Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    'Ey da hoort nie...
    'Ey joh...gooi die baksteen es terug! BAM!

Heeeerlijk New Kids, zouden ze een film van moeten maken. Dan ga ik zeker!....en ook heeeeeerlijk Hans Teeuwen trouwens! :D :D : D

Ben eigenlijk vergeten wat er nog meer geschreven is! Oops...

Vandaag gewerkt op de Montessori...is toch niet echt mijn ding. Morgen werken op de Dalton. Is wel mijn ding! :D

Ik ga nu even eten geven aan Senna. Als ze het wil tenminste :)

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna: Hahaha geweldig he! :D Echt mijn humor.
    Ik lig in een deuk met die gekken!
    Hier gaat het goed! Tara is vandaag bij mijn moeder, wij gaan haar zo weer ophalen na een gesprek met de bank.
    Met mij en maus gaat alles goed!!
    Hij is echt super lief voor me, en ik merk echt aan hem dat t hem rust geeft als hij zn ouders niet spreekt.
    Laatst kwam hij thuis bloemen.
    Die week dr op met lekkere parfum en massage olie :p..
    Ik heb btw ook superr zin in de meeting!
    Ben heel nieuwschierig!

Slopp: Zozo, jij bent maar druk met je meissie!
    Ze eet ook veel zeg! Toe maar ;)..

Maia: Oooh kon dat nu al? Hahah.
    Eenkennig ook?

Rose: De filmpjes zijn ook heel grof, maar sommige vind ik echt geweldig!!!
    Ik lag ook echt in een deuk met dat ze op de camping zitten, en die ene met zon heftruckje dr aan komt rijden.
    Kiek em gooaaaan.

Wendelaa: ooh dat is fijn!

Hans teeuwen: als je me ergenssss chaggerijnig mee kan krijgen. Dan is het die vent wel..
    Wat onwijs irritant vind k hem!

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Stelletje gekken! :D

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

haha Leonie ik vind die op het strand leuk met die meid die topless ligt en een biertje van hun pakt. En hun niet mijn bier *** en dan slaan ze haar in elkaar.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hier straks naar de bank, ze willen perse ondanks dat ik in september weer ga studeren mn rekening over zetten naar een gewone rekening. En over een paar maandjes kan k hem weer terug zetten naar studentenrekening. :S

Vanmiddag een schattig rokkie gehaald met truitje voor Tara, had nog een hema pasje! Altijd leuk natuurlijk.
    Vanmiddag 1 muur overgesaust , allemaal kwakkies op de muur.

Fijne avond iedereen!!!
    En tot overmorgen! :D

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik vind de laatste of 1 van de laatsten erg leuk! Met de ME en dat ie dan in zn nakie naar buiten gaat...hihi

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    leo, toevallig een spijkerrokje van de HEMA??

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaaaa, hahaha die is ook super!!

( sorry ik kom helemaal los ;). Nu ga ik maar gauw!)

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja Shaula! :D idd het spijkerrokje!
    Vond m zo cute!!
    Heb maat 62 gekocht, maar ziet er behoorlijk groot uit!

11. Maia

Maia Niet meer actief

shoppen Luna. Veel leuker dan huishouden ;)

@leo: nou hoop niet dat het nu al begonnen is hihi ;) dan kan ik m'n lol op :(

zo ik duik zo het bad in met een maskertje en een boek :D

fijne avond allemaal!

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    zo me bijna schamen dat ik uit Brabant kom hahaha

@pasjes, er zaten ook 2 ponskaartjes in en daar staat idd mijn adres op. Helaas is mijn donorcodicil ter ziele, dus die moet ik f opnieuw aanvragen

@Luna, zeg als je dat draait in de auto, stuur ik de kinderbescherming op je af!

@Leonie, super dat het weer zo goed gaat tussen jou en Maus!
    En zo zie je maar dat humor verschilt, jij dus een hekel aan Hans Teeuwen....Hier zelfs een meisje van 4 die zegt; Poedeliewoepsie;)

13. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    @new kids: oooh geweldig (hans teeuwen ook trouwens :D)

@luna: wat een verhaal zeg....heb je aangifte gedaan? Snap wel dat je dat heel eng vind! T gaat nu niet alleen meer om jezelf maar ook om je kind...is wel je ergste nachtmerrie dat daar iets mee gebeurd pfff

@jaja: ach wat een mooie foto van je mannen samen. Ik leef echt met jullie mee! Ik hoop dat de medicijnen werken!

@roken: weet niet meer wie t vroeg...luna?? Ik ben degene die rookt! Maar volgens mij kom je niet naar spijkenisse he? Jammer hahaha hadden we samen buiten sigaretjes kunnen roken hihi

@shaula: montesorri is ook niet mijn ding. Gelukkig mag je morgen naar dalton! In delft?? Onze oude basisschool?

Leonie: geweldig dat tara al kan kruipen joh! Ga je huis maar taraproof maken hihihi t gaat zooooo snel!

