Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Hihihihi, kom er ook net achter! Sorry!!!
    Komt door Rob!

Ik wou nl. ook Char en de ramp van koninginnedag zien en hij zei dat dat niet kon omdat het tegelijk was!

SORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRYSORRY

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! Ik dacht al!
    Ben nu ook char aan het kijken.
    Heb altijd nog twijfels bij haar..

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    joenka wel goeie info geven

over 2 mnd dus big party bij wendelaa hahahaha

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

euh, ik zeg niet dat 30 oud is. maar dat het al 12 jaar geleden is dat ik met hans heb gefrutsteld...
    staat me nog zo goed bij ;)

oh wat kijken jullie gekke dingen op tv zeg. Voor mij dan he, ik ben nu (althans, ik probeer....) naar Castle te kijken. Net the mentalist gezien.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier ook char maar ben sinds de bevalling soms zon brul muts pfff

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Och ik ook!!
    Ik was laatst de kabouterplopdans aan het kijken op NL2, heb een potje zitten janken op de bank...
    Al die kindjes zo blij met van die lelijke kabouters, en dan dat liedje... Nee... dat is nu echt even teveel voor mij!;)

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zooo.... morgen ben ik er weer! eerst even bij een ander forumdinnetje op visite en naar de gemeente voor een verklaring omtrent gedrag.

kusjes en knuffels

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    OMG, wat een slap geouwehoer zeg hahahahahaha...en Moor zeg....jij stoute meid ;) Geweldig!!

Ik heb nog wel een leuk liedje dat jullie echt even moeten kijken; je kent er vast wel zo een. Geweldig de tekst!:
    YouTube - Brigitte Kaandorp - IK HEB EEN HEEL ZWAAR LEVEN

Ik ga zo ook over mijn lijk kijken...janken waarschijnlijk. Leuk he Castle en de Mentalist. Heerlijke series. Char kijk ik niet...vind ik persoonlijk een oplichtster...maar als mensen wel wat aan haar hebben, prima :)

Sannie, moet morgen op de Dalton in Rijswijk, helaas niet onze eigen school.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Moor,im sorry. was even vergeten dat ik me aan het inloggen was bij de chat!

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Haha wat een geklets hier zeg! ga ik niet allemaal op reageren hoor!

Cabaret vind ik van waar ik naartoe geweest ben najib, arie en Sylvester, youp van t hek(sommige zullen die mening ws niet delen) erg leuk!
    Hans teeuwen is ook leuk!

Bert visser nee die vind ik niet zo.. En new kids bah wat een domme zooi is dat haha! niet mijn smaak!

Char in haar geloof ik echt niet! ze is zo nep.. en zo komt ze ook over heb eens een progamma gezien waarin ze uitlegde hoe ze te werk ging en daaraan kon je echt zien dat wat zij doet niet echt spiritueel is!
    Al ik Oglivi weer wel geloof omdat hij niet gaat gissen maar gewoon met feiten komt.

Over mijn lijk ga ik ook kijken, zal wel de zakdoekjes bij de hand moeten houden want dat word weer wat!;)

Deel van de meiden gaat over 2 dagen al meeten! wat leuk! wil wel foto's zien hoor! ben erg benieuwd naar jullie!

Wendelaa wat een aardige dief zeg! gelukkig heb je alles weer terug! scheelt toch weer een hoop.

Moor met hans teeuwen!!:$ haha en ik vind hem helemaal niet knap! terwijl ik jou op foto's(trouwfoto's had je toen gespamd) heb gezien en dan denk ik Dan is die hans een bofkont geweest!

hoop dat ik niks belangrijks ben vergeten met al dat andere geklets waar ik doorheen heb moeten lezen:D

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier wie is de mol gekeken. Daarna lekker bedje ingedoken :)

Hans teeuwen hier ook 7 dvd's staan.

