Ga ook mn bedje op zoeken. Meisje werd net toch weer wakker......... Heb haar nog 140ml+4 en 4 nutriton gegeven en hoop dat ze nu wel gaat slapen tot morgen ochtent
hier werd naomi net wakker met een hoest bui, nu ff knuffelen heb dr net een pufje gegeven en dan zo de fles. ellen hoop dat tess lekker heeft doorgeslapen jaja hoe is het met jou en dylan wen,joenka,ei hoop dat de mannen zich vandaag beter voelen wen suc6 bij de ka baby hoest met dyoni
danjo:fijn dat het beter gaat met dr pufje! hier is het nog steeds kut met peren hihi. Dylan is nog steeds erg uit zn doen niks is goed gisteren bij oma geweest en heeft heel het huis op zn kop gezed dus ben benieuwd wat vandaag ons brengt! dus sorry dat ik zo weinig regeer maar heb het efe super druk met meneer! veel liefs jaja
@Jaja: Och wat vervelend dat het met Dylan nog steeds niet lekker loopt!! Heel veel sterkte meid! En een knuffff @Anas: Ze heeft wel geslapen maar heel onrustig. Ik heb haar zelfs vannacht weer onder in haar bedje gelegt omdat ze met d'r hoofd tegen de bovenkant aan lag..hihi Ze was om 7.15 echt wakker en ik heb haar net weer in d'r bedje gelegd. Ook had ze zoals normaal gewoon een poepluier dus ik denk dat de rijstebloem goed gevallen is
Snik vandaag is het echt zover, mijn allerlaatste dag vrij voor ik morgen weer aan de bak moet Dyoni is ondertussen ook aan het hoesten en proesten gegaan, fijn idee als ik haar morgen weg moet brengen NOT @Danjo; ben benieuwd naar de fotos! @luna; fijn he als je thuiskomt dat je dan je kleintje weer ziet! @Anas; he bah zit echt niet mee bij jullie! @Ellen; hihih das gewoon een excuus om Tess te zien hihihih!Veel plezier! @maia; Makro hihi daar gaan we ook regelmatig heen, met altijd meer op de kar dan je van te voren had bedacht ja er past indd nog wel meer kleding in mijn kast hahaha @wendelaa; hoest nu met de kleine poeperd?Succes bij de kinderarts! @wat was het weer gezellig gister hier met de bijvoeding/voeding zeg .. @blijei; beterschap met t mannetje! @jaja; succes met de kleine man
goedemorgen! Nou ik heb zometeen intake bij het kdv heb er wel vertrouwen in hoor maar toch... @baby: geniet van je laatste dagje vrij! @sloppy: fijn dat ze de nacht goed is doorgekomen. Maar hier ging Fleur ook regelmatig over de 900 cc heen, ze zullen het wel nodig hebben dan en jouw meisje met haar achtergrond al helemaal. Ik zou persoonlijk ook niet voor pap kiezen mar als jullie daar blij mee zijn.. maar ik vond nou niet dat er negatieve reacties waren, iedereen probeert hier gewoon mee te denken. @Danjo: fijn dat de puffert blijkt te helpen. @Ellen: en heeft het duimen geholpen? Hoe laat was ze wakker?
Sloppy, wat vervelend dat Megan zo veel wilt eten. Ik hoop voor je dat de rijstebloem helpt. Doe gewoon waar jijj je goed bij voelt. Knuf voor jou!!! Babyd, laatste dag alweer?? Wat gaat het snel he. Vandaag maar extra knuffelen dan!! Maia, lekkere winkel he de makro. Kwamen wij vroeger ook veel, nu we verhuisd zijn minder.... Britt was om 08.40 wakker, toch netjes met laatste fles om 21.30! Voorheen kreeg ze de laatste fles later, maar dan werd ze ook pas na 10.00 wakker. Vandaag, verven, naar babydump met schoonmama en vanavond weer wegen!!!!
goedenmorgen dames, Ellen: ENENENENENEn hoe laat??? Sloppy: Megan heeft dus op de fles met rijstebloem niet doorgeslapen? Of begrijp ik het verkeerd? Missschien heeft ze gewoon standaard om de zoveel uur trek??? Dus als je om de 3 uur minder geeft ze daar wel op trekt? Danjo: Nog steeds de hoestbuien!! arme Naomi, wel weer een beetje kunnen slapen? Wen: Hoe is het met Tim?? Nog veel dunne luiers? In ieder geval suc6 bij de ka.. Jaja: Suc6 vandaag met je mannetje! Anas: Hoe is het met Mike? Baby: aaarrggggghhh, morgen al! En geen excuses gaan verzinnen nu he! Dikke knuf voor dyoon... Snotterig Ei: Hoe gaat het??? Maia: Arrrrgggghhh, jij wordt ineens overvallen! Intake,wennen en aan de bak! Gaat idd vast helemaal goedkomen... Curly: Suc6 met wegen!!! Gaat het goed? Hier mannetje weer wakker gemaakt want hij moest naar het kdv voor de 2 de keer! Dus dat was weer vroeg uit de veren en organisatie om 2 kids kant en klaar af te leveren op de plek van bestemming! Nog ff bakkie koffie bij het kdv gedaan. Straks Britt ophalen en dan naar de kno! Idd voor controle! Ennn...ik ga vrijdag naar de vrienden v Amstel! Rob heeft vip kaarten geregeld voor mij en mijn vriendin!!!