Hier lekker weekend! Niet meer werken! En maandag ook lekker vrij! Tessa moet dan naar cb, om 11.40 dus echt een rottijd. Dus ik heb de hele dag vrij genomen, hoef ik niet te rennen en vliegen naar mijn werk en tessa weg brengen enz enz..wordt al gestressd als ik t zo opschrijf haha

Ik ga zo Tessa maar even uit bed vissen. Ik las dat jullie allemaal aan t masseren zijn geslagen. Heerlijk he om te doen! Ik geniet er echt van. Ff tijd met z'n 2en en Tessa wordt er helemaal relaxed van. Alleen in het begin is ze helemaal wild hahaha lekker in haar blootje en dan gaat ze helemaal met haar benen schoppen en brabbelen enzo...ze vind t echt heel leuK!

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Rose, niet tegen Wendelaa zeggen dat ik harcore heb gedraait in de auto. Anders krijg ik de kinderbescherming op me af (of de bereƫe poliessie, we gingen naar de berede, politie kijken, we gingen naar de bereden politie toe... hotsiebotsieknots...) Sorry, ik wordt nu echt TE melig.

@Leonie, super om te horen dat het veel beter gaat. Dus Maurice heeft zich van zijn goede kanten laten zien. haha. ;)

@Shaula, ook al new kids fan? haha

Dat filmpje, echt te grappig... Hier nog een van Hans Teeuwen, voor de liefhebbers. YouTube - BEERTJE PORC: Zit je lekker te kijken?

15. Momfulness

@Sannie, aaaaaaa jammer. Ik had Danjo ook al overgehaald om mee naar buiten te gaan. Vind het sowieso jammer dak niet iedereen zie.. Ik heb die gast even zijn oren gewassen vandaag. ;)

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    pfffff ik kon niet alles bijlezen hoor...
    leuke foto`s gezien, en toen kwam ik die onzin tegen over new kids, ik wor dr gek van! BOTS!!!!
    wie is hier nou de 'snekbar' gij of ik????

heb hier een vent die de hele dag niks anders zegt als BAM, BOTS en JONGE...

ik heb weekend, en wat voor n weekend! zin om jullie te meeten dames!

tess was gisteren niet goed te pas op t kdv, t was er erg druk met veel huilende baby`s. schijnbaar kon madame dat niet waarderen want vandaag was t rustiger en was ze meteen beter te pas. DUSSSSSSS jullie kids mogen niet huilen zaterdag! hahahahaha

ik heb er zin in! ga nu op de bank, ben moe, en heb mijn schatje gemist, dus lekker knuffelen. sorry dat ik zo weinig reageer. morgen meer!

o ja, wij krijgen 1100 euries terug van de belasting! wauw!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna...TRUT!!! Nu stik in mij thee!
    Is echt een van mijn favo stukjes van Hans Teeuwen(bereee politie) en die van de JostiBand.....met je tong uit je bek, kwijlend op een xylofoon raggen!
    Of wat dacht je van..Stil nou eveeeeee

@Sannie, ach ga ik wel even met je buiten staan;)

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden!
    Moeders heeft weer gewerkt vandaag en Dyoni is weer schandalig verwend!
    5 rompers 5 slabben 2 paar schoenen 2 jurkjes met legging 1 maillot een harembroek 10 shirtjes en een slaapzak en van fisher price het koninklijk potje hahaha

@Luna;jemig wat een verhaal zeg over die vent met die hond aso!!!

@Sannie;oooh wat een ondeugd is Tessa zeg!!Lekker koppie!

@Joenka;nog 1 dagje rust morgen hihih vind het zo jammer dat ik moet werken!!

@jaja;hopelijk blijft de medicatie werken!ooh wat een lieve foto van die mannen!

@maia;en geslaagd voor de gordijnen?

@wen;wat een aardige dief is dat zeg!

@slap geouwehoer;was weer gezellig!Beetje jammer dat dit altijd zo is als ik aan het werk ben hahahaha

@ellen;zooow das lekker terug van de blauwe enveloppen!

19. Momfulness

@Wendelaa, whahahaha andermaal viel hoongelach, mij tendeel... gelijk een barbaar...en dan die rare bewegingen. En die stukjes waar jij het over had zijn allemaal ge-wel-dig. Of die van die duikboot!!! whahaha sorry maar die vent is echt te gek. Kende je dat filmpje van beertje Porc wel al?

@Baby, wat een verwende dame weer zeg die dyoon! haha. Julien mag wel een goede baan gaan zoeken.

@Ellen, o jee jij kent ze ook al. haha. Wow en gefeli met je belastingteruggave zeg. Je krijgt wat je verdient zeggen ze. ;)

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb dat filmpje idd ook gezien haha....
    Rudi moet vaak al lachen voor de dvd begint(we hebben ze allemaal)....

Ook HILARISCH!..die imitaties...en dan die van de pauw...echt pis in mijn broek!

En die op dat dak met die kikvorschman...ik heb een naam HOOR

Of wat dacht je....ff schijten, zit er toch!

Oke, daar gaat mijn reputatie

Deel Deze Pagina