@Maia, moest wel stiekem lachen om wat er gisteren je overkwam. ach ja, beetje later de fles kan geen kwaad, al snap ik dat je er wel even van baalde. Gelukkig dat je man belde haha @Danjo, zo dus voor t drinken helpt het puffen dus goed! En veel plezier straks bij de fotograaf @mamalinny, welkom! Zie dat jou dochtertje van dezelfde dag is als Tim En ja, heel herkenebaar hoor....dat je door allerlei dingen ineens emo wordt of terug denkt aan de bevalling @Sylvia, o wat goed dat Danique op t potje heeft gepoept! En wat snel ook al joh...super gewoon Even benieuwd, hoe is het met Noa en dr voorkeurshouding? Ben je al bij een osteopaat geweest. En wat een mooi meisje is t toch, heeft ze trouwens al Kswiss aan? schattig hihi Over de chat...gewoon typen en enteren hahaha @Anura, ben benieuwd of het draaien nog eens gebeurd hoor. En van rug naar buik, dat zie ik nog lang niet gebeuren haha Lastig dat ze wat moeite heeft met inslapen, een mobile ofzo helpt ook niet? MAar ja, als ze dr tutje nodig heeft om te gaan slapen en die steeds kwijt is, latig is dat @ei, he bah zo verkouden dus nog. En Boaz een loopoogje, hebben ze best snel last van he @Jaja, o lekker geslapen dus! Hoop voor je dat er nu meer nachten gaan volgen @Hier, Tim blijft last hebben van waterdunne ontlasting. Moet m echt tig x omkleden op een dag, t komt nu goed al die kleren haha....was m vanmorgen aan t verschonen, kontje schoon, nieuwe luier eronder...pprrrrttt...liep er als een waterstraal zo uit. Verder speelt zijn eczeem in zijn gezicht enorm op weer. O en ik kon er dus vannacht uit om 1.30. Hij zat weer helemaal onder en had honger hihihi. Morgen moet ik naar de k.a en dan leg ik hem even t hele verhaal voor van de afgelopen dagen, kijken wat zijn mening is. Eigenlijk zou ik vandaag naar de osteo moeten, maar zie ik niet zitten nu met Tim. En pech, de auto wil niet starten, dus Eva is ook thuis haha. Was ook gewoon -9 net!
Goeiemorgenn. Aruna, hier ook 1 hoor! De keren dat ze gaat slapen zonder dat ze huilt zijn heeeel zeldzaam! Ik stop haar nu extra strak in, een beertje voor haar speentje, en dan wil t wel. Maar k moet er vaak toch nog 2/3 keer heen. Anastacia: aach alweer 1 ziek. Wat spannend morgen!Dat is snel gegaan zeg! Wij hebben nog niks helaas. Gusam, vervelend zeg! ik snap helemaal dat je daar weg wilt! Danjo gelukkig! Gaat de goede kant op. Leuk naar de fotograaf! Veel plezier. Blij ei, aah! Beterschap! Jaja: Jeej wat goed!!!! Wendela, wat sneu!! Ben benieuwd wat de k.a ervan zegt!! Hier vannacht ook goed gegaan. Weet alleen niet waar die katten last van hebben, ze zijn de laatste weken zo druk!! Als ik er eentje opsluit is de andere hartstikke lief!! Maar als ze samen zijn gaan ze helemaal door het dolle heen en gooien ze alles om. maargoed! Ik ga straks maar is een grote schoonmaak houden! Fijne dag iedereen!!
maia, kan gebeuren toch! en fleur gaf t goed aan... wen, blijven de flessen er wel redelijk in dan? en geen koorts meer? duurt nu al een paar dagen of niet? hopelijk knapt tim snel weer op! danjo, veel plezier bij de fotograaf! jaja, lekker dat Dylan zo lang heeft geslapen! hier was t eerst 4 uur, uiteindelijk om 5.15 uur de fles gehad. gisteren heeft ze maar 4 flessen gehad, omdat t erg laat werd in t ziekenhuis. dus eigenlijk heeft ze t prima gedaan! nu pas de tweede, omdat ze heerlijk heeft heerlijk geslapen vanochtend, dus ik ook.
