Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze groeit keurig volgens haar eigen lijntje, en ze zit ook niet ons onder het minimale gewicht haar. Ze zit keurig in het groene vlak.....dus eigenlijk moet ik me ook geen zorgen maken, maar dat is moeilijk!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh wat goed!!
    Ik merk wel dat Megan nu graag op d'r buikje ligt maar omdraaien dat gaat haar nog niet lukken.

Maar super dat je ventje dat al kan! Maar het zo veel leuker ook voor hem :D

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @noa: Megan zit ook gewoon gemiddeld...........niet te klein of te zwaar. Echt helemaal goed maar toch ben ik altijd bang dat het vele eten wel zo ver gaat dat ze te zwaar word.
    Ik denk dat het bij het moeder zijn hoor :D

4. lekker dat ze zo goed drinkt.. maureen krijgt volgende week haar 2e prikjes.. die moest ze eigenlijk ook toen ze in het ziekenhuis lag.
    met maureen gaat het ook prima, alleen drinkt zij 5x100 a 120 en 1 keer 180...

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa en KK, wat fijn dat de meiden het zo goed doen thuis.

@Noa, hoop dat je het een beetje naast je neer kunt leggen.
    En wie weet, mag ze snel met bijvoeden beginnen en heb je daar wat geruststelling aan

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

En anders volgende keer even aangeven bij cb dat je je wat zorgen maakt, hun kunnen je vast geruststellen.

@ Rins , Eva slaapt niet veel meer overdag denk tussen 12 en 6 1,5 uur.

7. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden
    gisteren heeft Senne het goed gedaan in de creche
    alleen moeilijk in slaap gekregen en heeft maar 30 cc gegeten uit een flesje echt veel is dat toch niet hoor
    heeft er al iemand van de breasflow fles gehoord , of woont er iemand in de buurt van belgie waar ik het kan gaan halen?
    xx

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ff tussendoor!

Reageer vanavond wel weer verder!
    Net Thuis...
    Pff, moesten lang wachten in het ziekenhuis en toen mochten we ook nog vrolijk door naar de narcotiseur.... Want Britt mag vrijdag 5 feb. weer nieuwe buisjes!!! Goed begin van de werkweek zullen we maar zeggen!;)
    Daarna Boaz opgehaald die heerlijk lag te slapen en wederom een topdag heeft gehad!

Bis vanavond!!

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ik lijk wel de hele dag online...maar ben er helaas niet. Boaz is nu ook aan de diarree en is vanaf 7 uur vanochtend wakker en heeft een half uurtje geslapen. Drinken ging ook niet tot net gelukkig wel 150 uit de fles. Dus ik ben vooral aan t troosten....
    Dus ik ben er wel maar eigenlijk niet.....toedeloe maar weer

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, hoe komt het dat ze weer buisjes moet?
    Zijn ze eruit gevallen dan?

@Ei, jeetje Boaz ook aan de diarree. Beterschap voor de kleine man en hou t in de gaten

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo was me een dagje wel…Ben met mn nicht wezen shoppen (erg leuk, jaaa nieuwe dingen voor Dyoni) en ruzie gehad met een buschauffeur!Daarom ga ik dus nooit met de bus….Die vond dat ik haar maar anders neer moest zetten ipv op de plek die daar bedoeld is..Met het gevolg als hij hard zou moeten remmen ze dan door de ruit zou vliegen..Zijn commentaar; nou en had je maar geen kind moeten NEMEN…Nou t is dat er een andere kinderwagen voor me stond anders had ik hem echt een vuist op zn hoofd verkocht…Ik werd pislink en er kwam een oergevoel in me naar boven hihih…Gevolg; meneer de buschauffeur heeft een dikke klacht en berisping aan zn broek hangen heheheh!
    Niet dollen met mij en al helemaal niet over mijn kind!!

Ik heb ook weer werk voor morgen doorgekregen moet om 8 uur al beginnen in een gezin die hun andere krvz hebben weggestuurd en waarvan de baby te vroeg is geboren..Welcome back pfff..Om 7 uur de deur uit morgenochtend brrr wat zal het koud zijn hahaha..

@Joenka; gaaf zeg!Vrienden v Amstel!!Veel plezier!!!Weer buisjes succes!

@Leonie; Tara groeit goed!Fijn dat ze zo vrolijk was..Hoest nu na de prikjes??Wat een rare schoonouders heb jij toch zeg…Geef je lover maar een dikke knuf!

@Anas; ff een dikke knuf voor jou!

@Rose; wow 4 maanden alweer!!!Feestjeee hahaha. Gevierd met worteltjes hihi ziet er leuk uit die foto’s!Hoop dat t met helm en broekje mee valt meis

@Maia; fijn dat t kdv zo’n goede indruk heeft gegeven!Succes vrijdag met wennen!

