Even snel vanuit de hotelkamer, het is heerlijk hier lekker hele dag bij thermaalbaden geweest. Net lekker uiteten geweest en straks lekker café in Wilde even alle kindjes die ziek zijn beterschap wensen, hoop dat ze snel weer beter zijn! Ellen hoe was de doop vandaag? Lieve foto blij ei!! Danjo groot gelijk dat je ze op jullie kamer laat slapen! Baby fijn dat jullie het leuk gehad hebben gisteren! En de diva zich goed gedragen heeft
goedenavond! Vanmiddag spontaan bij m'n ouders langs gegaan. Was wel gezellig. We zagen nu ook goed dat Fleur mijn ouders toch wel het beste kent. Ze is helemaal niet moeilijk om bij iemand op schoot te zitten maar dan zit ze toch altijd gewoon een beetje rustig en te kijken en nu bij mijn moeder vooral zit ze gezellig te geinen. Wel leuk om te zien. @test: nee, kon niet opslaan dus ik hoop het maar want ik ga niet blij met hun zijn als het niet kon. Het ligt niet aan mijn verbinding! @wendelaa: wat een arts zeg bij de hap @Danjo: agossie, arme Naomi. Konden dus ook weinig doen wat stom! @Wapa: fijn dat het met Larissa super gaat, en beterschap voor Milan! @kitty: balen zeg! Hopelijk accepteert hij snel de fles of anders idd via cupfeeding oid. Soms wil een andere speen ook wel helpen. Ik weet dat bijvoorbeeld Difrax-s kleine en brede spenen heeft en de brede speen schijnt meer te lijken op de borst. @Josien: leuk een lepel aanvaring en wat een grote jongen wordt Sam al zeg! Jeetje! @Ellen: gefeliciteerd met de doop!!! @Blij ei: wat een ontzettend leuke foto zeg!!! @Rose: dat klinkt heerlijk die thermaalbaden hihi!
Hé Sannie, wat grappig. Zag dat je gereageerd had op een van mijn andere filmpjes op YouTube. Ik dacht dat het uploaden daarvan mislukt was . Geinig .
hier een heel vermoeide tessa net op bed gelegd. Hahaha die ging weer helemaal uit haar dakpan in bad! Volgende keer gaan we haar filmen maar dan doen we wel haar badpakje aan...kunnen we t op internet zetten..wat een maf kind hebben we soms zeg hahaha ik lag helemaal in een deuk!!! josien: ja zag de link onder 1 van je berichtjes dat je aant zingen was voor sam en ik ben weer nieuwsgierig dus ben gaan kijken wat je nog meer had gepost hehehe. Maar hij doet t dus blij ei: aaah schattige foto! Idd nog wat witjes maar hij ziet er echt vrolijk uit!!! maia: ik hoop ook dat t gelukt is met mailen! Balen als je nog 2,5 uur opnieuw moet gaan zitten Ik ga nog een kwartierje onder de warmtelamp en dan naar bedje toe. Morgenochtend babymassage en daarna werken...voor mij begint t normale leven weer...bah bah bah..... welterusten allemaal!!
Rose: Ohhh, lekker hoor! Geniet er maar lekker van! Sannie: werkse morgen!!!! Hier ook bijna weer aan de bak! Nog een weekje!!!!
nou iedereen ligt hier in diepe rust alleen mama niet, ben al tig x na de wc geweest overgeven en diaree bah. Mannetje werd net wakker shit mn foon is niet gegaan ik zo nee hoeft ook niet ik ben wakker. Zegt ie de afspraak was dat je rust zou pakken jaaaaaa maar daar denkt mn buikje anders over. rose heerlijk genieten meid. werk, iedereen weer bijna aan het werk of niet
Danjo: agh, Naomi je misschien aangestoken? Hoop dat je een beetje hebt geslapen nog! Hoe is de nacht met Naomi gegaan?
Blij ei - wat een knapperd!! FF gauw een reactie hier - hier is ons moppie verkouden en heeft ons allebei ook aangestoken. Gelukkig red ze 600 ml drinken nog wel maar ze zit lekker vol en hoest en niest er op los! Gisteren had ik haar even getemperatuurd en had ze verhoging, we houden haar maar even goed in de gaten maar ze is nog wel vrolijk dus maak me nog niet erg druk Kitty, speen in de melk hangen wil ook nog wel eens helpen, zit de smaak er al aan. Sannie, lief van je vent Wapa, fijn dat Larissa goed opknapt!
