@ sylvia111; ik ken de vrouw van mijn vriend z'n baas heel goed. En ze heeft bij ons thuis ook al een paar keer Emma gevoed en verschoond terwijl wij erbij waren. Ze hebben zelf ook een dochter van 7 en zouden er gaan nog een kind bij willen hebben. Maar wegens de gezondheid van haar kan en mag ze niet meer een zwangerschap hebben. Ze is 2 jaar geleden zwanger geweest, maar dat heeft het kind niet overleefd en zij ook bijna niet. Dus nu vind ze het geweldig om op anderemans baby's te passen. Vanochtend fysio gehad en gaat helemaal goed. Mag weer voorzichtig gaan fietsen, hoef pas over 2 weken terug te komen. En als alles dan nog goed is mag ik weer gaan paardrijden.
morgen dames. lekker slap geouwehoer .............heerlijk heb efe filmpjes zitten kijken en heb efe lekker gelachen hahaha. iedereen morgen alvast heel veel plezier baal dat ik er niet bij kan zijn maar wel leuke fotos maken he! zo ga nu weer naar dylan eergisteren had hij een goede dag en gisterenmiddag helaas weer veel gehuild! maar heb toch het idee dat het wat beter gaat! efe vandaag weer afwachten en kijken wat de arts zegt! vee liefs jaja
nathalie o dat is wel fijn! dat je die vrouw ook kent. En lief dat jullie haar dan op je meisje laten passen gaat helemaal goed komen dus! Je was lelijk gevallen met paardrijden had ik volgens mij ergens gelezen. Gelukkig gaat het nu weer beter en mag je binnenkort weer paardrijden. Deschik zal er wel goed inzitten? Moor ff over mn vorige bericht naar jou ik dacht het niet maar bedoelde dat hij dat dacht het staat er een beetje vreemd.. Zo komt hier de schade exper die de schade komt opnemen voor het laminaat eindelijk! We hadden op eerste kerstdag lekkage gehad met de cv heel de gang stond onder water en het kwam door een fout van de aanleg van de leidingen. alles verziekt in onze slaapkamer en keuken staat alles bol.
morning meiden!! hihi, sylvia je laat me blozen. Ik had met trouwen een bak make up op hoor en... 12 jaar geleden was Hans iets minder lelijk dan nu (iets) en ik heb toch wel een rare smaak wat mannen betreft. Ik kan helemaal warm worden van Mick Hucknall bijvoorbeeld (hoewel dat meer zijn stem is denk ik) Wow Nathalie wat een tijd voor de fysio zeg! En een bijzondere oppas constructie voor een dagje oppas wendelaa, is een verklaring omtrent gedrag, niet omtrent GOED gedrag hihihi nou, ik kan weer een kussensloopje van de bank gaan wassen Lauren is momenteel weer aan het spugen met de flessen. ik snap er niks van, zo af en toe mikt ze alles wat ze tot dan toe gedronken heeft er uit, laat zich een beetje opdrogen en drinkt de rest van de fles op. Vervelend is het wel!
ik heb niet alles teruggelezen, ging volgens mij meer over Hans T en new kids. Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Sylvia, wat balen van je laminaat, hopelijk krijg je een goed bedrag uitgekeerd. Gusam, succes met de echo!! Hoop voor je dat alles goed is. Hier, ik moet vanmiddag naar de arbo-arts. zie er wel een beetje tegenop, moet altijd maar afwachten of ze je serieus nemen. Daarnaast komt me schoonmoeder oppassen en voel me er niet prettig bij. van de week maakte ze een opmerking omdat Britt iedere keer huilt als ze mijn schoonvader ziet zegt ze lachend: Als ze vrijdag huilt, dan kan je er niet achter komen. Als ik zeg dat ze niet heeft gehuild, kan ze me niet verraden.... Raar toch?
Die Mick zegt me helemaal niets! Maar vervelend dat ze soms dan zo spuugt. Hier gebeurd t ook weleens af en toe. Dan ineens een dagje dat 2 flessen er volledig uitkomen en dan meestal als ie de fles nog in zijn mond heeft. Dan weer een hele week niet.... Lijkt ze er zelf last van te hebben of niet?
@Curly, ze zal er vast niets mee bedoelen...maar idd een erg wazige opmerking van je schoonmoeder! En succes bij de Arbo
Goedemorgen dames, Snel een berichtje vanaf mn werk. Jaja, tegenwoordig internet op alle scholen. Ze zijn nu zo lief aan het werk Moor, waar heb je een verklaring omtrent gedrag voor nodig? Of heb ik dat gemist? Ik heb er laatst ook 1 moeten halen omdat ik in het onderwijs werk. Gusam, succes met de echo!! Curly, vage opmerking. Maar zal waarschijnlijk niet rot bedoeld zijn...succes bij de ARBO! Ik werd totaal niet serieus genomen helaas. Maar bij mn moeder was het juist weer heel anders. Nou moet weer gaan...rekenen! Doei!!