Truste allemaal!
    Ik ga slaapie doen ;)

12. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Zo druk dagje weer achter de rug.
    De hele dag gewerkt en vanavond weer voor de hele week boodschappen met z'n drietjes gehaald.
    Ik neem dan altijd Emma in een draagzak mee en dan krijgt ze altijd erg veel bekijks. Normaal sliep ze, maar vandaag moest ze toch eens alles goed in de gaten houden. En vooral veel lachen naar iedereen. Was erg leuk.

Morgen gaat Mees een dagje mee op proefvaart van een cruiseschip waar hij op gewerkt heeft voor z'n bedrijf. Maar dan is het z'n papadag, dus wat doe je dan met je dochter? Die breng je naar je werk en de vrouw van je baas gaat dan op kantoor oppassen op het meisje. Het rare is dat ik zelf aan de overkant aan het werk ben bij mijn baas. Is echt een rare gedachten en denk dat ik morgen heel vaak de neiging heb om misschien toch even stiekem over te steken en te gaan kijken hoe het met ons meisje gaat.

Ga nu lekker naar bed. Morgen weer een lange dag. Eerst om half zeven 's ochtends naar fysio en dan weer werken.

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

#4533 Gusam, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2010
    hallo ben ik weer even.

new kids, ik vind het waardeloos dat die reclame overdag word uitgezonden, ze mauwen nu al dat kinderen veel schelden en vloeken en zo word dat alleen maar erger, kijk ik vind hans teeuwen ook leuk maar ik zou toch niet willen dat dadelijk mijn kleine als eerste woordje iets van hun zegt.
    maar fijn dat er mensen zijn die dit leuk vinden, maar ik vind het overdag voor de kinderen die dan ook naar tv kijken niet zn goede aktie.

hier heb ik morgen de 1e echo spannend vind ik het wel, ik laat morgen wel iets weten aan jullie.
    verder gaat het goed hier, heb alleen wat trubbels met riley gehad met haar voeding (zie bij baby en dreumes ha en kinderarts luisteren niet)

XXX Gusam

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gusam ik zou er op staan om een ka te zien , gewoon je ha bellen en vragen om een verwijsbrief, stelletje achterlijjke pff
    gelukkig gaat het inmiddels wat beter.

Ladies morgen is het zover heb dr zin aan :D
    Zo ff een broodje smeren

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Nathalie leuk is dat he, al dat bekijks! Noa lacht ook naar iedereen zodra ze een gezicht ziet is het eerste wat ze doet lachen!!

Dat is zeker een beetje vreemd haha! de baas van je man gaat oppassen aan de overkant! maar ken jij die vrouw wel? vind je het niet erg dat er een 'vreemde' gaat oppassen? nouja zal vast helemaal goed komen en ik zou ook ff gaan spieken hoor zeker als je meisje zo dichtbij is!

Gusam succes vandaag! ja ik had het topic gelezen helaas heb ik geen tips of adviezen want ik heb er ook geen verstand van..

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wat een rust hier zeg haha

jaja hoe is het met dylan?

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

goedemorgen!
    Even snel een berichtje haha.
    zie dat ik alweer moet gaan. pff wat gaat de tijd snel smorgens
    fijne dag allemaal!

Danjo hier ook 1 die er zin in heeft morgen!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Moor...ik lig in een deuk...eerst vertel je over je avontuur met Hans. En dan een berichtje dat je een bewijs van goed gedrag moet gaan halen bij de gemeente;)

@Gusam, even je verhaal lezen.....

@Over mijn lijk....niet afgekeken, lag op bed en kon mijn ogen niet openhouden.
    Maar OMG, waarom nou die Yvonne voor dat programma!
    Net zo irritant als Valerio die, Je zal t maar hebben, presenteerd!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik vind haar ook niks aan maar goed

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Het was hier gezellig gisteravond merk ik. Ik ben met een maskertje, boek en wat lekkers het bad ingedoken ;) gisteren! Heerlijk! Vannacht lekker geslapen, Fleur is inmiddels gevoed en aangekleed en ik ga haar zo wegbrengen nadat ik gegeten heb en dan boodschappen doen.

Deel Deze Pagina