@Odess, ook jij beterschap daar. Wat een ziekenboeg is t overal zeg, bah! @Rose, dan klinkt jou berichtje veel leuker Nog lekker genoten ? @Doop, weet nu niet meer precies wie...maar gefeliciteerd! En idd, fotoooooos Nou hier weer een nieuwe dag....en benieuwd hoe die zal gaan. Gisteravond spuugde Tim de fles er weer uit en ook nog de nodige spuitluiers. Nu ligt ie na een fles in de box en heb nog geen gepruttel gehoord in zijn luier....dus duimen dat het nu de goede kant op gaat!
Danjo, beterschap meid. Je treft het ook niet he!! Lekker dagje in bed blijven met je meisje. Hier, Britt sliep gister al voor de laastste fles, dus hebben haar laten slapen. Ze had dus maar 4x 150 cc en de laatste om 20.00 en vanmorgen pas om 08.20!!! Nu klaarmaken om naar ZH te gaan voor echo van Britt d'r heupen. hapje geven, ik heb gehoord dat het beter is om eerst groente te geven omdat fruit zoeter smaakt en ze het anders later niet meer willen. hoe stan jullie hier tegenover?
@Curly, zo ze heeft dus wel heel lang geslapen haha Succes in het z.h! Wat hapjes betreft, bij Eva ben ik gewoon met fruit begonnen. Dat is toch makkelijk tussendoor geven vind ik....Bij Eva ging dit toen wel goed. Tot een jaar at ze alle groente gewoon op. Nu niet meer haha
@Danjo & Noami heel veel beterschap @Tim...hoop dat je vanaf vandaag alles binnenhoudt mannetje! @Odess... en gezin ook beterschap, Boaz heeft ons ook aangestoken. Niezen, hoesten, slijm in keel enzovoort. @Curly...succes in het ZH @Sannie, spannend weer aan t werk, succes en veel plezier @Kitty, heb je al de nwe tips uitgeprobeerd? @Maia, leuk om te zien dat ze al echt gaat herkennen. En een hele eer voor opa en oma lijkt me. @Sloppy, hoe gaat t bij jullie? @Ellen, hoe was de doop? @Rose, heerlijk klinkt dat, was t leuk in t cafe?
wendelaa:beterschap! hoop dat het vandaag beter gaat! curly:dat heb ik ind ook gehoord maar ik begin ook gewoon met fruit denk ik. heb efe rondgesnuffeld en volgens mij zit dylan gewoon in zon sprongetje er is geen land mee te bezeilen slecht slapen huilerig en alleen bij mama willen zijn en dan is het ergste nog dat dit sprongetje wel 3 weken kan duren grrrr maar ja daarna schijnt de zon weer te gaan schijnen dus ben benieuwd!
@Jaja, ppff...3 weken zeg. Dat duurt dan wel lang. Misschien dat ie idd meer wil, als zijn lich. aan kan. Sommige kindjes kunnen daar erg gefrustreerd van worden. @Joenka, bij jullie vliegen dus ook de snottebellen om je oren. Bah..... hier lijkt t nu iets beter te gaan. was even bang dat het weer helemaal mis zou gaan, want gister om 23.00 spuugde hij zijn fles weer uit en had 2 spuitluiers achter elkaar. Vooralsnog zit de fles er van vanmorgen nog in.....en hoorde t ook niet gelijk borrelen in zijn luiertje. Ook kwam die koortsvrij uit zijn bedje.
Dyoni had gister een echte slaapdag! Is denk ik max 3 uurtjes wakker geweest waarvan de voedingen nog af gaan hihih..we hielden ons hart vast voor vannacht maar ook vannacht heeft ze geslapen! @wapa; super dat t met Larissa zo goed gaat, he bah nu Milan weer ziekkies ppf houdt ook niet op! @sannie; hoop dat t goed gaat met je nekkie!Veel plezier met babymassage! @josien; hihi heel herkenbaar je eetverhaal..hier ook ik wil nog even wachten maar weet niet hoe lang t nog lukt, we zullen wel zien enne met t koppie tegen de box doet dyoni ook is denk ik nie veel aan te doen.. @blijei; wat een schatje is Boaz toch he?! @rose; zeg wil je ons jaloers maken met je thermaalbaden hihihihih heeeerlijk! @maia; leuk he als die kleintjes je ouders zo gaan herkennen!Dyoni zit ook altijd heerlijk met mn moeder te geinen! @Danjo; he bah ben jij nu ziek!Beterschap!! @Odess; beterschap met je meisje! @wendelaa; hopelijk blijft alles erin vandaag!! @curly; succes in t zkh!! @jaja; succes met t sprongetje!!