@ baby: Balen joh, heb je een idee wat haar dwars zit? Het enige voordeel van het spugen is dat je weer een nieuw kledingsetje kunt uitproberen, geintje . Al vindt madame hier verkleden niet zo'n leuke job. Vooral de kleding die over het hoofdje moet, zint mevrouw niet!
kan je alleen de tip geven ga eens op mp kijken haha veel goedkoper dan in de winkel en al helemaal voor de tijd die ze erin zitten. mijn ervaring is wel dat je zelf niet veel vangt voor dure kleding op mp
@jiska; nee geen idee een combi niet helemaal lekker in dr model en begint nu ook lichtelijk mama uit te testen met gillen hahahah
@ baby: Zo zo, een echte drama-queen hè, die dochter van jou . Vind het knap dat je nog zo rustig kan blijven. Ik wordt er heel eerlijkg gezegd wel eens lichtelijk gestresst van als ze bijna gillen en ik weet niet wat er aan de hand is... Zo, en nu ga ik echt douchen voordat madame wakker wordt!
zo, en net ook even gebeld over de doop! volgende week woensdag en 3 februari hebben we de gesprekken met de pastor en dan kunnen we ook een datum gaan prikken. ja de oppas is in principe rond. For the time beeing hebben er al een aantal mensen uit de familie aangeboden op te passen en we staan ingeschreven bij een kdv dat al had aangegeven dat we maar gewoon moeten bellen en ze dan voor ons gaan puzzelen dus dat komt wel goed! Ja manlief was al een tijd op zoek naar een andere baan. Niet heel actief hoor, maar wel een beetje. En toen kwam hij bij zijn oude werkgever de baan tegen die hij toentertijd graag had gewild en had gesolliciteerd. Was inmiddels overgekwalificeerd maar ze hebben nu een baan voor hem gecreeerd. Leuker kan je het niet hebben. Dus hij heeft vanmiddag het gesprek met het hoofd professor van weet ik veel wat dus we zullen het zien! @spugen: waterig spugen is idd zuur. Dat doet Fleur dan weer niet. @baby: knuffel voor Dyoni!
Hoi meiden, Hier terug van het cb. Evi is nu 55 cm en weegt 4190 gram. Ze was in 16 dagen nu 240 gram aangekomen dus dat was prima. Ze volgt mooi haar eigen lijntje op de curve, wel helemaal onderaan maar ze is gewoon een fijn en tenger meiske. Arts vond Evi al voorleiigen met betrekking tot het handenwerk van haar. Ze deed al dingen die ze pas met 6 maandjes hoefde te kunnen. Mama trots haha. Prikjes vond ze echt niet leuk, gelukkig was ze weer stil nadat we haar in de wagen legde. Vanmiddag mijn functioneringsgesprek. Groente en fruithapjes: ik ga hier ook beginnen over een week of 2 a 3. Heb ik met de jongens ook gedaan en dat ging prima. Slapen op bv: mijn meisje sliep dus al door met 4 a 5 weken op de bv. Dus ik geloof niet dat het daar iets te maken mee heeft. Mijn jongens deden dat allebei trouwens ook vroeg. Wij geven wel voor de allerlaatste voeding de bv uit de fles. Misschien een idee. Maia: fijn dat alles nu goed gaat lopen met je nieuwe baan. Succes met de sollicitatie van je man. Nou ben er weer weg van want zoontje komt zo uit school.
Ik heb net geld gedoneerd aan giro555.. Ze moeten niet beginnen met dat er geen luiers meer zijn en geen babyvoeding want dan doe ik een postzegel op een van Megan d'r pakken pampers hoor Hier een meisje wat wel al een stuk beter gaat maar nog steeds niet lekker is. Ze was weer om 6uur al wakker en toen na haar fles geslapen tot 9.30 en na haar flesje net om 11uur weer in slaap gevallen en ze slaapt nog! Ik ben dit echt niet gewend maar ik denk dat ze aan het bijtanken is en dus haar slaap heel hard nodig heeft. Ook heeft ze geweldige stink luiers! Echt niet normaal! Zal er ook wel hij horen dat ze de ziekte kiemen wegwerkt
Leo: hier is t verplicht in t zwembad om een zwemluier om te hebben. Dus kijk anders ff op de website...lijkt me sowieso wel handig want stel dat ze poept.....zal je net zien...hahahaha danjo: lekker in de war door de voeding. Snap t wel idd. Je hebt trouwens ook rijstebloem met vanille he. Dat smaakt wat lekkerder... aruna: haha mannen horen idd helemaal niks snachts! Gelukkig dat jullie nog wel hebben kunnen slapen! kk: aah wat een schatje zo! Hopelijk drinkt ze wel haar flesjes als ze even hongert idd! Jiska: hoop dat de diarre stopt! sterrendroom idd bij de kruidvat. Misschien verkopen ze m niet meer... voeding terug geven doet tessa ook nog wel. Maar meestal als ze de hik heeft of moet hoesten. Maar dan komt er ook echt heel veel uit. Hop, over het doekje heen lekker op mijn trui uiteraard hehe maia: he wat fijn zeg met je nieue baan!!! Hopelijk was t idd geen voorspellende droom haha baby: ach je meisje ziekjes....beterschap hoor! mvj: fijn hoor dat ze zo goed gegroied is!!! Ik zou ook trots zijn als ze dat zouden zeggen tegen mij! sloppy: ja slapen is juist wel goed om uit te zieken. Moet je wel veel postzegels plakken op de pampers hahaha
hier ff een foto van tessa in haar badpakje! Zo schattig!!! Weet trouwens niet of we wel kunnen zwemmen van t weekend want ik moet ongesteld worden (hoop ik hehehe, anders moet ik me inschrijven bij okt 2010 ) Bekijk bijlage 45113
pffffffff kom er net achter dat de babyfoon nog op stil stond...de hele nacht dus al....ik schrik me helemaal dood. Ik hoop dat ze niet heeft gehuild vannacht of vanmorgen...heb er helemaal een rotgevoel van kan wel janken nu....zo zielig als ze wel gehuild heeft om het een of ander...kan t maar neit uit mijn hoofd zetten. Dit gebeurd me dus nooit meer!!!
