Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yara heeft net in etappes 180cc gedronken, 3 keer een flesje van 60cc...met steeds 10 tot 15 minuten tussenpauze....
    nu ligt ze nog even te protesteren in haar bedje, maar verwacht eigenlijk wel dat ze zo gaat slapen.
    net tijdens het verschonen na het drinken, was ze is echt weer vrolijk. ze lag alleen maar te lachen en te kletsen dat had ik alweer een tijdje niet gezien. hoop dat het vanaf nu weer beter gaat met drinken.

2. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    @ jaja; proficiat dylan met het draaien hihi

@ luna: jaja!! loop hier al de hele dag met een zakdoek rond bah!!

@ odess:leuk he!! dat schaterlachen!! voel me dan altijd zo geliefd:)

@ noa: vervelend hoor dat het drinken niet zo goed gaat.. kan me voorstellen dat je je zorgen maakt? hoe groot is yara dan?

@ slapen: eliza word s'morgens wakker tussen 8-9 uur en dan krijgt ze een flesje.. om half 10 slaapt ze weer , soms tot 12-1u s'middags!!! na de middag slaapt ze meestal een uurtje tussen elke voeding

@ blijei: ocharme!! hou het maar goed in de gaten hoor!!

@ baby: zou me ook kwaad gemaakt hebben hoor!!
    en ja, gelijk haar papa he:D

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Slaap lekker meiden!!

4. Maia

Maia Niet meer actief

Zo, wij zijn weer thuis. Hadden bijeenkomst over het dopen. Uiteindelijk niet echt over het dopen gehad want wat daarmee begon eindigde in een discussie over het Christendom en Islam en de mensen die zichzelf "ubergelovig en verdraagzaam vonden" waren wel degene die riepen dat er meer kerken en minder moskeeën gebouwd moesten worden. Snapte hem ook niet meer. Zonde van m'n avond. Volgende week moeten we weer.

O ja, pas trouwens m'n trouwring weer dus ben gestopt met lijnen. Denk dat ik daar ook flauw van werd, al at ik in principe voldoende calorieën. Lijnen is gewoon niet m'n ding dus vind het wel weer best zo, zit nog niet op m'n startgewicht maar ach :)

@baby: wat een verhaal zeg! Geef je groot gelijk!
    En succes morgen!

@Anas: ik hoop dat de neusspray werkt! Want dit schiet ook niet op zo!

@Joenka: sterkte met de buisjes volgende week!

@Ei: beterschap voor Boaz!

nou weltrusten!

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    even ego. Ik ben 1,6 kilo afgevallen deze week. Dus nu totaal na 3 weken 5,4!!! JOEHOE

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Noa, heeft ze nog goed geslapen vannacht?

@Maia, dat schiet ook niet op zeg zon discussie!
    En dat vind ik wel vaker opvallend aan mensen die wat strenger geloven, je moet toch je medemens in ere laten?, merk ik soms weinig van bij ze!

@Curly, jee wat goed voor jou zeg!
    Ik een hele week me streng aan t afvallen gehouden, niets af gevallen!

@Baby, heel veel succes vandaag!
    Je eerste werkdag weer....sterkte ermee;)

Zo ik ben al vanaf 5.00 wakker zeg. Toen begon Tim te jammeren. Maar steeds was ie stil en dan begon ie weer na 10 min. Om 5.30 er toch maar uit, hoopte dat ie alleen dorst had.
    Luier verschoond en ors gegeven...helaas, t was echt honger haha. Maar naar beneden gegaan en fles gemaakt.
    Tegen 6.30 en 2 luiers later, maar weer op bed gelegd.
    Inmiddels is ook Eva beneden en zit ik hier met mijn wallen op mijn kin haha.
    Gister was t 4.00 en de nacht ervoor kwam die om 1.30, oke toen heb ik daarna weer geslapen. Maar als ie na 4.00 komt, kom ik daarna bijna niet meer in slaap en wordt ik gebroken wakker.
    Heb nu al een was aan staan en wat opgeruimd haha
    Als Eva straks naar school is, ga ik toch maar even plat denk ik;)

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Baby, succes en hopelijk ook veel plezier je 1e dag!

Wen, hoop echt dat Tim heel snel weer de oude wordt

Danjo, hoe is t met je pufmeisje?

All, dank voor de beterschapwensen....later meer reacties

Uiteindelijk viel hij rond 22 uur in slaap tijdens een fles en heeft tot 6 uur !!! geslapen. Wel aantal keer even wakker maar dan weer doorslapenn. Hoop zo dat t nu echt weer beter gaat.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Wen, jij was er vroeg bij zeg! Moet je ook niet doen. ;) kan me voorstellen dat je gebroken bent hoor, even bijslapen vandaag lijkt me toch?

