@Shaula, nou van dichtbij is t ook schrikken bij mij hoor haha. En zonder make-up ga ik de deur niet uit!
hahaha shaula, ik had wel mijn best gedaan voor vandaag hoor! heb nu de slippers alweer aan en mijn blouse uitgedaan... ik ga ff foto`s spammen
Leuke foto's hoor! leuk om alle gezichten te zien! Danjo Ik had jou helemaal anders verwacht! eigenlijk met bruin haar! Joenka volgens mij sta je niet op de foto toch? Boaz en tess matchen helemaal! wat leuk! van te voren afgesproken ofzo? of pure toeval! Zo te zien is de meeting geslaagd! Ik vind het voor volgende week ook best spannend hoor haha! al heb ik al een keer eerder een meeting gehad met andere hier van het forum maar toch het blijft spannend. Hier komt zo een vriendin op bezoek die blijft gezellig eten en daarna de hele avond filmpies kijken! Fijne avond!!
Shaula: Iedereen op zijn paasbest! Ellen: hihi, vind dat Tess zich super gedragen heeft! Dat jij zo lang met een fles bezig bent... Leo: Ja,idd! Wat een figuurtje zeg!!!!!! Silvia: Nope, sta idd niet op de foto! Houden zo. En Tess en Boaz hadden idd een kleding date gepland.. Staat leuk zo samen he! Was echt heel leuk! Iedereen ging ook vanzelf met iedereen praten en er zijn geen stiltes gevallen volgens mij???
Wel jammer dat je de magnetron in tussentijd niet ff hebt schoongemaakt! Ik pak altijd gewoon warm water uit de kraan!!!