Wen ik moet 25 maart weer naar de fysio, ga echt wel weer om een meeting vragen want zit me niet lekker. Wat een schatje Danjo! Lieve foto''s natalieh. Luna haha je moeder. Me moeder zei ook al maar hoe kom je dan aan al die mama's waar vind je die dan.
haha die moeders van jullie leonie ben je zo verlegen ja haha leuk. heb er echt zin aan Rose idd als het je niet lekker zit gewoon bellen
Wil me eigenkleur haar weer terug damm loop ik met een dikke uitgroei Denk toch maar naar kapper vragen of die me haar een beetje in mijn kleur verft. Lekker boeiend maar moest het toch even kwijt.
@Leonie, ben ik van jou ook niet gewend! zo verlegen. @Danjo, dat wist ik toch Marjo! @Rose, ge bent er wel man, verrekte mongol. @Wendelaa, haha, valt wel mee toch?! @Curly, jammer dat je er niet kunt zijn. Zo, ik ga weer even verder kijken naar X factor.
Luna, valt ook wel mee hoor! Ligt er maar net aan hoe de rest is. Danjo: WOHER BIST DUUUUUU.. Josien en ik op de chat, en foetsie is Danjo!
Leuke foto's heb ik voorbij zien komen! Cute Luna, ik woon in Den Hoorn (bij Delft/Den Haag). Is dus niet echt centraal Maar ja, wil wel graag dat we elkaar allemaal een keer zien Wendelaa, dat is kl*te zeg! Kan me voorstellen dat het je even tegenvalt meis! Maar ja, it's for the best zullen we maar zeggen... Hier net met 2 kinderen tegelijk in bad gegaan...in mn eentje...wat een organisatie zeg! Hahaha...maar wel gezellig met mn twee meisjes. Nu liggen ze allbei al vanaf 20 uur uitgeput op bed Effe zoeken of ik de chat nog kan vinden...
Danjo, trouwens goed idee om een keer in Utrecht te meeten! Of ergens anders in het midden van het land...
ja goed idee Danjo! Lijkt me wel leuk jullie allemaal een keer te zien. Eerst morgen maar eens afwachten haha