meiden wat fijn dat de meeting een succes was!! Geweldigie foto's! Vooral die van alle beebjes bij elkaar!!! Super!! Ik heb echt zin in volgende week!!!!
Wen: hihi, ja zo kijkt Rob ook vaak naar mij! Kijk Tim die snapt het tenminste! By the way: Nu zit ik met 5 bosche bollen in huis!!! Vanavond een spelletje spelen met Rob
Help, waar is dat nieuwe topic geopend Joenka? Ik kan het niet vinden...ben echt een muts af en toe. Ben al blij dat ik de mama's kan vinden....
Joenka allereerst jij super dat het bij jou thuis kon en je hebt ons goed verzorgt met broodjes wendelaa bedankt voor de bollen ze waren mega lekker Ellen thanks voor de lift baby sorry maar Julien en Naomi konden het erg goed vinden saampies meiden heb echt genoten vandaag was echt geslaagt , wel merkte op een gegeven moment dat het slaap tijd was hhaha maar echt super t was echt of we elkaar al lang konden Luna vervelend dat je zo ziek was onderweg
Net ff na de wibra geweest het setje gehaald haha en kwam bij mn schoonouders daar hadden de kennisen een bodywarmer en een setje kleding achter gelaten ( waren 4 dagen na turkije geweest) Rose vond het leuk elkaar in echhie zien