Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zo mn spulletjes voor morgen staan klaar :D heb dr echt zin in
    Ellen komt me halen dus wij kunnen al gezellig beppen :D:D:D
    En Naomi en Tess kunnen ook alvast meeten in de auto leuk de meisjes zijn ook nog eens van dezelfde dag

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zo de bonnen van lekker in het leven zijn weer binnen 2 gratis pampers en wat trutlapjes :D nou wat willen we nog meer

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ben weer tegen mn zelf aan de klets hahahaha

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha noemen jullie me maar bij mn nickname, maar t is wel gewoon: Leonie!
    Geen Leoniieeeeee.:D

Danjo: Wat gezelliggg samen rijden! :D
    Wat zijn trutlapjes???
    En balen dat je nog zo pijn hebt..

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb lekker in t leven zelfs 2 keer gekregen! :O

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat zijn wel even 4 pampers en 2 kauwgompjes gratis! TJSAKKAAAAA!
    Ik zal morgen de pamperbonnen meenemen, kijken of ik er iemand gelukkig mee kan maken!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nu praat ik tegen mezelf... Haha! Altijd gezellig..

mamavantess is ook erggg actief zeg! Wel 1 berichtje geplaatst!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    trutlapjes = maandverband hahahaha

leonie heb ze meteen in de luiertas gedaan hahahahaha

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leonie hou die bonnen thuis word vechten haha

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wat eten we vandaag

hier maar weer eens broodje hamburger hahah lang geleden al een paar vrijdagen van ons geloof afgestapt kan niet he. zo ff na de winkel en dan mn meisje ophalen

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb me niet eens verdiept in alle namen zi eik morgen wel
    weet dr wel een paar dat scheelt

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    trlalalalalalla trililililil troeloeloeloeloe , saaaaaaaai hier. Hmz ben me tijd aan het doorkomen

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ladies,

heb niet alles teruggelezen sorry, moet zo weer de deur uit.... Arbo viel er mee, hele aardige vrouw. Moet over 2 weken weer terug.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly fijn dat het mee viel meid. veel plezier waar je ook heen gaat :D

Nou ik ga ook maar haha ff na de winkel en dan mn meisje halen toedels

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Joehoe ben weer thuis. Had een stagiare die bijna alle lesjes deed...dus tsja... ;)

Pffff wat heb ik ook weer allemaal gelezen...

Oh ja,

Luna, goed dat je toch nog antwoord hebt gekregen.

Hema, DutchRose valt inderdaad klein. Terwijl de andere lijn vaak weer groot uitvalt. En Ellen, sommige truitjes zijn wel kort ja...

Danjo, ook lekker gewerkt :)

Oh ja op de meeting volgende week mogen jullie me ook gewoon bij mn nickname noemen hoor ;)

En hier nog een gelegenheidsroker. In principe rook ik niet maar af en toe doe ik weleens mee. Eigenlijk alleen als ik bij Sannie ben hahaha. Vriendlief rookt wel (uiteraard altijd buiten) maar dan voel ik geen behoefte om mee te doen...

Blij-ei...vage wooncommune, gezellig hoor! 's Avonds allemaal aan de yoga en ons indenken dat we als vogeltjes zo licht door de lucht vliegen. Met wierrook erbij en vage zwabberende kleding....sorry, dat zie ik altijd voor me bij wooncommunes hihi. Mn tante woonde er in zo eentje

Sannie heeft weer eens wat gewonnen hoor ;)

Vind het toch wel erg jammer dat ik de andere helft van de groep nou niet zie hoor. Moeten later toch nog maar eens wat organiseren met alle meiden hoor. Mag over een paar maandjes wel bij mij in de achtertuin...blijven jullie gelijk slapen in een tent ofzo hahaha ;);)

Pffff...mijn berichtje wordt een beetje waarig geloof ik ;)

Oh ja, kattentopic...vind het wel jammer dat het gesloten is. Bitchfight ;) En Wendelaa....ik snap je hoor...ik vind sommige reacties ook echt TE erg. En soms kan ik me ook inhouden en soms ook niet. Ik vond een aantal van die meiden nu echt zooooooooooooooooooooooo kinderachtig bezig. En daarna gingen ze ook nog even verder in het topic over de schuldsanering...zucht....

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh ja Curly, gelukkig had je een fijne arts!! Beter hoor!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    shaula zie je het voor je bij jou in de tuin 15 man + kids in een tent hihihihi

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gusam hoe was de echo?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Goed lees ik nu terug ohhh brilletje nodig haha, fijn meid

20. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    shaula: gezellig bij jou in de tuin! hahaha Ik blijf wel slapen in een tent hoor...hoef ik niet heel dat stuk naar huis te fietsen ;)

rollen: ze heeft t gedaan van buik naar rug, maar heeft ze nu geen zin meer in haha. Had haar net ff op haar buik gelegd, maar toen werd ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos. Dus toen even in de wipstoel, maar toen werd ze nog bozer. Echt een woedeaanval! Wow, wat kan zo'n klein mensje boos schreeuwen zeg hahahaha. Nu ligt ze op bed beetje te brabbelen, ga haar zo weer eruit halen.

nickname: tja, weet eigenlijk ook bij niemand hun naam. Zal wel raar zijn om jullie te zien. Ik heb van iedereen een beeld in mijn hoofd. Vind t al leuk om foto's te zien, want dan klopt mijn beeld ook al nooit hahha.
    En zo'n wooncommune lijkt me erg gezellig!!! Gaan we naast elkaar op de bank zitten met onze laptops en lekker chatten :p hahahaha.

curly: fijn dat de arbo meeviel! Geeft je toch weer een goed gevoel

danjo: lekker gewerkt. Balen dat je nog steeds pijn hebt!

Ik krijg ook steeds meer pijn weer. Begint weer in mijn stuitje en trekt door naar mijn benen. Precies hetzelfde als in mijn zwangerschap. Heb wat dat betreft natuurlijk best een lichamelijk zware baan met veel tillen en bukken enzo. Dus ben nu heel bewust bezig op mijn werk en met tessa. Ik kan echt niet op de grond zitten eigenlijk (uiteraard doet deze eigenwijs het wel...) kom ik echt bijna neit overeind. Als dit blijft meot ik toch maar eens langs de fysio...

zo, was t niet van plan, maar ik toch weer een heel verhaal geworden haha.

Wij eten vandaag aardappels, groente en vlees. Zouden we eigenloijk gister eten en vandaag patatjes, maar had gister echt geen zin om te koken, dus heb t omgedraaid!
    Ga zo, maar eens beginnen, heb echt heeel erge honger!

Deel Deze Pagina