sorry hoor, nog even niet teruggelezen. Kom net uit bed. Juliën was om 6 uur al wakker want papa moest naar het werk en die maakte me een kabaal! Gelukkig heeft hij daarna nog geslapen. Zo even een beetje perenhapje geven en dan moet ik met oma naar het ziekenhuis. Die krijgt een operatie aan haar heup. Pffffffff heb er zo geen zin in. maar ja...iemand moet het doen. Mijn stiefvader komt dan even op Julien passen. Gelukkig hoeft het maar 1 uurtje want dan is Guus weer thuis. @Blijei, mooie foto. @Danjo, Beterschap! @Curly, jij ook succes in het ziekenhuis. Hoop dat de foto's goed zijn. Rest, alle zieke babytjes veel veel beterschap.
nou tess is gedoopt! en dat hebben we geweten! we zaten net op t altaar, de dienst was net begonnen en toen ineens: pfgtrtdgfpfgtdrhhh een enorme spuitluier... ben zo naar achteren gelopen om haar te verschonen, ze zat helemaal onder! met spuugdoekjes tussen rug en de (inmiddels niet meer witte, maar groene) romper en een schone luier weer gauw terug. toen t moment daar was, liet madam ff merken dat een plens koud water op je hoofd geen pretje is! verder ging t hartstikke goed en kon ze nog lachen naar meneer pastoor. de dienst was heel mooi. daarna een mooi feestje met zo`n 40 mensen. `s avonds was ik kapot! ga nu ff bijlezen en reageren! op de foto kun je zien dat tess t niet zo`n succes vond....
baby, fijn dat dyoni t zo goed deed op t feestje! luna, julien nog steeds zo verkouden? josien, wat een lekker ding is sam! wapa en kk, fijn dat t nu weer zo goed gaat met jullie kleintjes!!! sannie, hoe is t nu? wel een geluk bij n ongeluk, die lekkere massages... kitty, lastig zeg... je kunt ook bv gaan geven met een tepelhoedje, maar dat zou ik pas als laatste proberen hoor... dan lijkt je tepel meer op een speen. josien, dat schuiven van sam.... tja, misschien moet je m op de grond leggen op een kleed, heeft hij al meer ruimte nodig? tess moet NU een fles, reageer straks verder!
hahaha die Tess, ze dacht er even een onvergetelijke dag van te maken Enne, leuk outfitje wat je gekozen hebt hihi
Hallo, het spijt me, ik heb veeeel gemist! Maar ik ga mijn best doen! Wapa: Jeeej Larissa naar huis!!! Hoe gaat het nu? ooh ik lees het al! Wat fijn zeg!! En dat ritme komt er vast vanzelf weer in! Lekker dat ze nu weer thuis is ofniet? Kk: Maureen ook weer lekker thuis? Hoe gaat het? Wendelaa: Hoe is het nu met Tim? Gaat het al wat beter.. Eitje: Hoe gaat t met Boaz? Istie weer helemaal beter? Mvj: Leuke foto's hoor. Fruithap: Ik vind het ook nog moeilijk! Ze drinkt nu nog zo lekker uit de fles, ik denk dat ik tot 4á5 maand wacht... Al denk ik dat ze het misschien al wel zou willen. Babydr: Heerlijk dat Dyoni zo makkelijk is! Super! Is ook wel anders geweest toen ze zo last had van de reflux.. Gelukkig helpen de medicijnen goed! Sylvia: Volgens mij heb ik iets gemist? BABYUGGS? WAUW! Super stoer! En goed zeg dat Noa zich omrolt! Danjo: Ahh ook al een zieke Naomi! Gefeli met haar drie maanden! En ben benieuwd hoe ze haar eerst echte fruithap vind! Wendelaa: Ach gos, door diarree niet uitdrogen?? Dat is juist wat ik hoor dat dat extra gevaarlijk is dan. En helemaal alstie niet zoveel drinkt. Arm ventje!! Lees nu dat het vandaag iets beter gaat! Gelukkig maar, hopelijk blijft dat zo! Josien: Hahah!! Trok hij ook van die heerlijke vieze gezichtjes?? Mooie foto! Lekker wijs manneke! Sannie; wat lieff van je vriendje! Blij ei: OOooh wat een droppie!!!!! Mooi ventje hoor! Oh, Ellen en Mvj ook gefeliciteerd met de 3 maand! Ellen gefeliciteerd met de doop. hoe was de dienst? Rose: Heerlijk! Geniet ervan meid!! Sannie, hahah heerlijk! Ik ben benieuwd naar het filmpje! En dat maffe heeft ze vast van dr moeder!! Danjo, jeetje! Beterschap meid! Voor jullie allebei! Hoe ging het voor de rest met Naomi op jullie kamer? Curly, wat knap zeg zo lang slapen! En succes bij het ziekenhuis! Jaja, jullie hebben het ook echt niet makkelijk he! Heb heel veel respect voor jullie, is niet niks! Hopelijk is de kleine vent snel weer in zn hum. Babydr: Lekkerr! Vind dat best lekker als ze soms een slaapdagje heeft, helaas is dat maar 1 keer in de maand ofzo! Luna, succes bij het ziekenhuis! Ellen: Wat een mooie foto!! Hahah geweldig, net voor de dienst een spuitluier! Zul je net zien! haha. Jullie zien er idd gelukkig uit!!
