Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@Curly: fijn dat de echo goed was!

@Ellen: balen dat het wat minder goed is :( hopelijk is het toch niet erg.

@Baby: gezellig :(

Nou, woensdag heb ik intake bij het kdv en donderdag & vrijdag gaat ze al wennen. waaaaaaaaaaa

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, joh dat meen je niet zeg!
    Kan heel goed snappen dat je hier wel even van schrikt, dit had je totaal niet verwacht

@Danjo, jullie meisje dus ook zon vredespijp mee gekregen;)
    Hoop dat Naomi minder drama van maakt als Tim haha
    Maar goed, belangrijkste is dat t helpt.
    En dat het gesnotter een nadeel is van winterkindjes, dat weet ik nu ook wel met 2 van die gevallen hier in huis haha

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen lees het nu jee zeg das idd ff schikken joh knuffel

wendelaa de perfecte benaming idd een vredespijp , ik heb het het nu gegeven als speelgoed dat adviseerde ze zodat ze straks niet zoiets heeft van wat is dat

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, toch fijn, hopelijk helpt t. hahah ziet er raar uit, zo`n mega ding op zo`n mini-gezichtje...

maia, zo! fijn dat er plek was zeg! wennen: ff raar om dr achter te laten, maar als je maar onthoud, die mensen hebben er hun beroep van gemaakt omdat ze t leuk vinden met kinderen om te gaan, en ze hebben ervoor geleerd! komt helemaal goed!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, wat een goede tip! die heb ik nog nooit gehoord! heb op t kdv geregeld zo`n ding moeten 'handelen' en dus ook wel een kindje gehad die er een drama van maakte... goh, kan ik dat eens aan ouders adviseren als t nodig is!

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    verrek, waarom heb ik die tip niet gekregen hahaha
    of er zelf aangedacht;)

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

hihhi vredespijp wat een benaming!

Hopelijk werkt t goed Danjo!

Zo de krijskoninging slaapt na 2 uur krijsen , kindlief heeft een goeie adem zullen we maar zeggen haahah

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo dames,

Ik lees nog steeds mee hoor!!
    Fijn dat het allemaal wat beter gaat met de zieke beebjes.
    De tijd vliegt voorbij, riley is nu al bijna 4 maanden, pfff ik geniet nu elke minuut van de dag, want anders mis je zoveel.

Hier gaat alles zn gangetje, Riley doet het super goed, en nu krijgt ze regelmatig fruithapjes, en dat gaat prima.
    Met woonruimte schiet het niet echt op, ik heb nu het hele verhaal bij een advocaat gelegt, en ik heb de woningbouw en politie gewaarschuwt dat deze situatie snel en echt uit de hand gaat lopen, want mensen zijn het beu en gaan eigen rechter spelen.
    En ik heb nu steeds pijn in mijn bovenlijf van Riley trap op en af schouwen met maxicosi, en aangezien Riley nog wel zwaarder word als 6 kg zal ik veel moeite gaan krijgen. maar goed dat is niet anders.
    Ik hoop dat die advocaat iets kan doen.

maar ik ben super trots op mijn meisje, en het gaat ook allemaal goed, ze is een tevreden en vrolijk kind, nu moet mama zich alleen wat beter gaan voelen.
    Ikzelf heb regelmatig last van duizligheid en en dat ik zwak ben, ook ben ik ontzettend moe maar weet niet waarom, regelmatig lijkt het of ik bijna flauw val, maar dat gebeurt gelukkig niet.

Sorry voor mijn geklaag, maar alles komt goed.
    Met de woning heb ik nu zoiets van, kan het niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Fijne avond allemaal.

XXX Gusam

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Gusam, ik duim voor je dat een advocaat iets kan doen.

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Gusam, fijn dat het met Riley zo goed gaat.
    Nu jou gezonheid nog, misschien een reactie op de stress omtrend je leefomgeving?

O trouwens, ik legde Tim vanmiddag op zijn en buik.
    Hij besloot dat ie dat niet fijn vond en rolde maar weer op zijn rug haha

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Odess, succes bij de bedrijfsarts! Als je het niet trekt gaat t simpelweg gewoon niet.

Babydr: Aah!! wat een schatje, haha!!

Luna: NOg niet echt nieuws!!
    Ze hebben nog niks van zich laten horen...
    Was vanmiddag bij een vriendin en haar moeder was mijn schoonmoeder tegengekomen in de winkel.
    Toen had ze gezegt: ooh gefeliciteerd! Je bent oma geworden.
    Was ze serieus pissig geworden, en weer hetzelfde verhaal: WIl je me nóóit meer oma noemen?? Dat wil ik absoluut niet hebben.
    Tegen iemand die haar gewoon feliciteerd !!!!!
    Ik schaam me zo langzamerhand dood!! Het is wel de schoonmoeder van.. En de moeder van Maurice, das gewoon kloten!
    Hoe is t met Julien?

Knuffelkonijn: Aaah wat ziet ze er weer super goed uit! Wat een mooie meid.

Curly, dankjewel! :D
    Hoe gaat het met het afvallen? Ik heb dit weekend gezondigd! :( Mag vrijdag pas weer wegen, dus ik hoop dat ik toch iets ben afgevallen.

Joenka, aii dat is vroeg! Heb je alweer een beetje zin om aan het werk te gaan?

