Luna: thnx Jij ook!! Watskeburt? ben je ziek?? Joenka: Bedaaaankt voor t opensstellen van je huisss. In het begin was ik echt heeel stil he! Schrok er zelf van . Kwam net een beetje los op het einde, maar toen was t alweer tijd om naar huis te gaan. Ellen: Hahah ik moest zo hard om je lachen!!! Je reed voor mij, 40 km per uur op een weg waar je 80 mocht.. Die man achter jou irriteerde zich kapot volgens mij! Wel héél lief! Bedankt .. Ben bang dat ik anders nu in Amsterdam zou staan.. Foto's, ik heb niet zoveel foto's gemaakt. Tara staat nergens bij op haha.
Wendelaa: Oh, heerlijk! Lekker rustig ritje dus! Boaz ligt heerlijk bij te slapen .... Luna: Jeetje, zo ineens?? Heb je toch niet ergens mee vergiftigd he?? Hier nog een groepsfoto van een paar dames!!! Rarararara.... Bekijk bijlage 58404
Zo theeleuten!Daar was de harde werkster weer hahahaha!!Balen echt dat ik er niet bij kon zijn maar ja! @jaja;wow wat een pittig kereltje is Dylan dan zeg!!Wat een actieveling!!Hopelijk gaan de medicijnen goed zn werk doen en kan je snel weer met je ventje kroelen! @wapa;beterschap meid! @leonie;wat een leuke foto bij papa op dr nek! @meeting;wat een leuke fotos!!!!Heb nu nog meer de balen dat ik er niet was ahahah! @luna;beterschap meid!
hooooooi! hier ff naar mij ouders geweest. mijn moeder had weer n leuke opmerking toen ze mijn foto van boaz en tess zag: goh, ligt ze nu al naast n jongen met dr benen wijd! haha, had ik niet verwacht van mn moeder... ik ben nu nog ff met tess dr flesje bezig, ga zo foto`s spammen vond t heeeel gezellig! leuk om alle gezichten te zien. wen en joenka, hoest nu met jullie meiden? zijn ze nog boos?
Ellen: Nee hoor helemaal niks aan het handje! Britt heeft heerlijk bij papa op bed een filmpje gekeken. Hihi, die moeder van je!!! Boaz is heel onschuldig hoor!!!
o ja, wen, thnx voor de bossche bollen, heerlijk!!!! en luna, 1 voordeel: je bent iig al die calorien kwijt van de bol!hopelijk knap je snel weer op. wapa, hoe is t met jou?
Nu nog wel Joenka .. Danjo, Luna en Ellen!! ( heb de verkeerde stand op de camera gebruikt, fotos zijn een beeetje onduidelijk! )
hahaha leonie, ik hoopte al dat die kerel me zou inhalen bij t stoplicht, zodat jij weer achter ons zou rijden. gelukt dus!
@Luna, jeetje meid, doe rustig aan ff! Net wat Josien zegt, ff gaan ontspannen hoor... @Ellen, Eva heeft dr nukke weer weggeslapen in de auto
volgens mij zou tess gewonnen hebben als we n wedstrijdje hadden gedaan wie er het hardst kon huilen... wat kan ze krijsen he, als ze honger heeft! gelukkig heeft ze zich verder goed gedragen...
O en Leonie, als ik jou nog 1x over lijnen hoor praten, kom ik persoonlijk een bossche bol bij je naar binnen proppen!!! Meid, ik wou dat ik jou lijntje had
Wat een leuke pics! En leuk om de gezichten er eens bij te zien! Hmmm, jullie zien er allemaal zo mooi uit. Zie nu wel een beetje op tegen volgende week hoor...heb het gevoel dat ik er nogal verlept uitzie vergeleken met jullie haha Een superleuk gezicht ook al die babietjes bij elkaar Wie neemt wat mee trouwens volgende week??