Alloha, Wat was het rustig op het forum!!! Het was super gezellig! Erg leuk om gezichten erbij te zien! En......alle oktober beebs hebben zich voorbeeldig gedragen! Ei heeft vandaag gezien hoe het niet moet, dus volgende week hebben jullie een perfecte meeting. Ben ook benieuwd naar alle foto's! Dus kom maar op! Voor herhaling vatbaar...
Vond het erg gezellig meiden!! Joenka bedankt voor de gastvrijheid! Luna bedankt voor de lift. Wen bedankt voor de camera, lekker slim om hem daar te laten liggen. Vond het leuk om jullie in het echt te zien. Op naar de volgende meeting. Ga even foto's kijken
Aaaaah zo te lezen was het erg gezellig! En wat een leuke foto's van de beebs!! Komen er ook nog foto's van jullie??
Hoiii. Ik ben ook weer thuisgekomen dankzij Ellen en Danjo! Vond het super gezellig! Aan het begin een beetje onwennig, maar t was geslaagd!!
Josien: Yep, heb ze ! Thanx Shaula: Nieuwsgierig????? Hihi, heb eigenlijk geen idee... Hoop het niet Leo: Jaaa, je bent thuis! Top! Deed de tomtom het weer? Enne....je bent idd wat rustiger in het echt dan op het forum! Maar niet minder gezellig!
hoi hoi, Meeting, wat leuk om jullie allemaal te zien zeg.Ik vond jullie allemaal leuk!!! haha. @Joenka, nogmaals super bedankt voor het uitlenen van je mooie huis! Het was super gezellig. nou ben ik ook weer, een beetje boven jan. Rose, bedankt voor het lenen voor de plastick zak. was beuningen nog niet uit en daar ging ik.... Nu nog niet lekker maar het gaat redelijk. @Josien, wat een leuke foto van Sam en Juulz!! En de rest ook. Hier komen de mijne zometeen. zal ik ze maar niet op hyves zetten?
Fijn sta ik er even charmant op hahaha.... Joenka, val in herhaling...maar onwijs bedankt! Vond het echt heel erg gezellig en leuk om al die prachtige beebs te zien... Had op de terugweg 2 slapende kids in de auto Tim ligt nu even bij te komen bij papa, onder t genot van een flesje
@Leonie, ja je bent een super leuke en mooie meid hoor! Geeft toch niets dat je wat rustiger was. @Joenka, ik ben ziek geworden. Schaamde me dood voor Rose want ik heb echt de halve weg mijn kots in zitten houden. Maar het was gezellig!! @Josien, wel een hoop opgekropte spanningen maar vooral door mijn werk enzo... komt goed. Wat zijn Sam en Juulz toch aan elkaar gewaagd zeg. @Wen, mooie meid heb je ook zeg. Komen nog meer foto's.
Hoe leuk al die pica's! Kan me die spanningen goed voorstellen Luna! Och, zielige jij.... en dan ook nog op zitten houden... Doe het ff rustig aan meis en ff ontspannen... Misschien een lekker bad of een hete douche? Ff relaxen! Hmmm... Sam meldt zich nog niet voor groente/fles. Denk dat ie kapot is. Laat hem nog maar ff liggen...
@Josien, ga ik inderdaad maar eens doen. Sammie nog lekker te slapen? hihi wat een rustige is dat zeg.