Babydr: heb meteen even het filmpje bekeken!! hahah wow!
    Mn haren staan overeind! Die heeft t gillen goed in de gaten zeg!
    Ooh en wat heeft je meisje toch mooie kleertjes!!
    En mooie haarfrutseltjes.... zucht... Ik heb Tara vandaag een knipje ingedaan, hij bleef er een halve seconde inhangen!
    Toen was het haar op.
    1 mm werkt niet met een knipje! ;)

Ellen, dat is kloten!!! Bah, ik hoop dat t toch niet goed hebben gezien..

Danjo, hopelijk helpt dit meid!!

Wat is een vredespijp?

Gusam, fijn dat Riley het iig goed doet! Rot van de woonruimte zeg! Ik hoop dat je advotcaat iets voor je kan doen!

Wendelaa, wat goed zeg! zomaar terug op de rug.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

oooh vredespijp: puffer!!
    Jaaa, ik snap m!!! ;)

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Gusam: jeetje, hopelijk kan de advocaat iets doen en heb je snel een ander plekje.

Wendelaa: wat goed van Tim zeg.

Baby: hopelijk slaapt je meisje nu dan een beetje. Wat een leuke pica.

Maia: fijn zeg dat er zo snel plek was. Dat zie je wel eens anders. Succes met het wennen van de week.

Ellen: jeetje zeg dat is schrikken. Hopelijk loopt het gewoon met een sisser af.

Danjo: dus toch een pufje gekregen. Hopelijk maakt ze er geen drama van.

Curly: super dat de echo er goed uit zag.

KK: wat heerlijk om je meisje zo te zien. Lekker in haar eigen box zonder al die poespas om haar en aan haar.

Hiet is mijn meisje vandaag 3 maandjes. Wat vliegt de tijd.
    Donderdag alweer werken.

Vandaag heeft ze peer gehad als fruithap en ze smulde er goed van. Was zo op haha. Ze begon zelfs te huilen toen het op was hihi, dus snel de fles warm gemaakt en hup er achter aan.

De rest van de dag is ze niet zo gezellig geweest. Veel huilen, kon niet in slaap komen. Beetje van de leg denk ik van de indrukken van gisteren. Komt er vaak 1 dag later uit.
    Mijn moeder zei dat ik dat ook altijd had, dus ze aart dan naar mij haha.

Hier nog een foto van het dopen van gisteren.
    We hebben een mooie dag gehad. Na afloop nog dooptaart thuis gegeten en mijn moeder had soep en ragout gemaakt.
    Mijn oudste zoontje werd goed betrokken bij alles en mocht de diaken meehelpen met potjes dragen haha. Ook mocht hij met zijn peettante de doopkaars mee aansteken. Vond hij geweldig allemaal.
    Tijdens de doop had ik Evi vast en ik zie haar ineens erg aanspannen. Ik dacht ojee en jawel ik hoor heel hard prrrrrttttttt en het begint me te stinken haha. Gelukkig was de dienst toen bijna afgelopen. Thuis verschoond. Het zat nog net niet op haar rug hihi.

Bekijk bijlage 46366

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hebbben ze je die tip niet gegeven wendela. Ik moest haar er mee laten spelen en gewoon zonder wat te doen op dr mondje zetten etc. Straks het echte werk.

leonie pff word je niet vrolijk van

gusam zit je niet mee he. En wat betreft duizelig etc kan idd stress zijn

rose weer thuis bij je meisje?

weer iedereen gehad dacht ik zo

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen, hopelijk valt het mee meid!

Leonie, jouw schoonouders zijn wel hele 'bijzondere' mensen... vervelend zeg!

Gusam, fijn dat Riley het goed doet, hopelijk schiet het op met de woonruimte! Ik weet hoe het is om niet fijn te wonen, daar kan je echt lichamelijk last van hebben... Hopelijk lost de situatie zich snel op!

Maia, fijn dat het KDV al zo snel geregeld is! Kan me wel voorstellen dat je even moet schakelen hoor!

Danjo, hopelijk is naomi hiermee geholpen!

Wendelaa, stoere Tim! Elise rolde vandaag bijna op haar buik, maar er stond een speeltje in de weg! Is wel goed opletten dus bij die kleintjes :D

Baby - aw 2 uur krijsen... Ben blij voor je dat ze slaapt!

Hier hebben we een boog met 2 speeltjes eraan. Eentje heeft een balletje en als die draait gaat er een muziekje spelen. Madame heeft em ontdekt, zo stoer, ze trapt zo hard met haar benen dat je constant het muziekje hoort :D

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

MvJ, fijn dat jullie gisteren een mooie dag hebben gehad! Was het fruithapje haar eerste?

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leoniiee, nou die schoonmoeder van jou klinkt echt als een verschrikkelijk mens! dat zeg je toch gewoon niet
    Ik zou denken; als je zo niet genoemd wil worden, hoef je er ook geen te zijn!

@Danjo, nee kreeg die tip niet, zelfs nooit gehad bij Eva

@MvJ, klinkt als een mooie dag dus!
    En moest wel lachen, ook al gepoept dus haha

@Odess, leuk he als ze zo enthousiast ergens mee spelen;)

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Odess: nee ze krijgt sinds afgelopen zaterdag fruithap. En ze vind het heerlijk. Lijkt voorals nog geen last te hebben van haar darmen. Ze heeft nu banaan en peer gehad. Nu nog potjes, maar ga dadelijk vers maken (net als de groente) als ze wat meer eet. Nu beschiet dat nog niet echt vind ik.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik ga vanaf volgende week ook alles zelf maken een potje is bijna een euro en maar 24uur houdbaar en gezien ik nog niet een heel potje geef vind ik het wel zonde

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Even Timmieboy showen hoor

ons scheel, kaal knarretje

Deel Deze Pagina