Sloppy hopelijk gaat het snel weer beter met Megan! Moor ik heb geen verstand van die kinderwagens.. Ik heb wel er 1 van het merk koestra(tweelingwagen) en daar ben ik erg tevreden over! het is iig een stevige, degelijke wagen. Baby leuk hoor dat kamertje bij oma!Mooi ook met dat hemeltje! Luxe hoor 2 kamertjes! O spannend vandaag voor je vader! succes! Danjo handig he internet op je tel! wij hebben het ook maar het jammere is dat we heel slecht bereik heb hier in huis dus internet het vaak niet doet..Leuk setje trouwens! jaja wat fijn dat Dylan morgen weer naar huis mag! en dat de medicijnen goed aanslaan! Hopelijk blijft het zo! Curly succes met het gesprek! Wbt met de storing van je mail heb ik geen tips. ben niet zo handig in pc. Wen wat raar dat ze gewoon niet zijn komen opdagen! mischien hebben ze zich in de dag vergist? Anders is het wel een beetje lullig! zou ook niet bellen hoor! graag of niet.. Maia hier heeft de wi fit het nog geen maand volgehouden! en toen heeft die alweer een andere eigenaar gekregen. Succes bij het cb! Natalie beterschap voor jullie! en veel plezier met de kraambezoekjes! Speelgoed ja rammelaartjes, van die knipserdoekjes, speelboog en we hebben zo'n baby laptopje en die zetten we soms voor dr en als ze dan op een knopje slaat dan komt er muziek uit en lichtjes gaan knipperen en rammen dat ze erop doet!! Was lijkt hier geen einde aan te komen.. Sannie ook succes bij het cb! baby hier vind Noa mannen soms ook eng vanwege het zware geluid wat er soms uitkomt.
@sannie, succes bij CB, zal allemaal wel goed zijn toch? En afwasze... @Wen, inderdaad een bezorgde moeder actie! Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Opzouten met zo'n kind. @Danjo, ik zal het maar eerlijk toegeven, het zit inderdaad onder mijn oksels. hahah. Nee hoor, ik had het er met Rose ook over in de auto, als je altijd "Anorexia" dun bent geweest, dan is het raar als je ineens maatje 38 hebt. Waar ik verder heel tevreden mee ben hoor! Guus vind het ook prima. Wat grappig dat jij dat beeld van mij hebt. Hier denken mensen allemaal dat ik een bitch ben! Toch ook weleens leuk om wat anders te horen. Jou had ik wel zo ingeschat zoals je bent, hier kom je altijd voor je mening uit en dat deed je ook bij de meeting! Leuk om te zien hoeveel Naomi op je lijkt. Die trok me opeens een eigenwijs koppie. haha
Luna das wel grappig dat je zegt dat ze op mij lijkt want iedereen zegt papa hahahahahaha. euh ja ze kan heeeel eigenwijs en boos kijken dat heeft ze dan niet van een vreemde
@Danjo, ik ken papa natuurlijk niet, maar zie zeker jou in haar terug! @Luna, als ze jou daar al een bitch vinden, dan ben ik benieuwd hoe de rest daar is haha
zo, ben ik weer bij CB was alles goed, ze is goed gegroeid verder op haar lijntje, verder alles weer prima. Met bijvoeding gaat ook alles goed, mag haar evt. omdat ze elke ochtend om 5 uur wakker wordt rijstebloem geven bij haar laatste fles, dus we gaan het op zich proberen en anders, ach, ben inmiddels wel gewend om om 5 uur even op te staan, knuffelen, verschonen, knuffelen en weer verder proberen te slapen tot 7 uur maar toch... verder weinig nieuws. Ga zo maar eens aan de boen..
maia: lekker taartje mooi geworden! Fijn dat het goed gegaan is bij cb. Hopelijk slaapt ze wat langer met rijstbloem bij haar laatste fles! Is toch fijner als je net die 2 uurtjes langer kan slapen. Wendelaa: hahaha groot gelijk! Ik zou dat kind ook in elkaar willen slaan. Van mijn kind blijf je af! danjo: leuk al die beschrijvingen hahaha. baby: mannen eng? Hier juist eentje die mannen reuze intressant vind...zelf boeiender dan mama hahaha. Maar kan me wel voorstellen. Met haargroei en zware stem, kunnen sommige mannen best intimiderend zijn. cb was weer allemaal goed. prikjes gehad, nu pas weer met 11 maanden gelukkig! Had nog gevraagd hoe het zat met de voeding. Ze komt soms om de 3 uur. 4 flessen van 180 en 1 fles 210. Maar ze vind dat wel genoeg, kan beter geen rijstebloem geven omdat tessa al een bollie is en ze dan teveel calorien binnen krijgt. Maar het maakt dus niet uit dat ze nog 5 flessen krijgt. (beetje verwarrend verhaal hahaha) Echt zielig joh...ze lag op die tafel en naar die verpleegkundige te lachen en te kraaien enzo en opeens zo;n prikje...grote ogen en heeel zielig huilen. Krijg weer tranen in mijn ogen aahhh mijn meisje. Had bijna dat mens willen slaan hihihihi.
agossie... maar ze heeft haar prikjes nu gehad toch dus daar hoef je de komende tijd niet meer aan te denken Fijn dat verder ook alles goed was!
Hier vandaag voor het eerst in de wandelwagen naar buiten geweest mv lag nl klem in de bak helaas..had voor mij nog wel wat langer gemogen maar ja..Dyoni vond het iig geweldig om alles beter te kunnen zien en heeft de hele weg vrolijk liggen lachen! @maia;fijn dat alles goed was bij t cb!hopelijk werkt de rijstebloem.Geweldige taart! @sannie;Fijn dat je door kan gaan met de flessen en zielig he die prikjes!