Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

Zo, ben even sportief geweest net. Jan heeft zaterdag een Wii Fit gekocht (ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat ding staat te verstoffen hier ;)) dus ben net aan het hula hoopen geweest. Is wel grappig. Zo meisjelief wakker maken en naar het cb.

@blij ei: geen idee of het vroeg of laat is. In mijn boekje hier staat ook 5-6 maanden dus denk dat het wel klopt.

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

zo maia goed bezig jij!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Baby, hier ook standaard naast het bed. En nee, ik snap ook niet waar die bergen was vandaan komen.

4. 0babydream0

@accent;ben benieuwd misschien vinden jullie mij wel zondag plat rotterdams praten hihih

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Zware nacht gehad. Zowel ik als Mees hebben heel de nacht overgeven en zijn aan de diarree geweest. We hebben gisteravond vis gegeten en denk dat die niet meer goed geweest is. Ik voel me nu wel weer lekker maar Mees ligt nog op bed, die geeft nog over.

Gistermiddag beide grootouders op bezoek geweest. Waren een beetje beledigd dat ze afgelopen vrijdag niet waren gevraagd om op te passen, maar dat we Emma bij Mees z'n baas hadden gebracht.

Ik ga nu Emma klaar maken en dan gaan we op kraambezoek van mijn vriendin. Haar zoontje is nu 2 maanden oud en door omstandigheden kan ik nu pas het ventje gaan ontmoeten.
    Vanavond op kraamvisite van een collega van Mees. Zijn vrouw is 2 weken terug bevallen van een zoon.
    Dus we zitten in de baby's.

6. 0babydream0

@Nathalie;leuk!Veel plezier bij de beebs en minder allebei ziek

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna...hou nou toch op over die G!!! Die heb je niet mens!
    Of zeg dat weer wat van mij hahahahahah.
    Maar ik heb nooit echt fotos van jou in me opgeslagen dacht ik, vond Juulz interessanter denk ik haha...
    Maar heb je dat nooit, dat je door uitspraken enzo een bepaald beeld hebt bij mensen? Nou die van jou was iets langer haha...
    Laat ik zeggen, dat New Kids en Hans een ander beeld opriepen;)

8. 0babydream0

@Speelgoed;mijn moeder had vrijdag voor dyoni een sleutelring met van die plastic sleutels gekocht en gegeven en toen kwam ik pas op het heldere idee dat ik die ook had en ze daar ook al mee kon spelen hahaha

waar spelen jullie kids al mee?heb hier een berg speelgoed maar weet niet zo goed wanneer ze met wat gaan spelen...

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Nathalie, he bah dat is niet zo mooi....
    En t is ook altijd wat met de opas en omas he!

@Maia, hihi....goed bezig!

@Was, ik probeer al 4 jaar bij te wassen;)
    Nee, zal van de week wel weer lukken.
    Rudi 4 dagen naar Schotland en dan scheelt het weer.
    Komen de manden leeg, maar ja dan komt ie weer thuis he....

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, Ei bracht mij ook op dat idee!
    Die zag ik zaterdag aan Boaz een sleutelbos geven en ineens bedacht ik me dat ik die ook had!
    Daar speelt ie dus nu mee en hij heeft een rammerlaar wat ie leuk vind. In de box staat ook een speelboog met wat dingen eraan. Maar meestal vermaakt ie zich met een spuugdoekje!
    Raar kind hihi

11. 0babydream0

@wen;hier ook vaak een labeldoekje ofzo maar indd omdat ze die sleutels ook leuk vind dacht ik ineens oke en de rest van de troep wanneer kan dat hahaha

12. Momfulness

@Nathalieh, beterschap voor jullie!

@Wendelaa, nu snap ik het wel ja! Ik ben ook niet echt het type waarvan je normaal verwacht dat ik Hans en New Kids leuk zou vinden. Eerder de cosmopolitan en GTST?! haha. Maar goed, uiterlijk bedriegt. Bij jou had ik geen ander beeld eigenlijk. Maar ik had je vaker op foto's gezien. Toch wel onthouden omdat ik het altijd wel prettig vind, een beeld te hebben, van degene met wie ik praat.

@Baby, Juulz speelt vooral met zijn trillende leeuw. En inderdaad ook rammelaar en sleutels. En op zijn aankleedkussen haalt hij het hele mandje overhoop waarin zijn bilenzalf enzo zit. Speelboog, daar leg ik hem niet zo vaak meer onder, maar vind hij ook nog wel leuk. En verder op de grond op zijn boxkleed.