sannie, dat kan gebeuren meid! hoor je haar echt niet zonder babyfoon? als ze nu goed te pas is, zou ik me er niet schuldig over voelen hoor! danjo en mvj, fijn dat het allemaal goed ging op t cb! mvj, wat raar, een functioneringsgesprek nadat je er 4/5 maand uit bent geweest... succes in ieder geval! billetjes: ik heb goede ervaringen met sudocrem, maar als kinderen geen pijn hebben bij t verschonen, kan t ook een schimmeltje zijn he? dan moet je ff naar de huisarts. hebben ze wel pijn bij t verschonen, dan is t gewone luieruitslag en doe ik altijd een laag sudo erop, en ik smeer ook wat in de luier. anders gaat t meteen in de luier zitten en hebben de billen er nog niks aan...
word je eigenlijk automatisch 'lid' van dit onderwerp als je een post hebt geplaatst? (dat je email krijgt als er een nieuwe reactie is)
Nou ja!! Zitten ze gewoon hier te beppen en ik maar zoeken!!! haha @Sannie wat een lief badpakje zeg! O ik moet eerlijk zeggen dat ik s'nachts sowieso geen gebruik maak van de babyfoon. Hij slaapt een kamer naast ons.... Kan toch een keertje gebeuren. als ze nog vrolijk is is er niets aan de hand toch? @Danjo, aha, fijn dat je dat even hebt gevraagd van de rijstebloem en jij begint dus over 2 weken met de hapjes? Hoeveel weken is Naomi dan? Ik wil maandag beginnen en dan is Juulz 16 weken. O even teruglezen hoor......
Alloha, Ff weer snel want ben druk m'n meubels worden opgehaald dus moet alles nog uitruimen en schoonmaken! Ben dus bij het cb geweest! Boaz is weer goed gegroeid! nu 7730 gram en 62,5 cm!!! Hier mag hij gewoon van 20:00 tot 08:00 slapen... Rijstebloem was alleen maar een calorie en dat heeft hij zowiezo niet nodig, al helemaal niet als hij de nacht goed doorslaapt. Mocht hij over dag toch meer trek(andere trek) krijgen dan adviseerde ze om wat zacht fruit te gaan geven. Wat idd eigenlijk pas met 5 maand geadviseerd wordt. Prikjes heeft hij weer in de benen, en ligt nu heerlijk te slapen! Afplatting van het hoofdje was er iets maar kwam ook alweer een bolling op. Nekje vond ze erg sterk voor een jongetje met zo'n relatief groot hoofd... 2 maart de volgende ronde!
Sannie: Maakt toch niet uit? Of woon je in een ander huis. Hier nooit de babyfoon aan, anders kan ik niet slapen hoor. En als hij echt huilt dan hoor ik het wel. Trouwens super gaaf badpakje hoor! Wendelaa: moest jij vandaag niet naar de gyn of is dat morgen?
Baby: Lees net dat je meissie niet in de humpie is??? Hopelijk gauw weer beter! Danjo: Heeft Naomi wel de prikjes gehad of lees ik daar nu overheen???
@ leonie: ze is hangerig , steeds maar bij mij in de buurt willen zijn, steekt vanalles in haar mond en zeveren de hele dag amai! heb haar mond even bekeken en rechts onderaan zie ik een wit puntje en je ziet effectief 2 tandjes schuiven.. eentje onderaan en bovenaan dus dat beloofd!! koorts heeft ze gelukkig niet al goed dat wij zo'n gehoor hebben he of het kwam niet goed hihi @ danjo: alles dus goed op het cb!! je meisje doet het goed he @ spelen met de fles: ons meisje doet dat ook met haar laatste fles, precies of ze heeft er niet veel goesting in maar dan vraag ik me af waarom ze dan zo'n zeurpiet is @ terug geven voeding;: hier eigenlijk sinds een week niet meer @ baby: goed in de gaten houden hoor!! é mvj: evi doet het goed he!! @ sloppyslayer: fijn dat het al wat beter gaat met haar!! en ja, soms kan je beter een wasknijper in huis halen he die van ons heeft nu ook van die lekker geparfumeerde pampers haha @ sannie; wat een schattige foto van tessa en hopelijk blijven de regeltjes nog wat weg he en kan gebeuren hoor!! je zeker niet schuldig voelen @ joenka: boaz doet het heel goed he!!
@Sannie: lief badpakje zeg! En ik heb ook nooit een babyfoon aan 's nachts. IK heb zelf beide slaapkamerdeuren dicht! Ik hoor haar wel als ze huilt! @Joenka: gaat goed met Boaz dus! @Luna: gewoon goed kijken hihi