jeetje dat is minder nieuws Wen. Ik zei het van de week nog tegen Danjo maar ik vind dat het hoofdje van Eva ook weer schever word de laatste weken
Hé! Ik lees even terug hoor, zit net op mijn kont dus weet niet of ik op alles kan reageren. @Rose, wat een lekker ding. Juliën ruikt morgen ook lekker. )) @Leonie, had je het filmpje nog gekeken? @Wendelaa, ik las zo in de snelligheid dat Tim zijn meting tegenviel. Voel je je er niet zo goed bij? Wat vervelend zeg, dikke knuffel. Morgen maar even je hart luchten.
Bedankt allemaal, ben ook blij dat ik hem erop aangesproken heb. Voelt goed, maar wat een looser is het zeg @Baby, succes met de ziekenboeg jij! Nog meer aan je vingers blijven plakken bij de prenetal? @Rins, drukke vrije dag gehad! Bedankt we nemen een bosche bol op je. @Ellen, haha jij doet je rugby pak aan morgen voor die bonnen? @Blijei, kom je morgen Ook????? Ik lees morgen een echte knuffel voor Wen @Danjo, Naomi ook weer lekker schoon. Ik weet ook nog niet alle namen uit mijn hoofd. Noem jou gewoon Danjo.. Danjo, ZIT! Wat leuk dat je er zoveel zin in hebt. Ik ook. Haha @Leonie, gezellig dat je ook rookt! Volgens mij zijn wij de guppies in het gezelschap. @Wapa, denk dat het wel goed komt morgen. @Eten, Hier kipshoarma gehad, dus ik ruik morgen wat minder lekker . @Curly,fijn dat het meeviel bij de arbo. @Shaula, waar woon je? Leuk een meeting bij jou thuis, als het niet te ver is! @Sannie, wat vervelend dat je zon pijn hebt zeg. Dan toch maar weer naar de fysio.. IK BEN ZO BENIEUWD NAAR JULLIE!!! Ik zit nu op pagina 426, dus stop ermee als jullie het goed vinden. GtST is bezig.
O ik vertelde net trouwens tegen mijn moeder dat ik morgen met jullie ga meeten, zegt ze zo: Mam: maar, wie komt daar dan? Ik: andere moeders met kindjes van oktober... mam: hoe heb je die dan gevonden in apeldoorn? Ik: via internet Mam: zaten ze daar dan allemaal bij elkaar? Ik: ja, op de zwangerschapspag... Mam, hoe vind je die vrouwen dan? Ik: wel aardig Mam, nee ik bedoel, HOE VIND JE ZE, waar ze wonen Ik: met de tom tom Mam, ooo. Maar ze snapt het nog niet volgens mij. Moest voorzichtig rijden. Ze vind het maar raar. haha
@Rose, als je t idee hebt dat het weer erger wordt met dr hoofdje. Zou anders gewoon nog eens de fysio bellen. De fysio hier zei dat ze normaal een meting doen rond 5,5 maand...hier iets eerder omdat ik volgende week al naar de k.a moet en die had deze maand anders geen plek meer. Misschien gewoon nog een keer laten meten anders over een week en als daaruir blijkt dat Eva dr hoofdje idd weer schever is geworden, ben je nog op tijd erbij
danny oh morgen ga je na de thee tantes he zou je vaker moeten doen ipv al dat gebep op de pc pfff luna marjolein oefenen jij
leuke foto's zag ik voorbij komen!! Meeting morgen, dames veel plezier, zou willen dat ik erbij kon zijn, maar is best een stuk rijden en auto rijdt helaas niet op water.... dus dan maar alleen volgende week....
veel plezier morgen alvast dames! @wen: he bah, wat een naar nieuws @luna: haha die moeder van je zo ben net thuis van m'n werk. Dit was wel een erg leuke locatie morgen weer naar m'n inwerklocatie.
Curly vanuit hier is na ei nogal een stukkie als naomi wat ouder zou zijn maak me dat niet zo heel veel uit maar nu zolang in de lc etc zie ik niet zo zitten Mischien maar een keer meeten in utrecht als de kindjes wat ouder zijn
Wen, even plat gezegd, maar wat ontzettend kloten zeg!!! Dat is nieuws wat je natuurlijk niet hoopt te horen. Luna: hahah, jij lijkt op je moeder dus! Gezellig he rook morgen lekker 1 met je mee. Curl: Ik dacht dat je ook zou komen! Jammer zeg! Odess: Ik wou al bijna zeggen: IKKE!!! Maar je komt vast niet langs Almelo vanuit Zwolle! Danjo, wat een moppie! iieeee.. Ik begin nu toch wel een beetje kriebels te krijgen hoor! Vind t best wel spannend! Ik denk dat ik morgen t eerste uur een beetje verlegen ben, hahah! BONNEN: Misschien heeft Joenka wel een bingo spel, gooien we er ff een brutaal potje bingo tegen aan. Hoe laat rijden jullie allemaal weg?