Eten: Macaroni á la Michel Heeeeeeeeeeerlijk... Rollen: Doet Senna nu sinds gisteren beide kanten op. Van buik naar rug deed ze al. Gisteren ook van rug naar buik. Ze pakte haar voetjes vast en liet zich gewoon opzij vallen...hihi. Kijken of ze het vandaag weer doet!
luna, wat goed dat je met die jongen hebt gepraat zeg!! danjo, thnx heb niks bijzonders gedaan hoor, boodschappen.... gusam, mooie echofoto hoor!!
@ roken; heb ook nooit gerookt. Mijn moeder heeft mij en mijn broer door een middeltje allebei vanaf kunnen houden. Mijn broer en ik kregen namelijk op 14 jarige leeftijd er erg veel belangstelling voor; het leek ons namelijk wel cool en mijn moeder rookte ook. Zij schaamde zich dat ze er niet mee kon stoppen omdat ze gewoon verslaafd eraan was geworden en ze wilde dat dit ons niet ging overkomen. Dus op het moment dat wij die intresse kregen, riep ze ons bij zich en moesten we in haar bijzijn een hele sigaret in 1 keer op roken. Zowel mijn broer en ik zijn daar zo ziek van geweest, dat wij dus ook nooit meer voor ons plezier een sigaret hebben aan geraakt. Ik ben nog altijd blij dat ze dat gedaan heeft. En denk dat ik dit ook later bij Emma ga toepassen. Emma zat te glunderen en te gillen van het lachen toen ik haar ging ophalen bij het werk van Mees. Ze heeft het erg naar haar zin gehad en heeft erg veel aandacht gehad. Nu wachten tot Mees gaat thuis komen, dat wist hij niet van te voren. Ik eet dus aardappelen, worteltjes en snitzel. Ga ik nu klaar maken en kan eventueel in de magnetron opgewarmd worden als hij laat thuis is.
Even ego hoor....net de uitslag van de meting van Tim zijn hoofdje gehad. En t viel mij en de fysio echt enorm tegen! De afplatting aan de achterkant is t probleem niet, dat 88% en dat is super goed! die is enorm verbeterd. Maar de scheefheid is 109, nog iets %. En dat moet zeker onder de 104 zijn...tussen de 108-110 is best wel heftig en normaal gesproken beter om een helm te nemen... ppff...mijn arme kleine man! Steeds als ik nu naar zijn bolletje kijk moet ik janken! Woensdag naar de k.a en dan horen we meer
Zo daar was ik weer! Ga nu naar Prenatal toe want vanmorgen brak mn wiel van mn kinderwagen af!Gelukkig hebben ze een leenmodel liggen en bestellen ze een nieuwe Paps hier is ziekkies dus ik heb er 2 om te verzorgen hahahaa @Luna;hahaha Dyoni moet zelf ook werken later voor dr centjes hoor! @Blijei;hoe is het met de wakkere man? @Moor;hahaha ja erg he?!oooee wat een BNervaring!!! @Leonie;mn schoonmoeder en mn vader hihih!Mn schoonmoeder gaat goed en mn vader wordt maandag aan zn hernia geopereerd! @Nathalie;hahah die papa heeft het leuk verzonnen! @voeding;hier ben ik blij als ik er op een dag tussen 400 en 600 cc in krijg . @jaja;hopelijk blijft het de goede kant op gaan! @slyvia;zo dat duurde lang voor de expert kwam en dan valt t nog zo tegen! @curly;das wel een beetje vreemde opmerking @Gusam;jeeej meis wat fijn zon goeie echo!!! @wapa;dyoni rolt ook nog niet hoor! @wendelaa;dikke knuf voor jou!
Hoi Bne ik ook weer ff, ik kan jullie niet bijhouden haha. Of laat ik het zo zeggen, teveel gepland op mijn vrije dagen Hopelijk gaat alles goed met ieereen. @ Baby, oeps, nieuwe wagen? Mooi lullig, fijn dat je er een kunt lenen. @ Wendelaa, hhmmzzz 108 is wel aardig ja en de oortjes dan? Staan die ook scheef? Tijn had laatst 107 en vanaf 107 helmpje, maandag moeten we ff opnieuw meten want we moeten een recente meting meenemen en moeten donderdag naar het helmpje spreekuur. Sterkte ermee, ik vond het eerst ook kut maar hou er nu gewoon rekening mee en ik denk dan maar in het belang van tijn. Stel als hij er straks mee gepest word dan heb je misschien zoiets van had ik toen maar een half jaartje......... @ Meeting, veel plsier dames, ik ga wel werken haha
wendelaa, balen meid! knuffel! danjo, jammer dat je nog steeds last hebt van t bekken, gaat natuurlijk niet zo 123 over... hopelijk helpt het dat je je werk rustig opbouwt. curly, fijn dat t meeviel! baby, heb je weekend, of moet je dit weekend wel werken? beterschap met je mannetje, hij zal wel weer heeeeel zielig zijn.(zoals de meeste mannen als ze ziek zijn toch?) tess heeft dr boontjes weer achter de kiezen en ligt in bed te kraaien, hopelijk gaat ze nog ff slapen. wij eten kipkerrie van knorr. dit ligt volgens mij niet meer in de winkel, heb t bij de xenos gehaald. daar hebben ze nog wel eens wat aparts. moet veel groente door, 250 gram roerbakgroente, een blikje ananas, een appel en ui. lijkt me erg lekker! leo, ik wil je bonnen wel! hahaha gaan we morgen een bitchfight houden ala topic over katten, maar dan voor de bonnen van leo!
@ Wendela; Dat is flink balen. Ben ook benieuwd wat de ka gaat zeggen en wat ze eraan gaan doen. wij hebben vandaag ook allemaal weer kortingsbonnen binnen gekregen voor pampers, voeding en andere dingen. Heerlijk, kunnen we weer van de week goedkoop inslaan. Zo houden we het geld op zak voor kleertjes.
Hee meiden, Weer drukke dag gehad niet echt puf om op alles te reageren haha. Gusam wow fijn dat alles goed is. Wat was er met nickname lavendelay ofzo? ja ben wel nieuwsgierig haha Meeting yeaah super zin in! Eten: erwtensoep en pannenkoeken.
baby mooi balen maar gelukkig krijg je een leenwagen en gezellie je mannetje ziek. Rose lekker gewerkt? Ellen haha dat word morgen vechten met zn alle heb je geen bonnen van lekker in het leven gekregen? Curly oke dacht je gaat wat leuks doen of zo
snap dat je het vervelend vind.. heb je de wjo van deze maand gehad? stond op 1 van de eerste pagina's al bij ingezonden brieven een tip TEGEN een helmpje,
@KK, ja las ik idd .....over een kussensloop met kippengraan. @Rins, jullie dus w.s ook een helmpje. En wat je zegt, dat denk ik ook hoor....als t zo is, dan is t zo. En t is ook voor zijn eigen bestwil. Wat is idd een half jaar op een heel leven. Hou er ook echt al maanden rekening mee, maar als het dan echt zo wordt gezegd, dan is t toch even slikken
Hey meiden, ik zie jullie morgen om half 12! Ik kom van boven Zwolle dus ik weet niet of er nog iemand mee wil rijden die langs de A32/28/50 woont? Ik heb er zin in! Wendelaa, kan me voorstellen dat je daar van schrikt! Kan het nog bijtrekken zonder helmpje?