@ sylvia; ik ben wel geschrokken ja. Weet nu wat het is om met een baby onthand te zijn. Dus zal wel wat voorzichtiger zijn met paardrijden. Gelukkig heb ik 2 paarden. Eentje die heel braaf en ouder is en eentje die jong en onbeholpen is (degene waar ik vanaf gevallen ben) en ik weet dus wel welke ik de eerste komende tijd ga pakken om te berijden. @ Moor; heerlijk zo vroeg. Ze wil me op vrijdag ook perse zo vroeg behandelen omdat ik dan al een dag gewerkt heb en ze zo kan zien en voelen hoe dat dat gegaan is. Wel soms pijnlijk om met een gekraakte rug achter de computer te zitten, maar vandaag gaat het goed.
Goeiemorgenn! Gusam: Ga zo je topic even lezen! Over mn lijk: Heb t afgekeken. Maar heb me kapot geergerd aan die Yvon jaspers.. Vond dat ze heel irrietant reageerde op sommige dingen. Maar wel een mooi programma voor de rest. Begon meteen te huilen toen die moeder van die jongen met botkanker, Leonie heette. Brr, dan schieten er bij mij de raarste dingen door t hoofd. Maia, klinkt goed, lekker in bad. Jaja, Fijn dat je erom kan lachen! Succes vandaag, super dat je t idee hebt dat t wat beter gaat! Sylvia: ooeeii, dat is balen! Curly: mm.. Kan me voorstellen dat je t vreemd vind... Succes bij de arbo!
Ben deze week verdorie maar 300 gram afgevallen terwijl k heel goed mn best doe. Daar baal ik behoorlijk van! Deze week maar extra mn best doen. Shaula, welke maat rokje had je bij de hema gekocht? Ik maat 62 maar die zwabbert haar om de kont! Kan ze echt nog niet aan!!
@Leonie, o jij bent dus net zo erg als ik hihi.... Had ik bij t boek van Kluun, toen ik hoorde dat zijn dochter in t echt Eva heet haha
Joenka, als ik je adres op zoek bij routeplanner. kan ik niet helemaal op je huisnummer zoeken. Maar krijg dan je straat met: 127-219 als huisnummer. Is dat een appart stuk dat het zo staat beschreven of zoek ik verkeerd?
Wen: Haha, ja dat snap ik. Heb je de film al gezien? Schijnt dat dan het afscheid met Eva helemaal heftig is om te zien..
Nee en om dat stuk durf ik t dus ook niet! ik wacht tot ik m thuis kan kijken, als Rudi weg is en de gordijnen dicht. Ik bleef al janken toen ik t boek las
Moor haha! ja 12 jaar geleden zag die er vast wel beter uit! Enne heb Mick ff geglooged hihi! zal het z'n stem zijn? Curly volgens mij hebben we niks belangrijks gemist! succes zometeen bij de arbo! toen ik nog werkte en niet kon werken was de arbo bij mij heel flexibel. Apparte opmerking hoor maar ze zal het mischien niet zo bedoeld hebben. En meestal ben je zo weer klaar bij de arbo dus ben je snel weer thuis! Nathalie Wel leuk 2 paarden! wat voor heb je? Lijk me heerlijk om af en toen een lange rit te maken! Ik had er ook 2 maar heb ze helaas toen weg moeten doen. Mn schoonzus heeft nog wel haar paardjes dus mocht ik ooit de tijd en behoefte hebben dan zou het wel kunnen. Leo ik heb ook over mijn lijk gekeken. Maar wat slecht doet die yvonne het he! heb me ook dood zitten ergeren!jammer vond dat Patrick het veel beter deed! En wbt afvallen het is toch beter als aankomen toch! en mischien volgende week weer beter! Wendela ik heb het gelezen en gekeken.. Ik kreeg al een brok in me keel omdat ze in het boek/film Luna heet. Echt raar is dat en die film heb ik gezien in de bios zit je daar te huilen maar gelukkig was ik niet de enigste! iedereen hoorde je snotteren zelfs mannen!(van de paar die er zaten) Hier is die man geweest en we krijgen ws 950 euro terug voor alles.. Beter iets dan niet maarja alleen de woonkamer heeft ons al 2200 euro gekost (we hebben een openkeuken en het laminaat loopt helemaal door ook naar de gang) en dan de slaapkamer nog.. Maar dit is de dagwaarde dus meer kunnen ze er niet van maken.