@Blijei, hopelijk gaat het snel weer beter me je meneertje.

Gisteren was ik om 23.00 terug van de verjaardag. Wat een weer zeg. Ik heb de hele weg 40 gereden met het angstzweet op mijn rug want het was super glad. Juliën heeft vannacht van 19.00 tot 07.30 geslapen. Ga vandaag toch weer eens 4 flessen proberen want hij krijgt nu ook zijn fruithap. Moet niet teveel worden vind ik.

Verder worden vandaag of morgen de kleertjes geleverd die ik heb besteld op MP ben benieuwd! Die vrouw had nog extra kleertjes erbij gedaan waarvoor ik niet betaald had.

9. Momfulness

Wat een irritante buschauffeur, goed hoor dat je boos werd. Hij hoeft er niet zo mee weg te komen. succes vandaag!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby werkse vandaag hoop dat t allemaal meevalt meis

curly super meid.

wen ik om 4 uur van mn meisje maar we zijn beide weer in slaap gevallen

blijei hoop dat het vandaag beter gaat met je mannetje

luna julien doet het goed lekker en leuk je kleertjes :D

hier gisteren een drukke dag gehad waren ook pas om 11 uur thuis. de shoot is geweldig geworden (moet ff kijken hoe ik ze in mn pc krijg). naomi nu net aan de fles en dan zo na het kdv en dan ga ik ff grote boodschappen doen hebben we dat ook gehad. de was draait alweer dus lekker bezig

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    #811 MamavanJordy, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
    Hoi meiden,

Baby: werk ze vandaag. Jeetje wat een buschauffeur zeg. Zou ook link worden, ze moeten niet aan mij of aan mijn kindjes komen haha.

Curly: fantastisch.

Danjo: ben zo benieuwd naar jullie shoot. Kom maar op met de foto's hihi.

Luna: hopelijk lukken de 4 flessen weer. Leuk kleertjes van mp, show je een pica als je ze hebt?

Blij ei: hopelijk is je mannetje snel weer de oude.

Wendelaa: jeetje jij hebt ook al een enerverende nacht/ochtend achter de rug. Hopelijk kan je straks nog even slapen.

Maia: jeetje zeg wat een discussie over het dopen. Was toen hier ook zo de eerste keer. Bij de middelste kwam de diaken voortaan bij je thuis.

Joenka: sterkte met de buisjes volgende week. Hoop dat het allemaal mee zal vallen.

Anas: hopelijk werkt de neusspray.

Noa: hoe ging het vannacht?

Hier wilde de fruithap gisteren niet echt bij de oppas. Zal wel wennen zijn, ook andere kindjes natuurlijk. Ze zou het nog een paar keer proberen en anders moest ze maar stoppen van mij. Komt dan wel weer.
    Flesje drinken deed ze daar ook niet geweldig nu. Liet behoorlijk wat staan.

Nog niet gebeld voor het werk. Dus zit te wachten haha. Maar wat in het huishouden doen, dan kom ik mijn tijd ook wel door.

Vanmorgen wel al om 6.00 uur opgestaan om Evi te voeden, daarna te kolven (die drinkt maar 1 kant meestal dus kolf ik de andere af), mezelf aan te kleden en te eten. Gelukkig was manlief nu thuis om de jongens te doen. Daarna om 7.20 uur op weg naar de oppas. Maar phoe is s'morgens toch wel aanpoten hoor om iedereen klaar te krijgen. En nu heb ik nog niet eens alles zelf gedaan.

12. Zo, goedemorgen weer eventjes..

Beterschap voor alle niet lekkere of zieke kindjes!

Hier wel een goede nacht gehad.. Maureen gisteravond voor d'r laatste flesje in bad gedaan, toen 130 gedronken en daarna sliep mevrouw van kwart over 10 tot 7 uur vanmorgen!
    Heerlijk! Ze zat gister qua voeding al op 710!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    baby ben benieuwd hoe je 1e werkdag is gegaan? gek he weer zonder je meisje weg!!!
    En die buschauffeur wat een l*l zeg!!!

Danjo hoe gaat het met naomi en de puf?

Joenka hoe is het met Boaz?

Knuffelkonijn hoe gaat het met jou en je meiden?????

Hier gaat alles redelijk . Vanmorgen had mike en fles van 150 op! Dus ik was erg blij, vervolgens spuugd hij zeker de helft zo over me heen !! grrrr.
    Nu ligt hij eindelijk te slapen, en strakjes komt er bezoek.

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hallo,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Babydream: Werkze vandaag!!!! Ik ben heel benieuwd hoe t gaat.

