wendelaa nou lekker dan pff, heerlijk toch. Joenka thanks ei jij een hele goeie dag zekers mannetje minder denk ik al heeft zn dter clubje wel gewonnen. Kraamvisite hier woe en do ook nog kraamvisite van de voetbal en een oud collega
ja goed spul he dat schoonmaakmiddel ... had alleen bij nr 2 Boaz op schoot en die schrok zich een hoedje toen ik heel rustig probeerde te juichen...Dus daarna maar naar papa gegaan die interesseert t niet..
moor, geen idee wat voor wagens dat zijn! balen dat je stokke niet fijn is op t strand... wel leuk om weer te shoppen! hopelijk is lauren morgen weer in dr hum. wen, heb je er niet achteraan gebeld? had ik gedaan hoor! ei, hahaha dus jij zit op t puntje van je stoel en je man houdt er niet van? baby, sterkte morgen, en beterschap voor je vader! de schotel staat in de oven, ruikt iig al heerlijk!
Hé, kom even lezen hoor. Maar kan niet beloven dat ik overal op reageer want we hebben een filmpje voor zometeen. Juliën ligt vanaf 18.00 uur op bed. Wij hebben lekker kip cashew gegeten.
O ja, Juulz heeft vandaag voor t eerst een liga gesabbelt. Haha. Hij vond het erg lekker. Het was een groot succes. Hij is trouwens ook niet gezellig vandaag! Gelukkig was hij gisteren liever. @Baby, sterkte met je vader! Hopelijk gaat het in de loop der tijd wat beter. @danjo, een lief stemmetje. O wat een leuke kleertjes had je gespamt! O Juliën heeft nog wel van je fruithappie gegeten! Waarvoor dank. @Leonie, volgende meeting beter! Dan kletsen we wat meer. @Fotos, Die van Tess en Boaz zijn leuk zeg, net zo n stelletje!! @Maia, wat goed dat ze gedraaid is. Leuk is dat hé! @Sylvia, hopelijk lig je vanavond vroeger in bed!! J @Wen, is het kraambezoek nog eweest? O Eval ekker geslapen? @Wapa, wat vervelend van je keel zeg. Jammer dat je er niet bij kon zijn. @Baby, jaaaaaaa lekekr weekend. Geniet ervan. J @Rose, heb je een leuke avond gehad gisteren? Wat heb je nou gegeten? @Moor, geen ervaring met de wagens, hier een Mura 4. Speciaal aangeschaft voor in het bos en bij de paarden.
Daar waren we weer!Gezellie bij mn ouders gegeten en t kamertje is leuk geworden!! @Moor; vervelend dat ze uit dr hum is!Hopelijk morgen weer beter enne geen ervaring met die wagens @wendelaa;daar wordt ej ook niet blij van!
Dyoni aan het spelen in het bedje bij opa en oma..de rest ga ik zo op hyves zetten voor de liefhebbers
Hier ben ik weer ff........... Ik heb niet alles terug gelezen, sorry.......... @meeting: Leuke foto's! Heel leuk al die baby's op de grond bij elkaar! Megan is weer heel moeilijk met eten... Ze hoest ook weer heel erg sinds gisteren......pffff Gister en vandaag maar 600ml erin gekregen maar met veel moeite. Dus ik heb het weer extra druk. Ze is ook echt minder vrolijk maar goed zla wel weer over gaan. De komende dagen maar rustig aan doen... Ik ga morgen wel even bijlezen hoor En even op iedereen reageren!
stokke is niet helemaal nutteloos in het bos hoor. Alleen mhet strand is eigenlijk lastig. Moorman heeft er ook meer last van dan ik. Maar goed, hij is nu kijken voor een 2e handsie. Voordeel is wel dat we meteen wat hebben voor de vakantie met het vliegtuig. De stokke mag niet mee tot de gate namelijk. zo, morgen ga ik behoorlijk reageren. Heb net mijn nieuwe telefoon gekregen dus die moet ik even vullen enzo
Baby: Nice pica's van het mooie kamertje hoor!!! Moor: Waar blijven je foto's??? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! Trouwens wanneer ga je vliegen dan??? Ei: Gefeliciteerd met de puntjes!!! Arme Boaz! Luna: Gezellie filmpje kieken met manlief! Weer opgeknapt??? Wen: Hihi, dan was Eva dus ook echt moe! Britt had straks 38,7, dus vandaar een kort emo lontje denk ik! Boaz is vandaag super vrolijk en gezellig! Hij vertelde ook dat hij het erg gezellig vond om zijn vriendjes en vriendinnetjes ontmoet te hebben!
luna hoop dat julien ervan genoten heeft. moor oke maar wel zonde dubbele aanschaf. Suc6 met je foon baby leuke kamer hoor. Kijk morgen ff op hyves op mobiel is ie bietje traag.
@Joenka, zei Boaz dat? Wat fijn dat het hem bevallen is zeg! Hij is altijd welkom om een keer terug te komen. Je hebt tegenwoordig ook babyauto's.... Met mij gaat het al wel wat beter maar nog niet om over naar huis te schrijven... @danjo, hoe bedoel je met op de mobiel? Kun je op ZP met je telefoon? Ik ben echt een antieke doos. Wist niet dat dat kon. Zo, ik ga naar bed. jaja, haha. lekker op tijd... Morgen even shoppen met mijn moeder.
Vandaag gezellig bij shaula langs geweest. Dennis had zijn befaamde Ierse stoofschotel gemaakt en die was weer eens lekker!! Kids hebben elkaar even lekker afgelebberd hahahah dus die zijn nu ook vriendinnetjes,....lekker kwijl uitwisselen hihihi. Ik heb t onwijs naar mijn zin gehad!!! baby: succes met je vader morgen!! wendelaa: nou ja, wat stom dat de visite zomaar neit op komt dagen zeg!~ luna: balen dat je echt ziek bent geworden! Beterschap Wapa: jij ook beterschap!! zielig dat lara het nu ook krijgt! moor: geen idee met de wagens....kan je helaas niet verder helpen! Ik ga zo weer op de bank liggen. We zitten weer alle buffys te kijken. Zijn nu seizoen 5 aan t kijken. Laatste 3 afleveringen. Dennis is popcorn aan t maken! Jammie jammie Kan morgen lekker uitslapen!! Oja, Ik had tessa vrijdag peer gegeven en ze was weer snachts wakker. Gister en vandaag doperwten en nergens last van. Dus ik denk dat er iets in het fruit zit waar ze neit tegen kan. Dus ik blijf maar de komende tijd bij de groente...fruithap komt dan nog wel een keer!
Ideaal internet op je mobiel, lig nu in bed op me tel te internetten Leuk kamertje Baby. Luna fijn dat al wat beter gaat. Lekkere knoeiboel geworden met de Liga? Hier altijd wel na de Liga eten hihi Joenka Eva vond het ook erg leuk zei ze Wen heeft kraamvisite niet meer gebeld? Ga weer ncis verder kijken! Slaap lekker