Hoi meiden!Was gister nog een heel avontuur met mn banden maar t is uiteindelijk gelukt!Heb nu een leenwiel en ben benieuwd wanneer de nieuwe komt! Meiden die gaan meeten!Onwijs veeeeeeel plezier had er graag bij willen zijn!!Gaan jullie wel veel fotos maken he?! @Rins;nee alleen een nieuw wiel! @Ellen;ik moet werken anders had ik ook komen meeten!hihi @Rose;oooh lekkere badfoto! @Luna;nee niet meer bij prenatal wel bij oma bij de h&m hahaha @danjo;oooh lekker wijffie is ze toch! @Nathalie;zo te zien bevalt het nu beter de hapjes! @utrechtmeeting; DOEN!!!!! Zo beppers dan ga ik nu maar werken doeiiiiiiii!!!
lieve dames heel veel plezier vandaag!!!!!!!!!!!!!!! baal dat ik er niet bij ben met dylan maar wel heel veel fotos maken he ben benieuwd! Gisteren hebben we een gesprek gehad met de opperchef (van de kinderartsen) Dinsdag mag dylan waarschijnlijk pas naar huis ze willen nog efe kijken hoe de medicijnen aanslaan en op de uitslag van de biopsie wachten! Ze hebben dylan ook gefilmd op de momenten dat hij zo huilt en de ka denkt dat het een combinatie is van ind last van zn maag en gewoon een hele pittig baby. (wat wij ook denken). Want verders is hij helemaal na gekeken en de ka denkt dat het met 1 jaar een heel stuk over moet zijn zn maagproblemen moet hij overheen groeien en zodra dat hij zelfstandig gaat zitten zal hij meer tevreden zijn want hij wil echt de hele wereld al gaan ontdekken. Dylan is ook zo hyper als hij later geen adhd heeft weet ik het ook niet meer. hij rolt al naar door heel de box heen van buik naar rug en van rug naar buik hij tijgert al door de box en als je hem op zijn buik legt gaat zn kont al omhoog om te gaan kruipen en als hij op zn rug ligt probeerd hij omhoog te komen wat hem al tot de helft lukt enz dus als je beebje wat achterloopt is het iets maar als je beebje teveel wil is het ook iets! dus al bij al een combinatie van maagproblemen met een hele pittige baby. We gaan er gewoon het beste van maken en ben echt blij als hij weer thuis is! sorry voor mijn lange verhaal. iedereen heel veel plezier vandaag veel liefs jaja
@Jaja, opzicht dus hele goeie berichten! Niets ''ernstigs'' aan de hand met jullie kleine man... En als ik t zo lees...ppff...een handebindertje dus. Hoop dat hij snel over zijn klachten heen zal groeien en er rust komt in huis
joehoe! t is zover!!!! heb goed geslapen, beetje vroeg wakker door tess, maar dat mag de pret niet drukken. ik rij om half 11 weg, ga ik langs danjo en dan door naar apeldoorn. jaja, fijn dat er in ieder geval geen ernstige dingen zijn gevonden, maar je weet dus wel dat je voorlopig nog n pittige tijd tegemoet gaat... jullie komen er wel samen! josien, is sam al beter??? ik hoop t! ei, neem je boaz mee of niet? je wilde dat vandaag toch beslissen? hopelijk kun je hem lekker meenemen!
Lieve lieve meiden, je raadt het nooit, maar ik kom niet..... heb volgens mij een keelontsteking te pakken! Kan wel huilen.... had er zo`n zin in.... gaan we aub snel een nieuwe meeting inplannen??? Sorry ik duik weer even mijn bedje in.... maken jullie leuke foto`s.... Veel plezier... xxx
O Wapa, wat klote! Dat soort dingen gebeuren altijd als je t net niet kunt gebruiken! Beterschap meid....
Ja en daar komt bij, ik ben echt nooit ziek dus snap er echt helemaal niets van... Gisteren nergens last van en werd vanochtend wakker.... *zucht*
Veel plezier vandaag dames! @wapa: beterschap. ik ben weer bezig met een taartje, nu bakken en vanavond vullen/bekleden/enz... straks werken fijne dag allemaal!
Jaja sterkte ermee meis! En gelukkig dat het niks ernstigs is. Hoop dat jullie mannetje snel weer thuis is. Wapa beterschap! Maia bakse Wen nee het is pas 8.50, ben je al helemaal klaar dan?
meiden, heel veel plezier! wapa, balen dat je ziek bent zeg! wist dat je er ontzettend veel zin in had! dikke knuf meid!
wapa, wat jammer meid! we maken foto`s hoor! komt helemaal goed! beterschap! wen hier ook stuiter de stuiter, helemaal zenuwachtig... hahaha heb ik altijd als er wat leuks gaat gebeuren!
jaja wat fijn maar goed je bent niet zoveel verder nu hopen dat de nieuwe medicijnen toch iets meer hun werk doen wapa balen meid beterschap baby werkse balen dat je er niet bij kan zijn snik snik Oh heb dr zin aan ben helemaal klaar net ff in de winkel geweest