Wendelaa: bedankt voor de site, bah klinkt niet fijn dat virus. Hoe is et nu met Tim?

Jaja, haha geweldig!!
    Wat goed van hem!!

curly: oohh! Haha! Volgens mij was jij heel laat in de zwangerschap ook nog bezig met klussen ofniet? Was dat iemand anders?
    Slim belly is een bepaald dieet, voor 4 weken lang. 3 maal 40 minuten sporten met een band om je buik waar lucht door word gepompt zodat de doorbloeding in je buik beter word. Normaal zweet je buik niet, en val je daar ook niet echt af.
    Met de slim belly kun je 2 kledingmaten verliezen en de gemiddelde deelnemer verliest een buikomtrek van 8 cm!
    Dus ik vind het wel spannend! Moet vanavond weer..

Ellen, Maurice is er juist helemaal klaar mee!
    Die heeft zoiets: ik hoef ze nooit meer te zien!!
    Maar zijn zussen zijn daar heel erg op tegen, en ik zie het natuurlijk ook liever anders want t zijn wel zn ouders.
    Maargoed als ze niet veranderen kan het gewoon niet anders, ze doen hem/ons er zoveel pijn mee, je moet op een gegeven moment ook aan jezelf denken.
    Zo interessant vinden ze Tara blijkbaar toch niet wnat ze willen dr toch nooit zien.

Noa, kan ik me best voorstellen hoor. Hopelijk gaat ze snel weer goed drinken.

Joenka, super dat boaz het zo goed doet! Ik wist trouwens helemaal niet dat buisjes vervangen moesten worden, of is dat alleen bij britt?
    Ooh ik lees het al!! ;)

blij ei: Succes met Boaz! :( Hopelijk is de kleeine man snel weerbeter.

babydr: hahaha! Heel goed meid!
    Ooh wat lijkt mij het toch heeerlijk werk wat jij doet!
    En de prikjes zijn goed gegaan!! ik had verwacht dat ze er heel veel last van zou hebben. Maar gelukkig niet! Ze heeft gister de hele dag geslapen!

Anast, sterkte meid. Wat een gedoe elke keer! :(

Maia, nou gezellig! Haha. Wat goed dat je je gewicht heb gehaald! Als je er zelf maar tevreden over bent!

Curly, JEEEEJJ goed man!!!
    Helemaal super! Wees maar heeeeel trots op jezelf, want dat is niet niks hoor!!

Wendelaa, aah! Wat een rot tijden zeg!
    Lekker gaan liggen vanmiddag!

15. Momfulness

@Danjo, ben benieuwd naar de foto's! Ook al een poetsdag... haha

@De afvallers! Goed van jullie zeg. Maia,fijn dat je je trouwring weer past!

@MvJ, drukke ochtend zeg! Soms denk ik weleens, hoe doe mensen dat toch met meer kinderen. Ach, ik zal het ooit mss zelf ook wel ondervinden. Ja hoop dat het lukt met 4 flessen want fruithapje is ook al extra vocht. Wil niet dat hij teveel krijgt omdat hij ook al het maximale is zijn flesjes krijgt. Anders wordt het zo'n dikkertje! haha

@Leonie, moeilijke kwestie met die ouders. Kwamen de ouders van Maurice niet uit Nederland?

Nou ga weer aan de poets hier! Heb geen zin maar het MOET!

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wendelaa, wat balen zeg dat je niks bent afgevallen. Wat eet je dan gemiddeld als ik vragen mag.

Luna, succes met poetsen.

Leonie, klopt we waren toen ook nog aan het klussen. We hebben dit huis bijna 2 jaar geleden gekocht en blijft werk inzitten. Daarnaast ben ik pietlut, dus moet alles perfect.
    Dat Bellyslim klinkt goed. Wellicht een idee voor mijn volgende dieet.

Babyd, werk ze vandaag!

Danjo, heb je de foto's al??

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja heb de fotos al heb alleen geen scanner dus moet ff inproviseren haha.

Luna ja naomi is op het kdv dus dan doe ik de dingen maar even die nodig zijn nu iig 2e was aan en boodschappen in huis.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb even een foto ervan gemaakt zodra ik ze heb nabesteld de mooie zal ik ze even inscannen bij schoonpaps:D

heb zittende liggende op de rug en buik fotos

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een lieve foto's Danjo :)

Hier straks eerst naar de dokter pijn rechts onder me schouderblad au au, hele nacht niet geslapen.

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna : Jewel zijn wel Nederlands hoor! Haha wattan?

Rose succes bij de dokter!

Danjo wat een schattige foto's!!!!
    Ik vind die rechts-middelste echt super schattig!

curly, hahah je zegt het elke keer precies andersom.
    ;)

Deel Deze Pagina