Nogmaals bedankt voor jullie reacties op de foto's! maakt me nog trotser op mn meisje(s) Aruna Noa doet er nooit zo lang over om in te slapen! hihi maar het verhaal van dat speentje herken ik wel steeds erin en eruit! maar gelukkig niet snachts! Danjo hoe was het bij de fotograaf? ben benieuwd naar de foto's!!!! Blij ei sterkte met Boaz! hopelijk knapt die snel een beetje op! Jaja dat is wel ff lekker dat die heeft doorgeslapen! Wendelaa ja Danique is er opeens erg mee bezig! weet niet op het vlot is meestal beginnen ze toch vanaf 2 jaar met zindelijkheid of niet? Noa heeft nog steeds een voorkeur. We hebben pas volgende week een afspraak dus ik hoop dat het wat helpt! En hoe staat het met Tim z'n voorkeurshouding? het was toen al wat beter toch? Hihi ja ze heeft al dr k-swis aan maar ze zijn nog wel een beetje groot maar een dik sokje aan en het gaat wel. Vind het zo koud lijken zonder schoentjes als we naar buiten gaan. Ach arme Tim nog steeds last van spuitluiers!! dat is best lang, zou het idd morgen ff bespreken met je k.a. Leonie lekker nachtje dus gehad! Zijn je katten nog steeds zo ondeugend?! zijn het nog jonge katten? meestal is dat zo he als ze alleen zijn dan zijn ze lief en als ze samen zijn dan durven ze! Succes met poetsen!! Zo baby dat was vroeg dag voor je vandaag!! 5 uur! Wat ben je creatief zeg! had ik nou nooit opgekomen. Bedankt voor de links! Rose ook al doorgestuurd! hopelijk valt het mee! Kan je niet helpen hoor want vind het altijd al zo moeilijk om iets te verzinnen om te geven.. Ellen fijn dat Tess nu ook kan slapen zonder bakerdoek! dus geen rondslingerende armpjes meer? Joenka haha wat lief! maar 05.45 is wel erg vroeg! hier kan Danique ook niet blijven liggen hoor gaat steeds kietelen en idd kusjes geven. Maar ik moet er altijd wel om lachen maar hopelijk word het geen gewoonte van dr! Baby hihi zo krijgt ze iig alles aan! als ze zo doorgroeit heeft ze anders alles mischien 2 keer aan gehad.. Wapa fijn dat het nu goed gaat! en ook al een vakantie geboekt!heerlijk hoor! ik moet ook nog ff boeken maar eerst maar eens kijken waar de reis naartoe gaat..
@Rose, idd canvas doek en dr handjes/voetjes op. De houding van Tim gaat wel steeds beter, zie steeds vaker dat ie in zijn slaap op de andere kant ligt. En ook op de buik liggen gaat steeds beter. Had vandaag dus weer naar de osteo gemoeten, maar afgebeld. Morgen kijkt de k.a er even naar. Maar hier is al die tijd nooit iets opgemeten eigenlijk.... @Sylvia, gemiddels is 2,5 meen ik. Eva begon pas naar de 3e verjaardag. Dus 2 vind ik snel haha
Rose, mijn vader is binnenkort jarig en laat een foto van de shoot op een sleutelhanger zetten, zo heeft hij haar altijd een beetje bij zich.(heeft ook altijd foto's mee, hangt op z'n werk enz.) Danjo, hoe was de shoot?? mamalinn, welkom!! Lekker leven bonnen, ik las hier een tijdje terug dat je die iedere 3 maanden krijgt, heeft iemand ze alweer gekregen? hier, gister werd ik in de sportschool aangesproken door een meisje die ik van de middelbare school ken, heb haar op hyves. Ze wilde even zeggen dat ze Britt zo mooi vind!!! Het liefst zou ze die foto's willen knuffelen. Ik was gelijk niet meer moe *glim glim* Nu weer druk met verven. Britt slaapt lekker, heeft echt meer rust nodig merk ik.
meiden, wat doen jullie als jullie kleine niet wil drinken. Yara weigert gewoon bij de derde fles meer dan 100cc te drinken.....ze duwt de speen dat echt met haar tongetje weg en ik krijg er dan ook echt niets meer in. nu groeit ze wel goed en is verder ook vrolijk, maar lijkt mij dat ze toch wat meer moet gaan drinken. vanmorgen heb ik haar extra laten wegen en toen woog ze 5360gram. hebben jullie tips?
Hoi @ Noa, geen tips, als ze verder goed groeit en vrolijk is enzo zou ik me er persoonlijk niet teveel zorgen om maken. @ Sannie, jij bent er dus gelijk lekker in gekomen haha. Wel fijn om dan weer thuis te komen he? @ Bumbo, heeft iemand ervaring met deze stoeltjes?
ja ik probeer me ook niet te veel zorgen te maken, maar dat doe je toch wel...... op het kdv drinkt ze trouwens wel makkelijk haar flesjes leeg....daar drinkt ze soms ook 180cc terwijl ze hier thuis moeite heeft met 150cc het is gewoon een maf maar ontzettend lief meisje!
Rins: Weet alleen dat wij de bumbo niet op het dagverblijf mogen gebruiken ivm forceren vd houding! Curly: Trotse mams
@noa, heb je al geprobeerd om haar te "negeren" onder het drinken... dus geen oogcontact proberen te maken?? Zodat ze minder afgeleid wordt en daardoor misschien beter gaat drinken??? En ach als ze goed groeit en vrolijk is zou ik me niet al te druk maken, misschien heeft ze gewoon wat minder nodig...