Zo, druk geweest afgelopen weekend, vandaar dat ik nu pas reageer! Vrijdag avond bezoek gehad, zaterdag naar vrienden in Arnhem en gisteren naar mijn ouders en daarna naar mn schoonzus! Was wel erg leuk! Volgens mij krijgt Tara tandjes, ze bijt op alles wat ze te pakken krijgt, ze kwijlt als een gek en had gisteren een enorme spuitluier! De poep zat nog in dr nekje!! We waren bij mn schoonzus, dus toen is ze daar maar even gewassen in een afwasbakje. Tara is zoo vrolijk! Ik word er helemaal gelukkig van! Als je haar boven je hoofd houdt lacht ze het uit, ga je haar kietelen krijst ze van de lol! Oooh ik kan dr wel opeten!! Voor de rest hebben we goed gesprek gehad met de zussen over de hele toestand met de ouders van Maurice en de brief die hij gestuurd heeft. Zn ouders laten niks meer van zich horen, en daardoor zien ze Tara ook niet. Zonde, ze hebben Tara nog maar 5 keer gezien! Maurice gaat praten met een psycholoog om wat zijn ouders allemaal hebben geflikt bij hem en omdat hij 11 jaar geleden een vriendinnetje onder de trein heeft zien komen waar nooit met hem over gepraat is. Ik hoop dat het gaat helpen, hij is nu zo onzeker over alles! Vanmiddag shoppen met een vriendin, en dat was t alweer. Ben vreselijk de fout in gegaan met dieéten dit weekend, bah! Heb gesnaaid savonds! Vrijdag ochten mag ik weer wegen, en ik hoop zo enorm dat ik toch iets ben afgevallen!
olla, hier net naomi 110 cc erin er ook zo 110 cc eruit ze hoest en schreeuwt zo hard om het erui te willen krijgen zo zielig. net de dokter gebelt en om half 4 erheen ik vind het best dan maar een astma pomp hoor dit is geen doen zo voor haar. die druppels van vsm doen ook niks
balen danjo! Zielig om je meisje zo te zien. Khoop dat ze dr om half 4 kunnen helpen en dat je niet naar huis word gestuurd met niks.
zo, was ik ook weer ff.. wel een heerlijke nacht gehad met beide dames.. maureen slaapt nu 's avonds ook lekker.. die lag er om half 7 in en esmée om 7 uur.. maureen wakker gemaakt om kwart over 10 voor de laatste fles en die sliep om half 11 al weer.. daarna om half 4 wakker, weer fles aangeboden, 100cc op en mevr. sliep om kwart voor 4 alweer, tot kwart voor 8! ! ! Esmée werd om 8 uur wakker.. Heerlijk!
ei, fijn dat t weer beter gaat met je kereltje! mooie foto! danjo en mvj, onze dames alweer 3 maanden! gefeliciteerd! rose, super dat t zo leuk was! hoe was t in t cafe? danjo, hoe is t vannacht gegaan met je meissie? handig om dr ff bij jullie te laten slapen. - . ow lees nu dat je zelf ook ziek bent... kon er ook nog wel bij! beterschap... wen, hoe gaat t nu met tim? -> fijn dat hij geen verhoging heeft, hopelijk blijft dat zo! ik duim ervoor werk, dit is mijn laatste week! ga dr nog ff van genieten, en dan gaat t gewone leven weer beginnen! odess, dus t drinken gaat verder wel goed nu? ondanks de verkoudheid. hoe is t met jou? is de stuwing al voorbij? curly, wat een goede nacht zeg! succes in t zh, toevallig moet tess ook vandaag! jaja, dat is wel lang!!! hoop dat t meevalt en je snel weer kunt genieten van een vrolijk mannetje! luna, beterschap met je moeder! mijn vader heeft ook n heupoperatie gehad, en dat was best ingrijpend. leo, jeetje, wat goed van maurice dat hij erover gaat praten met iemand! fijn dat jullie zo kunnen genieten van een blije tara, das ook een soort van therapie. danjo, balen dat t nog steeds niet goed gaat! hoop dat de dokter je serieus neemt!