Mogguh Ow joenka, wat lief! Curly, wat een tijden zeg, gaat het nog goed met je dieet? Wat deed je precies?
@Joenka: Dat hebben we ook geprobeerd maar dan gaat ze na de fles gewoon door met krijsen........Dus speen er in en die spuugd ze dan weer uit en gaat weer verder met krijsen..... Maar goed 23.00 tot 7.00 is heel netjes en ik denk dat we haar gewoon even de tijd moeten geven. Wow tweede keer KDV, succes bij de KNO arts! En VIP kaarten voor Vrienden v Amstel LEUK!! Veel plezier vrijdag!
Zo, hier terug van het cb. Wat is ze toch heerlijk makkelijk vergeleken bij de vorige keren! Zo zie je pas echt een verschil. De vorige keer was het alleen maar huilen. Ze was nu de hele tijd aan het kletsen , lachen en aan het spelen met dr rammelaar! Wat een lekkerding! Prikjes waren wederom weer geen succes, hopelijk krijgt ze er niet zoveel last van als de vorige keer. Ze moet alleen wel de volgende keer nog goed nagekeken worden voor de heupjes, Tara hield haar nu tegen. Als ze dit de volgende keer weer doet moet ze voor een echo naar t ziekenhuis. Ik hoop t toch niet! Madam is nu 61 cm en 5680 gram! Gisteren voor t eerst wezen slimbelly'en! 40 min stevige pas de hoogste heuvel op op een loopband! Dan voel je je spieren goed! Ik deed daarna de band af, en het zweet rolde dr vanaf. Had helemaal een plasje onder me liggen! We moesten met kleren aan op de weeschaal staan, en ik heb van het weekend flink gezondigd! Maar in 4 daagjes mét kleren aan , toch 0,4 kilo minder! Dus ik ben heeeel benieuwd wat onze eigen weegschaal zegt vrijdagochtend! Sorry voor het hele ego stukkie! ik moest t ff kwijt!! Ellen wat goed van Tess!! Hoe is het vannacht gegaan?? Jaja, dikke knffl! Babydr; Aah.. En dan is ze ook nog verkouden. Dat s niet leuk aan het werk gaan. Maia succes bij t kdv!! Curly wat ben je toch druk! Zijn jullie aan het verbouwen? veel plezier vandaag! Joenka, succes bij de kno! En knap dat je het voor elkaar krijgt, ik vind het al moeilijk om alleen met Tara ergens op tijd te komen! Wat leuk naar vrienden van amstel!! super.
Sloppy: Okay! Leo: Hihi, goed bezig hoor!!! En top dat Tara het zo goed doet! Zie dat Boaz maar 2050gram zwaarder is....Vindt het ook lastig hoor om op tijd klaar te staan, maar kan niet te laat op school komen dus ik moet wel... Ja, had al kaarten voor afgelopen zondag maar die heb ik weggegeven aan m'n broer! waren toch niet zulke goede plekken! Nu heb ik vip kaarten... Handig zo'n man die voor Amstel werkt!
Hier is Mike nog altijd niet lekker in zijn velletje... veel snot hoor ik en daardoor is hij niet zo goed gehumeurd... Hij hoest ook flink. en heeft van die waterige rode oogjes, Als hij vrijdag nog zo is dan weet ik niet zo goed wat te doen. Normaal gaan de kids dan naar het KDV maar als hij ziek is kan dat niet.. alleen hoe ik het dan moet oplossen dat weet ik eigenlijk niet Ik word er zo moe van
Sloppy ik zat net te denken, kan het niet zo zijn dat MEgan niet wil drinken maar wil slikken omdat ze last heeft van maagzuur???? Refluxbabys hebben daar heel vaak last van dat ze steeds om de fles lijken te vragen, omdat als ze drinken dan spoelen ze het zuur weg. Maar als je er echt niet zo goed meer een oplosssing voor weet, misschien kun je dan eens met de kinderarts overleggen, desnoods telefonisch als je niet op korte termijn een afspraak kunt krijgen. ? Misschien moet de zantac ( dat heet megan toch) opgehoogd worden?