zo, ff snel.. mamalinny, welkom! hier weer een redelijke nacht gehad.. alleen is maureen ontzettend verkouden sinds ze uit het ziekenhuis is, mja, ze drinkt er wel om!
Goedemorgen, Eitje: BOAZ is vandaag 3 maanden!!!! GEBAK! Enne..ontstoken oogje altijd lastig en vervelend! Hopen dat al het snot gauw de pan uit vliegt! Danjo: Naar de fotograaf leuk!!! Ben benieuwd en wat goed dat Naomi weer beter drinkt! Heeft de puf toch zin! Maar je hebt toch wel de baby pijp? Of heb je de grote al meegekregen? Wendelaa: Dat is niet zo mooi dat Tim nog steeds spuitluiers heeft! In ieder geval fijn dat je toch naar de ka moet kanhij gelijk zijn oordeel geven. Rose: Lekker dat je zo genoten hebt! En ook naar de orthopeed....suc6 Leonie: Goed bezig! Mag hier ook wel langs komen om schoon te maken hoor! Anas: Nu mike weer! Mooi balen! hoe is het met je meisje? Baby: Je bent gewoon ook nog creatief! Om 5:00 pfffff Kitty: Gaat vast helemaal goed komen op het kdv! Hier vanaf gisteren toch maar wel weer ingebakerd, hij werd steeds onrustiger en kreeg naar mijn idee niet genoeg rust! Moeten maar ff kijken hoe we dit nu gaan aanpakken. Vanmorgen had Britt ff bedacht om 5:45 (ja,weet dat ik niet moet zeuren) om uit haar bed te komen en te vragen of ze mag knutselen. Nou nee!!!! Bij ons in bed gekropen, maar daar word je gek van! De hele tijd kusjes geven,aaien zeggen dat ze haar ogen niet dicht kan krijgen dus voor iemand met een ochtendhumeur erg gezellig! Nu m'n mannetje wakker dus die ga ik ff eruit halen!
hahaha Joenka, fijn he Eva heeft daar tegenwoordig een oplossing voor, die sluipt naar beneden, zet de tv aan en smeert zelf vast een boterham
neen vandaag niets te doen , maar donderdag ga ik wel proberen wat te doen al weet ik nog niet wat nog minder dan een uurtje en mag hem weer gaan halen xxx
@ Rose1982: Hallo! Was je op vakantie geweest dan? En wat leuk dat je meisje al fruithapjes mag! Ik kan niet wachten @ Ellen1983: Wat vervelend zeg dat ze waarschijnlijk een heupafwijking heeft, hoe zijn ze daar achtergekomen en kan daar nu nog wat aan gedaan worden? @ Knuffelkonijn: Dankje
@kitty; Veel plezier met ophalen!balen dat het met t flesje niet lukt! @rose; maart is ook al bijna hoor hehehe..Jij ook al doorgestuurd nou hopen dat t bij allebei mee valt! @ellen; wat fijn dat ze zonder doek heeft geslapen!! @joenka; ik creatief??valt toch wel meee hihihihihih die Britt wordt je ook lekker vrolijk mee wakker! @wendelaa; haha Eva is slim!! Hier inmiddels al in kledingset 3 van vandaag 1 ondergepoept 1 onder gekotst en een ledikant en wieg verschoond hahahahaha gaat lekker! En madame heeft er lol in
@ mamalinny: welkom!!! @ellen en rose: wat irri... denk je voor een simpele controle te komen mag je straks weer terug.. succes!! @wendelaa.... leuk spuitluierwas..... hoop dat de ka iets voor jullie kan betekenen!! Wel handig dat Eva zelf naar beneden sluipt... haha.. @danjo, goed dat je naar ha bent geweest, hoop dat de puf helpt, wij hebben deze vorig jaar voor Milan gehad en hij vond het ook niet zo erg maar had niet het idee dat het heel erg hielp maar hoorde er over het algemeen alleen maar goede verhalen over... wij moesten 3 x op een dag 2x een puf... en dan 10x inademen geloof ik.. @leo wil je hier ook komen poetsen????? na 2 weken achterstand heb ik er echt geeeeeen zin in... maarja wat moet dat moet... @joenka, haha... leuk zo`n dochter...ja dan kan je er net zo goed uitgaan.... @kk, super dat Maureen het zo goed doet... ja hier ook zo`n verkouden meisje.. ziekenhuis zei dat dit nog wel weken kon duren... durf ook niet zo goed met de kids naar buiten... ( vandaag sowieso niet omdat het zo vreselijk koud is.. ) hoe doe jij dat??? @de rest... sorry..... Hier gaat het goed! Milan nog steeds oorontsteking, heeft nu AB kuur welke aan lijkt te slaan... ( zo`n mierzoet knalroze drankje.. volgens mij vallen z`n tandjes na deze kuur spontaan eruit.... ) Larissa gaat erg goed, drinkt goed, soms drinkt ze haar fles in 2 etappes leeg maar ach dat maakt niet uit.... en gisterenavond om 21.30 de laatste gehad ze dronk maar 100 cc en werd vanochtend om 7 uur weer wakker.... Wel even fijn aangezien milan nu midden in de nacht wakker wordt en niet meer wil slapen in z`n eigen bedje maar wel tussen papa en mama in... vanochtend viel ie dus uit ons bed.... papa was al de deur uit en hij rolde in z`n slaap iets te fanatiek.... Oja.... We hebben ook de vakantie meteen geboekt!!!!! 12 dagen Menorca zon, zee en strand!!!! we gaan alleen pas 1 september dus dat duurt nog heeeeeeeeeel erg lang maar ach hebben we iets om naar uit te kijken... 8) doei doei!