hier met dr op de kamer gaat goed alleen hoor ik echt alles maar ja das niet anders. op zich doet ze het super ik vind het alleen klote dat je dr zo hoort met ademen en dat het zo roggelt. de arts zei gisteren als het zo blijft kunnen we denken aan astma maar ze kunnen dat pas met 6 jr zeker zeggen
@Ellen: och wat leuk! En ze was gewoon al aan het feesten hihi! @Leonie: sterkte voor Maurice! Goed dat hij dingen aan gaat pakken. En zo jammer (zacht uitgedrukt) van je schoonouders. Wat vond je schoonzus ervan? Veel plezier vanmiddag! @Danjo: hele dikke knuffel voor Naomi! Succes vanmiddag! @jaja: succes met het sprongetje! @wendelaa: fijn dat het beter lijkt te gaan. @Baby: fijn dat Dyoni vannacht lekker geeft geslapen! @kk: fijn om te horen dat het goed gaat met Maureen! hier weinig te melden. Fleur ligt lekker te slapen, heeft een goede nacht gehad. We zitten toch weer op 4 flessen want dat gaat gewoon prettiger voor haar en met 5 blijft ze klooien. Gisteren bij mijn ouders haar doopjurk opgehaald (mijn doopjurk eigenlijk , maar daar laten we haar ook in dopen) en zo gaat alles z'n gangetje. Manlief is vandaag even alles aan het regelen voor de kinderopvang. Hopelijk is er snel plaats al hebben we het grootste deel van februari al opgevangen door familie enz. dus dat is wel prettig.
maia, ik hoop dat er geen wachtlijsten zijn bij t kdv! leuk een doopjurk, als wij er 1 in de familie hadden, was tess er ook in gedoopt hoor! hierbij n foto van tess in mijn doopjurk.... vinden jullie t gek dat ik haar deze niet heb aangedaan gisteren???
danjo, ik zou proberen daar nog niet aan te denken hoor! vind wel dat die arts daar gisteren snel over begon... t is de eerste keer dat naomi verkouden is toch? hopelijk blijft t hier gewoon bij. astma kun je idd pas veel later wat over zeggen, en als ze nou heel vaak of altijd aan t rochelen is, dan is t een ander verhaal.
@Ellen: lief toch ja er zijn wachtlijsten maar we staan al ingeschreven gewoon dus daar is allang contact over gehad komt goed.
Danjo, nee dat lijkt mij ook niet fijn om je kleintje zo te horen ademen! Balen dat ze zoiets met 6 jaar pas vast kunnen stellen, maar je kan wel pufjes voor dr krijgen zonder dat het vasgesteld is? Ellen, klopt helemaal. Doet ons ook heel goed dat ze zo vrolijk is en dat neemt ook een hoop verdriet en stress van Maurice weg Maia: Mn schoonzussen zijn het helemaal met ons eens, ze hebben de brief niet gelezen maar weten wel zo ongeveer wat er in staat. Maargoed, hun blijven er met mijn schoonouders over praten, terwijl mijn schoonouders het vertikken om er met Maurice over te praten. Dus ik heb ze gisteren ook verteld dat ik dat raar vond! Maurice heeft iets met ze, en als ze wat hebben, kunnen ze dat tegen hem zeggen. Zo stimuleren mn schoonzussen het naar mijn idee alleen maar om er met hun over te praten en niet met Maurice. En het is idd jammer, want ze missen zoveel van hun kleinkind. Wat super dat de oppas voor een groot gedeelte al is geregeld! Dat scheelt een hoop! Wanneer kan je beginnen bij de biblio? Vanaf 1 febr ofniet? Heb je er al een beetje zin in, of zie je er een beetje tegenop ivm Fleur?