Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Duh.........ff zonder gelezen te hebben.

Ik hele tijd pagina refreshen, ik denk, wat gek, niets geschreven vanaf vanochtend half 9, zit het topic dicht, goeiemorgen haha

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja hallo zeg! Wat is dit, willen we in recordtijd een deel 3 openen ofzo hahaha, kan t niet bijbenen hoor....

@Joenka, moet morgenvroeg idd er naar toe.
    En wat fijn dat Boaz weer door zijn APK gekomen is;)
    En zie je, zon groot hoofd is toch best te handelen

@Sannie, meid probeer t naast je neer te leggen.
    Weet zeker dat als er iets was je ze wel gehoord zou hebben.
    En ze heeft daar echt niets van gemerkt hoor;)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Is ons ook een paar keer gebeurt hoor!! Niet schuldig voelen!
    Ik meet het aan hoe ik haar gevonden heb in d'r bed...........ze was vrolijk en niet helemaal overstuurd dus niks aan de hand :D
    Dikke knufff voor jou!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Joenka: Nieuwe meubels gekocht??
    Boaz groeit goed zeg! Super..

Jiska: Tara heeft dat ook altijd, en het is dan idd zuur!
    Heel vervelend voor dr, want 9 van de 10 keer krijgt ze er ook de hik van. En mama maar wassen! ;)
    Ik ben nu ook bezig met het verkopen van maar 56 van Tara, maar het is geen vetpot! ;)

Maia: Mooi dat je blij bent met je toekomstige loon! en ik hoop dat je kerel ook word aangenomen!

Babydr: Ahh.. Hopelijk is ze snel weer de oude. Als ze maar niet ziek word.

Wendelaa: haha idd! Gaat hard!!

Sannie: NIet schuldig voelen meid! Kun je toch niks aan doen!
    En waarschijnlijk heeft jullie dametje ook wel een behoorlijk stemgeluid en had je haar vast wel gehoord!
    Wat een leuk badpakje! :D Schattiggg.
    En ik had al gevraagd of de zwemluier om moest, maar dat was niet verplicht! Ze zegt je moet doen wat je zelf wilt!

Rins: hahah! Slimm..

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha dames.

jeetje wat hebben jullie veel geklets weer haha.
    efe niet reageren moet zo weer werken kom nog efe een foto spammen.

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    en hier gaan we omrollen haha

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jaja wat lief zeg! rollen kan hij ook al, ja een pittig ding is snel he?

8. Maia

Maia Niet meer actief

ahhh wat leuk jaja!

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, ga je alles verkopen? ik leg t allemaal op zolder, voor eventueel de volgende...

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat een leuke foto jaja!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier is het meisje al weer in dromen land!
    Ik weet niet wat me overkomt en wat ik met mn tijd moet doen :D Oke dat van die tijd is een leugen ik heb zat te doen :D
    Ze heeft om 14.30 een fles gehad en is nu al weer in slaap! Echt ik heb er geen kind aan!
    Ook zit er ruim 4uur tussen de flessen en dat krijg ik normaal ook niet voor elkaar.........

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaja wat een schattige foto''s!! :D

Ellen: Nee ik verkoop niet alles hoor. Zoals haar eerste pakje, en sommige truitjes waar ik echt wat mee heb, doe ik niet weg.
    Wij willen over 4 á 5 jaar pas eventueel een tweede, en tegen die tijd vind ik waarschijnlijk de helft van nu al niet leuk meer! ;)
    Sterker nog, ik ben er nu al op uitgegeken! :p..

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sloppy hier precies hetzelfde.
    Weet niet wat me overkomt!
    Ze sliep vanmorgen al van voeding tot voeding, en nu gewoon weeer!
    Dit heeft ze niet eerder gedaan dan vlak na de geboorte!
    Vanmorgen vond ik het toch wel een beetje eng.. Ik dacht dat kan toch niet???
    Maar mevrouw heeft blijkbaar wat in de halen.
    Normaal slaapt ze maar een uurtje tussen de voedingen!

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou lekker toch dames!!!! hier de tweede wakkere dag achter elkaar... ach, zolang ze niet slecht te pas is.... komen jullie nog ff chatten?

15. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Meiden, bedankt voor de vele tips wat betreft de luieruitslag. Het gaat gelukkig al wat beter en ik hoop dat het helemaal verdwijnt als het met de stoelgang weer wat beter gaat.

Kleertjes verkopen ga ik dus voorlopig even niet doen, als het zo weinig oplevert. Ik vind het zoveel gedoe (en wie weet is de tweede ook een meisje ;)). Maar kopen lijkt me wel erg veel geld schelen. Ik zag trouwens ook leuke aanbiedingen op www.kleertjes.com bij de collecties van vorig jaar. Boeit me niks dat het van een vorig seizoen is.

Als er water terugkomt een poos later is het dus echt zuur, begrijp ik. Over twee weekjes weer naar het cb dus dan ga ik even vragen hoe of wat. Ze lijkt er geen last van te hebben dus dat scheelt wel. Als het maar geen allergie is! Het zusje van mijn man heeft koemelkallergie, niet heel extreem maar wel een beetje.

@ sannie: wat een schatje is je dochter in het badpakjes! Zonder badpak ook hoor ;). Als ik dat zo zie dan heb ik zo'n zin in de zomer. En... zou je het erg vinden om een oktober mama 2010 te worden :D, geintje! En die babyfoon... ik denk dat je haar echt wel gehoord had hoor, als ze gehuild had. Als ze goed in d'r velletje zit, en dat zit ze toch?, is er niks erg gebeurd. Niet schuldig voelen hoor!

@ Joenka: So, jouw boy is weer goed gegroeid, zeg! En hij mag dus ook gewoon van 20.00 - 08.00 uur slapen. Gelukkig dat de afplatting meevalt. En je hebt een sterke stoere knul dus met die sterke nek van 'em :p!

@ Aruna: Succes met je meisje vandaag. Vervelend hè... Je wilt ze dan zo graag helpen maar je kunt eigenlijk niets voor ze doen. Als het tandje door is, is het gedoe toch vaak over?

@ Jaja: wat een scheetige foto van je mannetje! Onze kids zijn nu echt een beetje baby af hè... Ze worden zo wijs nu!

@ sloppy: Nou, geniet er maar even van dat je meisje zoveel slaapt ;). Imke sliep ook erg veel toen ze zo verkouden was. Ze zullen het wel nodig hebben, toch?

16. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

ff snel; jeeej fles nummer 3 zit er nog in!

Leuke foto;s voorbij zien komen!

enne kleertjes verkopen; ik kan t nog niet isse nog emo voor die mama hahahaha

17. 0babydream0

ik zit in de chat maar terugkleppen jullie ho maar

18. 0babydream0

Mijn meisje is gek op haar handjes:D

19. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ baby: Grappig, jouw meisje is dus ook zo dol op haar handjes? Die van ons ook! Zodra ze maar de mogelijkheid geeft: sabbelen maar!
    Wat betreft het wegdoen van kleertjes: ik vond het ook echt emo hoor, toen ik dat hele kleine spul in m'n handen had wat ze als eerste aan had en als eerste in huis had toen ik wist dat het een meisje werd...

20. 0babydream0

@jiska; ja das het enigste waar ze de hele dag naar kijkt hihih

Deel Deze Pagina