Sloppy: Oke, ik dacht al!!! Dat moet ik weten... Maar wat Danjo zegt lijkt me ook de moeite waard. Hier bij het bureau nl vorige week zoals eerder al vermeld hetzelfde verhaal te horen gekregen. Helemaal bij kinderen die last hebben van de darmen.... Suc6 in ieder geval met je hongerwolfje!
@Joenka: Thanks, en ze heeft gelukkig al heel lang geen last van krampen meer En ook met de nutriton heeft ze gewoon normale ontlasting, soms iets dunner maar ze is nog niet verstopt geraakt ervan en dat kan ook met de hoeveelheid die ze krijgt
oh ja sloppy wat ik ook wel eens doe als hij eroverheen dreigt te gaan is 30 ml extra water per fles, dan zit ie wat voller. Wel even de nutriton aanpassen dan! Ventje hier is ook echt bodemloze put.. Blijft maar door eten en honger houden. Maar meis komt heus wel goed! En doe met tips en adviezen wat jij wil, is en blijft jouw kindje!
Je hebt ook kans dat Megan dan wel die 210 flessen leeg drinkt als je er een fles afhaalt. Het is in elk geval het proberen waard. Vervelend he als je meisje zo krijst van de honger. Toen Laura net geboren was heb ik ook wel eens huilend op bed gezeten met haar, omdat ik het niet meer wist. Ik werd er zo verdrietig van. Ik volgde netjes de richtlijnen van het CB , maar uiteindelijk bleek ze dus gewoon onwijs veel honger te hebben! Was zo'n verschil toen ze tevreden was Je moet gewoon je weg vinden in de wereld van de babyvoeding En meid er komt vanzelf een goed ritme in. Hoop dat Megan goed slaapt vannacht!!! Merk je overigens ook dat Megan normaal na de fles van 19uur heel diep slaapt of niet? Hier doet Mike dat namelijk wel die is echt in babycoma haha
Sloppy wat Danjo zegt kun je ook proberen ( alleen niet alles in 1 dag he , want als ze dan kramp krijgt of iets weet ne niet waar het aan ligt ) En idd voeding voor hongerige baby's misschien proberen?
@Anas: Ja het is echt een coma baby dan Mooie omschrijving. Je krijgt haar dan ook bijna niet wakker en als ze dan wakker word dan gaat ze heel zielig huilen..........doen we dus ook niet meer. En ja het is de ergste huil die je kan hebben met je kind Gisteren hebben we haar om 18uur 250ml gegeven en nog wilde ze om 19.30 weer eten............ Echt waar! Ik zit niet voor niks met mn handen in het haar weer @Natje: Ik doe nu ook wel eens 10ml extra water door haar fles, maar dan word haar ontlasting ook dunner....
lastig sloppy, succes iig! nou, tess heeft voor t eerst sinds tijden zo laat op de avond goed gedronken, ze werd zelf wakker! (ws omdat ze maar 80 dronk om half 7...) ik had n fles van 200 gemaakt en t is bijna op gegaan. ben heel benieuwd hoe laat ze t maakt morgenochtend! (ik zeg bewust LAAT, duimen jullie mee??? )