@Wendelaa; he bah toch afgevallen, hoop dat het ellendige virus snel voorbij is!En ws ook een helmpje spannend!

@Ellen; balen zo vroeg wakker, succes met t verkouden meiske

@Danjo; hoe zijn de fotooooo’s??Enne cadeautjes leukleuk

@Wapa; Nu je man weer ziek!Denk dat je ff moet overleggen voor de prikjes…

@mvj; nou jij hebt meer zin om te werken dan ik hahahah

@Luna; dat kan beter shoppend met kind hahahahaha

@Aruna; lekkere avondkind heb jij!

@jaja; jeeeeeeeejj wat goed van Dylan!!!

@Odess; geweldig he als ze gaan schateren!Dan smelt mama hihihi

@Noa; dikke knuf, zolang je meisje goed groeit moet je het een beetje los proberen te laten hoe moeilijk het ook is denk ik.Hoe waren jij en je man vroeger??Hoeveel drinkt ze per keer?

@Blijei; he bah diarree!Succes ermee!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Babyd: hahahahaha! You go girl! Pak die buschauffeurs aan hoor! Een vriendin van mij mocht een keer de bus zelfs niet in omdat hij een kinderwagen te lastig vond: Wacht maar op de volgende! PFFFF mafkees!

Pffff, je mag direct goed aan de bak! Veel werk plezier morgen :D

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier vanmiddag druk gehad. Ik had de huisarts gebeld omdat ik dacht misschien kan die mike iets geven voor de verkoudheid ander spraytje ofzo.. maar nee hoor moest ik gelijk langskomen.. pfff gedoe zeg...
    Nou ja ik naar de huisarts met Mike, ging ze overleggen met de kinderarts.. en je raad het al moest ik daar ook langskomen...
    Ben dus de hele tijd in de weer geweest .,Mike is helemaal nagekeken, en er is een longfoto gemaakt. Ze hebben nog wel gedacht aan het RS virus maar de klachten waren niet helemaal conform..
    Hoe dan ook heb eindelijk een andere neusspray en als het goed is moet het nu wel binnen een paar dagen minder worden.
    Hij drinkt zon 450cc op een dag, en hij plast ook weinig maar daar moest ik me geen zorgen over maken zij de kinderarts...

Dus ben een beetje gaar!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou baby, ik had m ook aangevlogen denk ik!
    Weer een reden waarom ik niet met de bus ga

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Anas, zit je niet mee zeg!
    Eerst Laura en nu dit....heb je ook ors als advies meegekregen?
    Omdat ie nu zo weinig drinkt...
    De k.a zei tegen mij; kindjes die tegen uitdrogen aan zitten of die t zijn, die hebben zon dorst dat ze t wel drinken.

Nou dat merk ik! Tim heeft nu al 2x 75ml opgedronken.
    En hij vind t echt niet lekker, je ziet m griezelen, maar drinkt stug door!

16. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baby, ik zal morgen eens aan mijn ouders drinken hoe ik dronk vroeger dat weer ik eigenlijk niet zo goed. maar Yara begint steeds meer op haar vader te lijken lang en smal.....

ze heeft om 18.00 uur 130cc gedronken en dat is best veel voor haar nu....heb een ander speentje geprobeerd, omdat haar neusje nu zo dicht zit, met deze speen ging het wel makkelijker om te drinken....

iedereen bedankt voor de steun en de knuffels...

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @anas: Wat een dag heb jij gehad zeg!! Hou hem maar goed in de gaten

@Wendela: Je hebt een dapper mannetje zo te horen!
    Als babytjes gaat uitdrogen dan hebben ze ook een hele bezorgde blik in hun ogen! Sterkte ik hoop echt dat het niet zo ver komt!!

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: hihi dat verhaal geweldig!

Wen: De buisjes liggen vooraan in het oor en functioneren niet meer. Dit dacht ik al, want ze heeft natuurlijk net voor de kerst alweer oorontsteking gehad wat echt pijn deed en ze schreeuwt alsof ze op de markt staat!;)

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Haha Baby ik zou het zelfde als jou gereageerd hebben hoor. Ben nu wel wat minder geworden nu ik mama ben hihih.
    Niet fucken met jullie mooie meissie!
    Pff dat is vroeg eruit morgen, heel veel succes de eerste dag.

@Anas beterschap...

Net op visite geweest dacht ga even op de chat kijken. helemaal niemand haha. Dan maar gezellig op de bank ;)

20. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Baby: wil je nog ff heel veel suc6 wensen voor morgen!

Danjo: Hoe zijn de foto's geworden??

Anas: Suc6 met je mannetje

verder weet ik ff niet meer! Sorry! Heb beetje koppijn(stomme maandelijkse perikelen:)) dus ga zo lekker warm onder m'n dekbedje!

Deel Deze Pagina