Waarom een slechte dag? Zolang ze niet over die 30 schepjes heen gaan is er niks aan de hand hoor! Bij 30+ zou het wel eens ' belastend' kunnen zijn voor de nieren.. Vent hier zit ook aan de 990 ml per dag.. is volgens cb niks mis mee! (en nee hij wordt niet moddervet, zit onder de curve qua gewicht en lengte boven gemiddeld) Edit: ook krijgt hij smorgens en savonds rijstebloem door fles (1 schep voorlopig) en smorgens half potje fruit. $ klinkt wel veel maar hij zet er niet van aan..dus tja, als ik dit trouwens niet doe brult ie het uit van de honger)
Luna en sloppy hoeveel flessen geven jullie? 5 of al 4 ? Het kan ook zijn dat jullie kindjes na de een na laatste fles rond 19uur al in hun diepe slaap vallen en dat je ze daarin stoort met de fles van 22uur? Dat was hier namelijk wel het geval. En anders flessen van 210 geven misschien?
@natjes: Megan gaat echt wel over die 30scheppen heen hoor en ze weegt nog geen 6000gram........ Van het CB mocht ze 900ml hebben en daar gaat ze nu dus al dgn over heen. En wij hebben haar ook rijstebloem door haar laatste flesje gegeven. Ze is ook niet te dik hoor, maar het is heel moeilijjk om haar niet over de 900ml heen te laten gaan...........ze wil nog steeds om de 3uur eten en als ze dan om 3.30 al begin dan zit je om 15uur al aan het maximale........ Wij zijn dus de hele dag aan het rekken en rekken en rekken om haar maar niet te veel te laten eten.......... Ik hoop dat het duidelijk is hoe ik het bedoel. Met die 900ml zit ze goed hoor, maar het is heel moeilijk om haar verzadigd te hebben met die 900ml.......... Ik word er nu na 2,5mnd echt een beetje verdrietig van dat ze zoveel wil eten. JE kind huild niet je kind krijst! En met aandacht en spelen en lopen krijgen we haar zover dat ze genoegen neemt.......... En dan heb je eindelijk een goed advies van het CB en het is niet over een nacht ijs gegaan! Dan krijg (niet van jou hoor) hele nare reacties en dat word me nu gewoon even te veel...............sorry Echt waar sorry
sloppy, mensen bedoelen t niet vervelend hoor! iedereen hoort/leest/denkt wat anders, en dat willen ze delen. t is geen kritiek. gewoon doen waar jij je goed bij voelt, t is jouw meisje! ligt t aan mij of is t ineens allemaal veel groter hier? lettertype, beeld e.d.???
Sloppy lees jij nare reacties? ik nl niet zeg gewoon wat wij te horen krijgen en je kan ook bijvoeden met potjes. Maar doen waar jij je goed bij voelt maar nare reacties vind ik een beetje overdreven sorry
Nare reacties???? Iedereen hoort het anders bij het CB en geeft gewoon een mening wat hun verteld word. We zijn hier om elkaar te helpen en adviezen te geven. Anders moet je niet over dat soort dingen beginnen want je weet dat mensen het goed bedoelen
Ze krijgt nu 5 flessen van 180/6. We hebben ook geprobeerd 210/7 maar dan drink ze die gewoon leeg en wil ze er nog steeds 5........ We hebben haar nu de laatste fles om 19uur gegeven en ik ga haar niet meer wakker maken, ik zie wel hoe laat ze komt...
Ellen, ligt denk ik aan jou. Ik zie alleen het dik gedrukte groter maar verder niet. Vreemd, andere instellingen?
Misschien heb ik je adviesen gewoon verkeerd begrepen, maar dit is wat wij hebben besproken met het CB. Megan is echt een appart geval wat eten aan gaat en sorry maar ik ben inmiddels echt een beetje gevrustreerd en misschien heb ik iets te heftig gereageerd! Sorry
Hee meiden, Ben even minder gezellig aan t reageren want veel aandacht naar t zieke mannetje, wat trouwens wel veel beter gaat en aandacht naar mn eigen zieke niezende snothoofd hihi. Hoop dat de andere zieke kindjes ook aan t opknappen zijn!! en de zieke mama's ook natuurlijk. En nog heel erg bedankt voor de leuke reacties op mn hyves....zoooooo trots Slaap lekker allemaal alvast
Beterschap blijei is niet leuk ziek zijn weet dr alles van gelukkig was mn meisje niet veel wakker etc ja kwam elk uur omdat ze honger had
Hey ei, Doe maar rustig aan hoor! En is toch ook een lekker ding!!! Ellen: Zie niks anders hoor??? Sloppy: Gaat het nu wel goed zonder de nutriton dan? Als ik hier minder geef begint Boaz alweer te spugen?!?!
Sloppy ik zat ff te denken he , idd mega spuugt veel is het wel handig om daar mee te stoppen? Jij zegt dat ze veel voeding vraagt is het dan niet beter om eind van de ochtend en eind van de middag een potje te geven en dan gewoon 5 flessen van 180cc? tis maar een idee hoor maar zo krijgt ze dus wel 2x wat meer op een dag ps bedoel 1 potje verdeeld over de dag
@joenka: We hebben nu alleen de laatste fles, met de rijstebloem, geen nutriton gedaan. Maar verder nog steeds op de 180/6 +6! Als we minder doen dan komt echt alles er weer uit. Nu een mondje en soms wat meer, maar dat is de reflux de KA staat er van te kijken dat het nog lukt met zoveel nutriton
Dat is ook wel een idee En ik had de nutriton er net niet bij gezet maar dat krijgt ze ook nog steeds hoor. Wat ik tegen Joenka zeg ze kan echt niet zonder
Ik blijf er nl bij pap is dikmakend en geeft niet zoveel toevoeging behalve dat het zwaar op de maag ligt. en met een potje kun je de middagen ook wat plezieriger maken voor jezelf en megan