Ladies ff snel shoot was leuk alleen had ze dr lach thuis gelaten ze was helemaal onder de indruk van alle lampen en was er druk mee aan de keuvel. Morgen gaan we de picas bekijken
Hehe, wat een dag. Ik kom zo evne teruglezen hoor. Vandaag echt een rotdag gehad op mijn werk. Gelukkig was alle zorg weg toen ik mijn smoeltje thuis zeg liggen. Hij heeft vandaag geleerd om zelf zijn speentje te pakken en in zijn mond te stoppen. scheet. Zo even knakworstjes eten nu...
HIer is mike nog ziek.. koorts nog en hij wil ook niet drinken, met moeite 100cc per keer.. dus nu 400cc op.. en hij moet nog 1 flesje...
mamalinny, ik werd alleen doorgestuurd omdat mijn vader ook een heupafwijking heeft. de cb-arts en huisarts zagen allebei niks aan de heupjes van tess, dus ik was niet voorbereid op 'slecht nieuws'... rose, vrijdag al! lekker snel! ik duim voor je dat t meevalt! weet niet of ik reclame mag maken: canvasdeal.nl is n leuke site om foto`s op canvas te bestellen. niet duur! danjo, super dat de shoot leuk was. als je ze hebt: spammen he??? luna, daar is hij snel mee! wel handig! hopelijk weet hij m `s nachts ook te vinden! joenka, drukke dag dus weer morgen! succes! sannie, spannend als ik jouw verhalen hoor, ik mag maandag weer aan t werk. hoop zo dat de kids me snel weer herkennen! morgen komt mijn moeder ff proefdraaien hier, zij zal voortaan elke maandagochtend oppassen. ze wil ff t badje oefenen en verder ik maak haar ff wegwijs met onze magnetron, tv, tess dr kamertje enz. hihi en dat terwijl ze hier elke week wel is... ach, kan ik ff lekker naar de markt!
goedenavond! Vanochtend met m'n vader en dochterlief gezellig bij de Makro geweest. Even een hoop zooi gekocht en de pampers waren in de aanbieding verder voel ik me vandaag neit echt lekker. Niet ziek maar vooral erg slapjes. Manlief staat nu lief in de keuken op te ruimen en te koken! ga even teruglezen en reageren.
maia, niet ziek worden he? morgen heb je gesprek op t kdv toch? en de twee dagen daarna wennen voor fleur? (en haar mamsie... ) succes in ieder geval! noa, misschien kun je proberen noa zelf om de flesjes te laten vragen? om de 5 uur ofzo? als ze op t kdv beter drinkt, wie weet vind ze wat geluid tijdens te drinken wel fijn, of draaien ze daar de dop minder strak vast, of maken ze de melk iets warmer dan thuis, of juist kouder... er zijn zoveel dingen die net iets anders zouden kunnen zijn dan thuis.
@Danjo, leuk he een fotosessie. ben benieuwd wat er uit is gekomen. @Rose, ik kom vanavond ook eens op de chat kijken. Guus is toch weg en mannetje ligt zo weer op bed. @Curly, wat leuk he die complimenten! haha geeft je wel energie. @Noa80, ik weet niet of Noa zwaar genoeg is voor haar leeftijd... zo ja, dan zou ik haar gewoon zelf laten bepalen. vooral als het maar om 100 cc gaat en alleen bij de laatste fles. als ze te licht is zou je misschiein wat kunnen doen met de flestijden. @Wapa, lekker zeg naar Menorca, gaan de kleintjes mee? @Sannie, haha weer helemaal aan de bak. veel succes met het "nieuwe" leven weer! Hopelijk ben je er snel aan gewend. @Joenka, gaat Britt alleen op controle bij de KNO? Wel lekker dat je even je handen vrij hebt dan. @Rose, ik vond die voetjes ook een leuk idee! Of inderdaad zo'n fotokado. Kan geloof ik ook via kruidvat. @Baby, ik zag je krabbel vandaag pas, maar goed dat k gisteren ben komen chatten. haha Meisje helpt je een beetje om alles nog aan te kunnen voordat ze eruit gegroeid is lees ik. @Wendelaa, haha die Eva. Wat een wijs ding zeg. O vervelend dat die arme Tim nog zo'n diarree heeft. @Mamalin, welkom, wist niet of ikdat al gezegd had. @Leonie, rare kwast die schoonmoeder van jou. ze ontkent eigenlijk dat ze een kleinkind heeft als ze geen oma genoemd wil worden. Heeft ze wel in de gaten wat voor gevoel je vriend hierbij moet hebben? Mag jullie kleine haar straks wel oma noemen? @BLijei, o vervelend dat boaz een ontstoken oogje heeft. EN ook nog allebei verkouden? @Danjo, alles goed met van puffelen? @Gusam, hoop dat je snel een andere woning hebt. @Fruithapje, vind julien gisteren en vandaag ineens niet meer zo'n succes. morgen ga ik wortel proberen. Nou juulz was hier om 3 uur al wakker vannacht. Even 100 cc gegeven en daarna sliep hij weer. Lijkt wel of hij niet meer genoeg heeft aan zijn voeding ik weet even niet hoe ik dit ga oplossen.