hier weer terug van ZH, echo zag er goed uit. Volgende week horen we definitief of alles goed is of toch niet. Leonie, wat een lieve foto's op je hyves!!! rest, sorry ga verven, moet strijken en vanaaf sporten dus even geen tijd om op alles te reageren.
Ellen: Hihihi, die Tess! Leuke foto's hoor! Baby: Had al op hyves gereageerd op de foto Blijeitje: Is dus snotterig eitje! Welkom in de wereld van de bacterien.. Beterschap! Leo: Goed van Maurice dat hij er wat mee doet. Hopen dat opa & oma ook wakker worden... Curly & Ellen: Suc6 met de echo! Wendelaa: Nou hopen dat Tim het allemaal een beetje binnen houdt! Maia: En..Was het ontvangen?? En wel genieten van je laatste weekje he! KK: Kijk dat zijn de betere foto's! Fijn dat ze weer lekker thuis is! Wapa: Hoe is het bij jou met de ziekenboeg? Danjo: Ben benieuwd wat de huisarts zegt! Piept ze ook? Dat gezeik had ik ook met Britt toen, allergie kunnen ze pas zien met 4 of 6 jaar... Als Naomi het beter doet op de ventolin is dat beter! In ieder geval suc6 straks Hier een lekker relaxed dagje! Ga deze week wel weer ff bijslapen voordat ik vanaf volgende week 3 dagen om 7:30 paraat moet staan. Hoop dat ik nog een beetje weerstand heb zodat ik niet gelijk de eerste week alweer loop te snotteren etc. Sannie jij vandaag alweer gewerkt??? Hoe was het??
Haha Joenka...jakkes een snotei...maar inderdaad zo is het wel hier. Oehh das weer errug vroeg....nog even lekker slapen dan deze dagen, als de kleine man dat toelaat.
Joenka gisteren hoorde de arts een klein piepje maar vond het verder niet erg. Nu hoor je haar wel steeds meer met ademen daarom ga ik ook weer na de ha toe. en idd als ze het beter doet op de puffies helemaal goed dit is zo ook niks. zit elk uur te flessen en ze drinkt dan niet meer dan 60 cc. maar ja omdat ze zo weinig drinkt heeft ze na een uur weer honger pff. Fruithap ging er net wel weer in ja ze heeft gewoon voorkeur denk ik. en nu vrolijk aan het spelen in de box snap jij het snap ik het ook
@kk;dat ziet er beter uit dan de fotos van afgelopen tijd! @curly; fijn dat de echo goed was! @joenka;slaapse!!
Danjo: Dat is altijd zo'n nadeel bij kinderen! Net wat Wendelaa gisteren(eergisteren ook zei)dat Tim ineens naar die arts lacht. Dan vraag je jezelf soms af wat moet ik hiermee! Gewoon op je gevoel afgaan! Hoop dat je er iets voor krijgt! Baby: Wil je me nu al weg hebben ofzo?? Ga op tijd m'n bedje in vanavond!!!
zoo, net even gewandeld met Fleur. Net weer thuis. Heerlijk, alleen jammer van die bevroren sneeuw. Verder heeft manlief gebeld met de kinderopvang. Woensdag en vrijdag hebben we plek vanaf volgende week dus al. Prima dus. Ze bellen mij voor intake en wennen enzovoorts. Zo, ga nu weer even verder m'n huis boenen.
@kk; hahahaha ja das nieuw van dr toen we het voor het eerst hoorde schrokken we ons rot dachten dat er heel wat aan de hand was...maar ze was gewoon wakker in haar bed hahaha
baby, superfoto! ze kijkt alsof ze denkt: zal ik eens proberen of ik een hapje kan nemen? misschien smaakt zo`n doekje wel heel lekker! kk: super om maureen weer in haar eigen box te zien liggen, zonder slangetjes! danjo, een puffer is idd niet zo erg hoor! hopen dat je dr dan niet in de houdgreep hoeft te nemen... ben benieuwd hoe t is gegaan bij de ha! curly, fijn dat de echo er goed uitzag! nou, hier n ander verhaal: echo was niet goed te beoordelen, dus weer in de wachtkamer voor n röntgenfoto... 1 gemaakt, ff wachten, toch weer een andere maken, en toen was t ineens misseboel: verdenking heupdysplasie... en dat terwijl de ha en cb-arts niets konden zien! ik ben alleen maar doorgestuurd omdat mijn vader een heupafwijking heeft. ik baal toch wel heel erg. heb op t werk 2 x een kindje gehad met n spreidbroek, en zelf hebben ze dr niet zoveel last van, maar t verschonen is heel onhandig en t remt ze toch wel iets in de ontwikkeling... 9 feb afspraak bij de orthopeet, afwachten dus maar...
ellen, wat balen zeg! Merk je iets aan Tess?? Lijkt me idd onhandig zo'n spreidbroekje. Hier moeten we def uitslag ook nog krijgen hoor. Duim voor je dat het meevalt met Tess.
ik merk niks aan dr... ze wil altijd staan, trekt zich zelfs al op aan onze handen! dit doe ik nu maar niet meer. geen idee of dat kwaad kan.
nou hier idd ventolin gekregen dus een mega puffer. we moeten het alleen geven indien nodig is. verder zei de ha dat dit sus een nadeel was met winterkindjes vaak snotteren etc.
Dyoni is vandaag zoooo gezellig...................... NOTTTT!!!! hahahaha pff alleen maar aan t gillen en doen