@ Wapa: Dankjewel! Mooi dat de AB aanslaat, hopen dat ie er snel van af is, is echt pijnlijk zo'n oorontsteking!
@wapa; dat valt toch best wel mee???Slechts een setje of 45 minimaal in maatje 68 trlalalalala....... hopelijk werkt de AB goed enne lekker zeg vakantie geboekt!!
whahaha..... vandaar dat ik geen enkel leuk pakket meer kan vinden op MP jij hebt alles opgekocht!!!! Ja 12 dagen menorca... zooooo`n zin in!!! Hoest nu met Dyoon?? Gooit ze nog steeds alles eruit of houdt ze ook nog wat binnen??
hallo! 2e dagje aan t werk. pfoe pfoe valt niet mee hoor...gister meteen lekkerbegonnen....3 poepbroeken achter elkaar hahaha. Ik vind t wel weer heel erg leuk, ook om mijn collega;s weer te zien en de ouders! Voor de kids in mijn groep was t wel weereven wennen dat ik terug was maar vanmorgen kreeg ik al gauw een grote lach dus dat komt helemaal goed! Ik heb geen tijd om bij te lezen...vanavond ook niet want dan heb ik vergadering (ja meteen een hele drukke week pfff) maar dacht, laat toch ff wat van me horen morgenavond lees ik weer mee (als ik niet om 8 uur al op bed lig hihihi)
kan jullie echt niet goed meer bijhouden hoor nu ik weer aan het werk ben.....sorry daarvoor. vanmorgen de kou en gladheid getrotseerd om Yara even extra te laten wegen. Ze is de laatste tijd erg aan het klooien met haar flessen, vandaar dat ik het even extra wilde laten controleren. Maar ze groeit nog steeds goed, dus geen reden om ons zorgen te maken. Ze heeft waarschijnlijk gewoon minder nodig dan dat er op het pak staat. verder is mijn meisje ook verkouden, haar hele neusje zit dicht, arm kind.... dikke knuf voor alle mama's met zieke kindjes!
@ Ellen ik moet vrijdagmiddag naar de orthopeet, hoop dat het toch niks is @ Danjo ben benieuwd hoe het bij de fotograaf was? @ Kitty hoe heeft Senne het gedaan op de creche? @ Mamalinny welkom!! We waren een weekendje weggeweest @ Baby ook een ziek meisje thuis?? @Wapa fijn dat het goed gaat met larissa, En leuk joh een vakantie al geboekt @ Sannie fijn dat je het weer naar je zin hebt op je werk
Wen: Ja, maar dat wil ik niet aanhalen dan doet ze dat straks elke ochtend! Wapa: M'n bed uit!!!! Weet je hoe koud... En ja,die gore antibiotica is echt mierzoet! Maar dan nemen ze het wel! baby: Denk dat dyoon de kleertjes die je aan doet niet zo mooi vindt! Ze weet wat ze heeft hangen! Sannie: Arrrgggghhh, ook nog vergadering! Heb ik ook eigenlijk maandag gelijk al! Daar begin ik niet aan! Ff rustig op gang komen... Nou hoop dat je de week goed doorkomt zonder al teveel bacterien Kitty: En is het goed gegaan? Je kunt idd beter wat plannen voor de afleiding! Hier mag Boaz morgen ook weer en dat komt goed uit want ik moet morgenmiddag met Britt naar de kno! Daarna nog ff met haar naar de stad en dan Boaz weer ophalen!
whahaha.... je kan d`r ook leren hoe ze een ontbijtje op bed kan maken voor je!!!! @ baby, denk inderdaad dat Joenka gelijk heeft... Dyoon denkt ik... ik heb zoveel kleren in m`n kast als ik die allemaal aan wil hebben voordat ik eruit gegroeid ben moet mama mij gewoon heel vaak verkleden..... lol
@kleertjes; jeeeetje ik heb een naam hier he?!!valt toch best mee....... @sannie; pff je zal weten weer aan t werk te zijn! @noa; fijn dat ze goed groeit! @dyoni; die heeft nu de hik hier naast me in de wipstoel zal dus zo wel gaan bleren hihihi
@ Wen Er lijkt wel wat verbetering in te zitten, 18feb word het weer opgemeten. En hoe is het met Tim zijn voorkeurshouding?
Dames misschien dat jullie me kunnen helpen Me vriend is volgende week jarig en wil een cadeautje geven van Eva! Iemand een leuk idee?