@ anas: hopelijk gaat het vlug beter met kleine mike!! heeft hij er veel last van? @ danjo: fijn dat de puffer helpt.. veel plezier bij de fotograaf @ blij ei: ocharme je mannetje!! verzorg jullie goed @ wendelaa: hihi heb wat te vroeg gesproken .. gisteren lag ze na 5-10 min al in dromenland terwijl het normaal soms 30-45 min duurt eer ze slaapt wat sneu voor tim! hopelijk is hij er snel weer vanaf @ leonie; ik heb gisteren een trui van mij bij haar gelegd en wonder boven wonder sliep ze snel in dus ga dat blijven doen denk ik poetse hoor hihi
@ Danjo: dankje ah gelukkig ben ik niet de enige! @ Sylvia111: dankjewel En wat een mooi meisje heb je zeg, zulke lieve oogjes ook @ Joenka63: dankje haha ik heb idd al een hoop gemist, zit ook pas sinds december op het forum. Maar ik zag bovenin al zulke leuke topics dat ik ben blijven steken, gister toch maar eens verder gekeken Oh wat lekker zeg dat jou emobuien minder worden! Met Lorelie gaat het heel goed, het is een lekker bolletje En wat heb jij een leuk ventje zeg! @ Ellen1983: bedankt! ik zal lekker proberen mee te kletsen! (als ik dat kan bijhouden dan, het gaat hier zo snel) @ Lenoniiee: dankjewel wel fijn om te horen dat ik niet de enige jankerd ben hier en ik vind het eigenlijk nog niet eens zo erg, soms is het heerlijk om even over iets doms te huilen! @ Aruna: dankje jou meisje houdt zo te zien ook van hello kitty @ Wendelaa: dankjewel wat leuk dat ze precies even oud zijn, ben je toevallig ook 's nachts bevallen? Haha miss kunnen we dit topic de emomama's noemen Maar wat sneu voor je zoontje dat ie zo ziek is, hopelijk niets ernstigs en is hij snel weer beter!
@Ellen, nee geen koorts meer en ook spugen is gestopt. Lekker dat jullie goed geslapen hebben @Aruna, kijk dat is beter dat ze zo snel in slaap viel
@mamalinny, nee Tim is smiddags om 13.48 geboren. Lorelie is dus ouder En leuk, jij hebt 2 oktober meisjes! Jou oudste is een paar maanden ouder als mijn dochter zie ik
Goedemorgen, Madame hier zette om 5 uur de boel al op stelten heeft ondertussen een uurtje geslapen en ligt nu weer te gillen, heeft er vandaag geen zin in denk ik hihihi! @Sylvia; wat een lieve fotoĀs!En wat een klein humpie nog hihi! @Haarclipjes; Heb het vorige keer ook aan Rose verteld maar die heb ik zelf gemaakt. De hoesjes aan de onderkant iets open snijden dan kan het clipje erin en zit de zachte stof op het koppie, op deze manier glijdt het ook niet uit de haartjesĀ De speldjes; http://www.brocanteroosjes.nl/a-9842482/haarspeldjes/ha-006-2-klik-klak-haarspeldjes-baby-3cm De hoesjes; http://www.brocanteroosjes.nl/c-399113/hoesjes-voor-haarspeldjes-baby/ en de roosjes; http://www.brocanteroosjes.nl/c-141708/roosjes-klein/ @joenka; ja heb de goeie oorpluggen nog niet kunnen vinden!! @Ellen; moeilijk he weer gaan werken! Ik moet donderdag ook weer beginnen en dan gelijk 4 dagen pfff was t maar weer maandagĀ . @Aruna; hihi leuk zoĀn meisje met dr tut houd mama lekker bezig! @anas; he bah Mike nu weer koorts, pfff..Succes met de kijkers! @Danjo; fijn dat de vredespijp hihih blijkbaar werkt!Veel plezier met de fotoĀs!Zijn de kleertjes nog leuk trouwens??? @Blijei; hatsjoe gezondheid! En dat klinkt indd als een lekker sopoogje @jaja; heeeerlijk zeg meis!!op naar meer van die nachten!!! @wendelaa; he bah arme Timmie nog steeds!Succes iig bij de ka en balen van die auto!! @leonie; komt vast door t weer je katten @ellen; heerlijk ff kunnen bijslapen!
@ Wendelaa: Ja, dan is ze idd een half dagje ouder Ja leuk he, 2 oktober meisjes, ik was eerst nog bang dat Lorelie ook de 11e zou komen Ik zie nu pas dat je ook nog een dochter hebt:O Wat grappig zeg dat ze maar 3 maandjes schelen! Hoe reageerde zij toen Tim werd geboren? Rosemarie is net een 2e moeder echt heel lief!
