijn pogingen tot huishouden vandaag zijn compleet mislukt. Ben lekker aan het shoppen geweest met Fleur, heb wat paasversieringen gehaald, voor haar een rokje en nog wat andere dingetjes en natuurlijk de gordijnen besteld. Ga zo lekker op de bank hangen met een boek.
Maia, dat is toch ook veeeeel leuker! Wat denken jullie?!?! Kom ik net thuis, hangt er een plastic zakje in de brievenbus met al mijn pasjes! Ook mijn rijbewijs weer terug gelukkig, scheelt weer centjes
Maia, ik denk t idd hihi....vind het ook wel erg wazig. Maar goed, scheelt weer 40 euro voor een rijbewijs
wat apart Wen? misschien heeft iemand het gevonden en bij jou afgegeven. Had je ook adres gegeven op de pasjes staan?
@Rose: Ey rikkert, Wat een KNOEPERT )) @Blijei, nee hoor, je mist niet veel. Het is echt humor van de ONDERSTE plank. Niet gaan roken... @Wendelaa, O ja elf!! O schattig. Foto spammen hé! Ik denk trouwens dat ze die passen etc gewoon hebben weggegooid en iemand ze gevonden heeft en zo netjes is geweest ze terug te brengen. @Maia, wat is veel leuker? Ik ga eens evne verder teruglezen. Ik kom net van vriendin af in Venray. Juulz ligt nu weer boos te worden op de grond. Hij schuift naar voren en wordt boos omdat het hem niet snel genoeg gaat.... gekkerd.