@ sylvia; heb 2 fjorden. Moeder en dochter. Moeder is nu 17 jaar oud en dochter word van de zomer 4 jaar. Jongste is pas in december ingereden. Het zijn allround paarden, dus kan heerlijke lange ritten maken (als ik de tijd heb, dat mis ik momenteel een beetje).
O heb jij Fjorden!!! Die vind ik zoooooo onwijs leuk! Ooit in Oostenrijk een rit gemaakt op een Fjord, door de bergen heen. Zaligggg.... Deze mama hoopt dan ook dat dochterlief wil gaan paardrijden, wat een straf zeg, rondhangen op een manege hihi
LEo, ik heb maat 86 gekocht voor Aïsha. Bij haar was deze zelfs nog te groot dus heb de elastiekjes goed aangetrokken Sylvia, gelukkig krijg je toch nog wat terug. Helaas niet de nieuwwaarde
pppfff...zit hier weet te koken na een reactie op dat topic over de keuze om katten weg te doen... echt waar, wist dat ik niks had moeten schrijven....sommige mensen zijn zooooo %%$$##@@
irrietant he wen. Die reacties die jij ook krijg.. Sommige mensen denken dat je zoiets zomaar doet, zonder er verdriet om te hebben.. Ze hebben zelf nog nooit in zo'n situatie gezeten, en dan is het natuurlijk ook wel heel makkelijk om er over te oordelen. Sylvia: Haha ja dat is waar. Maar ik had stiekem toch gehoopt dat ik wat meer was afgevallen. Nouja, 95 euro kun je ook wat leuks voor halen toch! Fjorden: Wat is een fjorden? Een paard? ( ojaa, ik zie t al! ) Shaula: Okee! Ik had de knoopjes ook op t strakste gedaan, maar dan nog zwabbert hij. NOuja, dan moet ze dr maar in groeien. Maar ik vind t verschil van maat wel onwijssss groot.
goeimorgen!! (bijna middag) jaja: gelukkig heb je het idee dat het toch al iets beter gaat met dylan! Ik hoop het!!!! Eindelijk rust voor jullie en dylan. Sterkte. Ik denk aan jullie!! shaula: hahaha lekker hoor dat je tegenwoordig kan internetten op school. Wat een luxe! curly: succes bij de arbo! Hopelijk nemen ze je serieus! En wat een rare opmerking van je schoonmoeder. Kan me wel voorstellen dat je neit met een lekker gevoel weg gaat hoor. Dt soort dingen kan ze beter niet zeggen, zelfs niet als grapje... gusam: heel veel plezier bij de echo!!!! sylvia: balen dat je maar zo weinig terug krijgt! Idd beetr iets dan niets, maar is echt balen omdat je er zelf niks aan kan doen... Hier net Tessa weer een fruithapje gegeven. Ze heeft vorige week banaan gekregen en daar kon ze niet tegen. Dat waren die nachten dat ze wakker was en dat ik niet wist waarom en wat er aan de hand was...komt door de banaan. Vandaag weer peer gegeven. Zij helemaal blij! Zat die halve slabber op te eten tussen door en ze ging er weer helemaal scheel van kijken hihihihi. Heb mijn huishouden voor vandaag lekker gedaan! Hoef alleen nog te stofzuigen maar de meiden liggen allbei op bed dus daar wacht ik nog even mee! Ik heb nu zelfs even niks te doen....dat is echt heel lang geleden..wordt er een beetje bang van hahha meeting: meiden die morgen meeten. Heel veel plezier en foto's maken he!!!
Leonie, 300 is toch ook goed. Je hebt ook minder om af te vallen he?? Ik ben na 2 wkn stabiel nu weer wat kwijt. Zit in totaal op 11 kilo nu. Wel goed te lezen dat het beter gaat tussen jou en maus. schoonmoeder, vriendje is in de buurt aan het werk dus komt thuis eten (als me schoonmoeder er is en ik weg ben). Ik ga wel proberen te zeggen tegen haar dat ze die opmerkingen niet moet maken... Pfff nu weet ik weer waarom ze geen vaste dag in de week oppassen!!
Hallo Danjo! Curly: Scu6 bij Arbo Gusam: Oeh, leuk echo tijd!!! Suc6 Hier ook geergerd aan Yvonne Jaspers, maar ff de ignore knop aangezet! Pff, die jongen van 15 is wel heftig! Heb bij het boek " komt een vrouw bij de dokter" gebruld! Bij de film me geprobeerd in te houden, helaas lukte dit ook niet! Ook het boek van " weg naar Lila" erg emo!!! Sannie: Dus tessa nu aan de peer! Hoop dat ze daar geen last van krijgt! Wen: Maak je niet druk! Zonde van je energie, bewaar die maar voor morgen! Silvia: Dat is wel balen zeg! Zit het er al lang in dan? Maia: Jij dus helemaal ontspannen na zo'n relaxed avondje! AARRGGGHHHH, heb zin in morgen!!!! LEUKLEUKLEUKLEUK
Leo, HEMA valt altijd erg groot inderdaad. Voor Aïsha is nu eigenlijk 80/86 goed. En ze is toch al 2. Maar goed, het blijft leuke kleding! Sannie, lekker toch even niks doen! Heb ook over mijn lijk gekeken. Arme jongen zeg....pffff. heftig. Heb ook al op de site gekeken wie er al overleden zijn. Dat maakt het nog wel moeilijker hoor... Wendelaa, jaaaa dat topic...heb wel meegelezen maar wijselijk niet gereageerd. Ik krijg soms ook hele domme reacties op mijn reacties hoor...jammer dan. Zegt soms meer over hen dan over mij denk ik dan maar
joenka, hier ook lekker in het leven gekregen vandaag! had ook nog n bon voor 10 euro korting uit 1 van de baby-dozen, en bij etosis nu n actie: 3 pakken voor 25 euro. min 10 euro, had ook nog n etoskado bon van 5 euro, dus voor 10 euro drie pakken pampers!!! hahah erg gelachen om al die onzin over hans en de new kids! moor, slettebak! ben erg benieuwd of hans t zich nog herinnert! zo niet, heb je niet veel indruk gemaakt... hahaha gusam, heb je de echo al gehad? hmmmm verder was er niet veel schokkends toch? jaja, hoe is t met dylan, knuffel voor jullie! ik krijg zo een schoolvriendinnetje op bezoek, en moet nog ff post opruimen en stofzuigen. druk! hihi teun zei gisteren: ga je nu eindelijk je sektevriendinnen ontmoeten? hij vind dat ik IETS teveel achter de pc zit... nou, dat is al n heeeel stuk minder geworden sinds ik weer aan t werk ben. heb veel te weinig tijd nu... heb zin in morgen! joenka, heb je je mentaal al voorbereid op de invasie van mama`s en baby`s?
@DAnjo, hoiiiiii ook ant werk? @Wendelaa, jammer dat het topic gesloten is (over die katten), had net de popcorn erbij gepakt...
hé, jij ook al!! Ik wou dr net voor gaan zitten! Ben benieuwd of lavendelay hier nog mee gaat praten. Toch vind ik t vreemd als mensen onder n andere naam gaan posten, t komt hoe dan ook wel een keer boven water..