Eva is dol op dr broertje! En idd, vanaf t eerste moment een 2e moedertje hihi Fles geven, meehelpen met t badje etc. T eerste wat ze smorgens doet is op zijn kamertje kijken. En owee als ik m op bed leg zonder t te zeggen tegen dr. Dan zie je ineens rond kijken: mama waar is Tim! Scheelt misschien wel een beetje dat ik ingeleid werd, ze heeft me smorgens mee afgezet in het z.h. Heb haar de verloskamer laten zien en t wiegje waar Tim in zou komen te liggen. En gezegd dat als ze mij weer zag, haar broertje er zo zou zijn. Voor Eva betekent dit nu dus wel, dat alle babys in het z.h geboren worden. Want 1,5 maand later werd ook mijn schoonzus ingeleid haha
Aah wat ontzettend lief! Haha dat herken ik wel, Roosje wordt ook altijd boos als ik haar uit bed haal zonder dat van tevoren te zeggen En ze wil de hele dag kusjes geven Ik denk idd dat het wel scheelt dat je ingeleid bent en dat je het wiegje daar had laten zien, dan heeft ze alvast een beeld. Haha ze zou idd miss wel raar kijken als iemand die ze kent dan thuis bevalt Ik zou ook ingeleid worden, dus we hadden Roosje ook al helemaal uitgelegd dat ze de volgende dag een zusje zou hebben in het ziekenhuis. Kreeg ik de nacht daarvoor dus opeens spontaan weeen en beviel ik thuis, terwijl ze lekker lag te slapen. Nou, je had haar moeten zien kijken toen ze 's ochtends onze kamer op kwam haha
hahaha dat was nog eens een verrassing! Hoe ver liep je overtijd? En de oudste, ben je toen ingeleid?
goede morgen meiden hier ook een emo mama vandaag onze Senne voor een halve dag naar de creche gedaan, wat voel ik mij verlaten nu gelukkig moet ik nog niet werken wel volgende week hij neemt nog steeds de fles niet, consultatie was gisteren niets jammer xxx
Hee meiden was ik weer! Heerlijk gerelaxt! Nu pas in maart weer weg haha. Nog niet alles terug gelezen ga ik straks even doen! Ellen ik las wel dat je ook doorgestuurd werd, nou hier zelfde verhaal. Ik belde vrijdag op voor de uitslag maar het was een twijfelgeval. Moet zometeen de verwijsbrief ophalen en afspraak maken met de orthopeed. En ik ben ook doorgestuurd omdat me vriend het vroeger in lichte vorm heeft gehad Fruithapje vind ze steeds lekkerder, mondje gaat al goed open als ze het lepeltje ziet
@Rose, welkom terug! Maar dat is ook balen zeg, je had zo verwacht dat het niets was. En nu toch nog verder onderzoeken
rose, balen, eva ook al? ik vond t echt zo`n domper! hopelijk valt t mee bij onze meisjes! fijn dat jullie zo hebben genoten! fruithap, ik begin er nog even niet aan. tess drinkt nog steeds haar flesjes niet leeg (150+5) net zat er 5 uur tussen, en toch heeft ze 80 laten staan. mamalinny en wendelaa, leuk om die verhalen te horen over hoe jullie oudst het heeft beleefd een broertje/zusje te krijgen! ik hoop dat Tess dat ook een keer mag meemaken.
@ Wendelaa: haha ja zeker weten Bij Lorelie was ik 15 (en 2:20 uur) dagen overtijd en eigenlijk moest ik met 14 dagen al ingeleid worden, maar ik wilde zo graag thuis bevallen, dus vroeg ik aan de gyn: mag ik alsje alsjeblieft nog 1 dag wachten? En hij zij: nou, vooruit, maar kleine kans dat het nog thuis gaat gebeuren mooi niet dus Bij de oudste werd ik met 13 dagen overtijd ingeleid. Dus blijkbaar is mijn lichaam daar op ingesteld En jij, ben je met de oudste ook ingeleid en was je ook bij beide overtijd? @ Kitty1982: Goedemorgen! Ging Senne vandaag voor het eerst naar de creche?
o ja, ik had nog niet verteld dat tess zo goed gaslapen heeft zonder inbakerdoek! ik ben er maar per direct mee gestopt omdat kinderen met een heupafwijking niet ingebakerd mogen worden. ook al is t nog niet zeker dat ze t heeft.