Ik loop echt achterrrr....ik heb t echt nog NOOIT gezien... Maar moet eerlijk toegeven dat ik nu ook niet de behoefte krijg om dat in te halen Boaz heeft vandaag op t kdv, 2x een half uurtje geslapen en verder rond gekeken en is heel lief geweest! Hoop eigenlijk niet dat dat zn nieuwe daginvulling wordt, gewoon niet slapen.
@blijei, Juliën sliep de eerste 2 x ook niet goed daar. Nu slaapt hij daar echt de HELE dag door. @Wendelaa, haha, zit hier op youtube weer te kijken. die van d maatschappij dan. Ze gaan gewoon op bed liggen wachten, tot we ons geld als makke lammetjes komen brengen... whahahah. En kikforsman ja haha
Alloha, Ei: mmmm, ben ook te oud hoor! Ken het ook niet! Baby: Oh,,leuk! Waar werkt je moeder dan??? Harembroekje, wil ik ook voor Britt maar twijfel nog een beetje...... Geniet nog ff morgen vd rust!!! BEN ZO BENIEUWD! Zaterdagochtend nog ff gauw wat te drinken voor de ladies in huis halen! En dan gooi ik de deur open! Jaja: Dikke knuffel voor jullie! Hoop dat de medicijnen aanslaan!
he K8T ik ben het verleerd... ik ga op de verkeerde pagina naar een andere bladzijde. Domme doos. Poging 2: maar dan wat korter van stof Dyoni is lekker verwend lees ik! Hihi iedere keer als ik kom spieken heeft meiske nieuwe kleertjes Maar goed dat Lauren nog niet kan lezen, die zou stikjaloers worden! Ellen, mooi bedrag van de Belastingdienst zeg. Altijd mooi meegenomen! New Kits. Oh nee. Echt té érg. Plaatsvervangende schaamte. Hans Teeuwen daarentegen, ach the good old times. Ben benieuwd of ie me nog herkend Hans, als je meeleest, theater de twee hondjes in Hellevoetsluis, does it ring a bell? Prenataldoos, viel vies tegen. Pak maandverband, potje wortels en een paar sokjes dat het gemiddelde kind van 3 maanden echt al te klein is. Maia, felicitas komt niet meer langs, bezuinigingen! Heb 3 dozen gehad van ze... waarom weet ik ook niet. Maar heb nu wel genoeg ligadoosjes! Jaja, wat een schattige foto! Heb weinig meegekregen jouw verhaal, maar begrijp dat je nu weer nieuwe medicatie hebt voor Dylan. Ik hoop dat het gaat werken! Het begin is in ieder geval positief. Euh, ik had net meer geschreven maar goed, ik moet even de buurjongen op bed gaan leggen. Die zit inmiddels in de brugklas maar houdt er niet van om alleen naar bed te gaan. Ach ja... wie ben ik dan om niet even mee naar boven te lopen! Later meer lieve meiden! Straks eens kijken wie er allemaal naar de meeting komen. Nog carpool mogelijkheden??
euh.... nou.... ben je op de meeting zaterdag ? Het theater was bij ons op de middelbare school, dus konden wij veel en vaak naar voorstellingen. Dus zo ook naar Hans Teeuwen. Na de voorstelling bleven mijn vriendinnetjes en ik nog even hangen en zo raakten we aan de praat en belandde deze straathoer in de kleedkamer. Waar we een beetje gefrutselt hebben. Tot zover mijn BN'er ervaring!
heee, wacht es!! Dan vind ik hans teeuwen toch leuk!!!! Ik had even iemand anders voor me, kan alleen zo niet op de naam komen. OJA!!! BERT VISSER!!! Wat een oetlul zeg! Die filmpjes zijn idd leuk! Joenkaaaa: Hoelaat zijn we eigenlijk welkom? 12 uur geloof ik? Hoe is het met jou vader? Ellen: hahah geweldig toch die uitspraken van je kerel! Baby: Ooh wat is je meisje weer verweentt! leukkk. Hoe is het met je tante en vader? ( sorry als ik me vergis in wie het was, is geen ongeinteresseerdheid maar vergeetachtigheid.. ) Hier een spaarrekening voor Tara geopent! Leuke dingetjes gekregen!
Quote: Euh, ik had net meer geschreven maar goed, ik moet even de buurjongen op bed gaan leggen. Die zit inmiddels in de brugklas maar houdt er niet van om alleen naar bed te gaan. Ach ja... wie ben ik dan om niet even mee naar boven te lopen! QUOTE] Da meen je toch nie, jonge!
haha ladies jullie zijn erg. Hier 1 thuis helemaal wild van hans en najib hahaha. hmmm daar moet ik nou mee meeten hahaha
@Danjo, ge-wel-dig toch? Nou, dan hebben we genoeg te kleppen zaterdag. Hopelijk is mijn kikforsman een beetje rustig.
@Moor...ohoooo....jij vies ding! hahaha @Leonie, Bert Visser vind ik ook ruk idd! @Danjo..haha Najib is ook wel goed idd. Jochem Meijer kan ik ook om lachen