@Danjo, ehm..stom dat ik de spenen ben vergeten! pb anders ff je adres, prop ik ze in een envelop Maar ehm, bereid je dus maar voor, voor over een jaar of 4 haha
berg bees en 1 Eva hihihi.... Josien, yeah! Jij hebt Tim tenminste frontaal gekiekt hihi En wat kijkt ie toch weer lekker scheel haha
Hey meiden! Joenka nogmaals dank! Het was erg leuk om alle gezichten eens bij de namen te zien! Leonie, ik lijk in het echt niet op een zwitsal poppetje toch? Leuk om de foto's te zien, kan manlief ook even meekijken! Ik vind dat we allemaal knappe beebs hebben hoor! Wendelaa ik bedacht me op de terugweg ineens dat ik je niets heb gegeven voor de Bossche bollen! Sorry! Ze waren wel heul lekker Ik heb geen enkele foto gemaakt terwijl ik wel een camera mee had Doos noemen ze dat!
meeting, zo te zien hebben jullie het wel gezellig gehad meiden!! Meeting Utrecht, ga ook even dat topic zoeken.
Nice pica's!!!! Luna: Ja. Boaz heeft nog geslapen van 15:00-16.30! Beterschap he! Rob die vond het idd een huis vol en was ook wel onder de indruk geloof ik.. Danjo: hihihi, wat een dametjes he! Heb gelijk ff gespiekt op de site! Leuk setje hoor! Nog bedankt alle dames he! Voor die bloemen!!!! Rob,Ik & Bosche Bollen: hmmmmmm,,,,,,opeten
joenka, teun vindt boaz een superstoer ventje! hij vond de foto`s met onze kleintjes geweldig! hij zei: wat een mooi kereltje, wat stoer! josien, wat n mooie foto van tim! en wen, dat scheel kijken zou toch vanzelf overgaan? ik vind t zo lief! luna, hoe issie nu?