13. 0babydream0

luna is dat zon leeuw waar je aan moet trekken en die dan gaat trillen?dyoni heeft ook zo'n ding met zo'n klem aan de mc hangen en als ze daaraan trekt en hij trilt in dr hand gaat ze huilen hahahaha

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna hahaha....gtst wist ik al;)
    Maar idd, je ziet er in t echt heel netjes uit....niet dat je dat niet bent hoor, nou je snapt wel.
    Maar als ik jou eerst had gezien en niet wist wat je humor enzo was, dan had ik andere dingen gedacht.

Gelukkig voldoe ik aan mijn verwchtingen;)
    Al schijnt t soms mensen te verbazen als ik ineens vertel dat ik tattoos heb enzo....of dat ik zeg dat ik uit een volksbuurt kom haha

15. Momfulness

@Baby, ja die bedoel ik!! Ahhh dus ze schrikt ervan? Maar het is ook best een eng ding. Zo'n gele van kruidvat..

@Wen, je voldoet aan de verwachting. Je zou inderdaad niet zeggen dat je uit een volksbuurt komt. Die tattoo's wel hoor! Hier ook een tijger op mijn schouder. hahahah

16. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    spelen: hier zo'n activity center. Als ze een beetje aggresief wordt dan houdt dat ding het niet meer bij, zit ze op alle knopjes tegelijk te rammen hahaha. Maar eigenlijk is de poes favoriet...ik hoor de hele tijd miauw miauw. Verder ook sleutels en dat kraakboekje. En we hebben zo'n lange rups in de box liggen waar ze zich dan helemaal inrolt en mee knuffelt.

wen: zo begin van de week wasmand leeg, opeens weer vol dus hahaha. Wel weer fijn dat ie dan weer thuis is haha

Ik had dit weekend ook alles weggewassen, maar tessa heeft net weer eens lekker zitten poepen dus alles zit onder. (gadver, peptipoep met doperwten....)

natalie: balen joh dat jullie ziek waren. Dan was die vis idd neit goed meer. Gelukkig voel je je weer beter!
    Moeilijk he wie je soms moet vragen om op te passen...je krijgt zo snel scheve gezichten. Veel plezier op de kraamvisites

maia: goed bezig jij!

Ik ga ff een stukje afwas weg werken...pfff staat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel :(:$. Veel te druk weekend gehad (en dennis heeft gekookt....) Over half uurtje weg naar cb. Tessa ligt in bed...als ze nou nog ff gaat slapen, anders is ze niet te genieten daar hahaha

17. 0babydream0

ja luna al moet ik zeggen dat dyoni de laatste tijd wel vaker huilt om dingen..vooral als mannen naar dr kijken en als ze dan ook nog eens gaan praten engggg hahahaha (zijn ze natuurlijk ook)

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou, als je me hier vrijdagmiddag had gezien, dan had je toch wel raar gekeken denk ik....
    Was een veel ouder meisje Eva aan t klieren, dus ik met een kwaaie kop naar buiten en heb me toch over t plein staan schreeuwen!

19. 0babydream0

wen das geen volksbuurtactie das een mamawaaktoverhaarkroostactie!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oke zal ff over iedereen wat zeggen mn eerste indrukken

Luna idd een zachte g (geef niets hoor) een heel lief stemmetje en een poppetje . ze heeft ooit eens gezegt dat ze dik was maar vraag me nu nog af waar het zit ( onder de oksels haha).

wendelaa, ook een accent had ik trouwens wel minder verwacht maar gewoon lekker nuchter zoals ze hier ook is haha.

Blijei nou ja de naam zegt het al altijd een smile op dr mond en lekker spontaan zoals ze hier ook is.

Moor vond ik wat stilletjes haha , ze komt hier wel eens binnen vallen met lekkere opmerkingen die heb ik een beetje gemist ( heb ook niet bij je gezeten dus kan het ook wezen)

Rose zon nuchtere gelderlander eigenlijk zoals ze hier ook is maar ook nog wel een beetje stilletjes ( en duidelijk nog last van de hormonen camera vergeten haha)

Leonie verlegenheid viel mij wel mee maar dat afvallen zet dat maar stop want weet niet waar je moet afvallen haha.

Joenka ook zon nuchter persoon eigenlijk zoals ze hier ook is.

Ellen echt zon boerinne nee grapje ( ben ik wel gewend ) een spontane leuke meid ook net zoals hier.

Odess geen beeld bij maar eigenlijk gewoon een hele spontane meid

Josien ook iemand met een eigen mening en lekker recht voor dr raap had jou juist wat verlegen verwacht maar dat was je dus absoluut niet

Zo dit was ff een korte omschrijving echt allemaal leuke meiden en zoals ik daar al zei we praten eigenlijk al zolang met elkaar tis ook gewoon alsof je elkaar al heel lang kent

Deel Deze Pagina